Sound BlasterX: čtyři nové zvukové produkty pro náročné hráče

Společnost Creative Labs představila řadu nových produktů Sound BlasterX, které jsou zaměřené na kvalitní zvuk pro „profesionální“ hráče.

Celkem se jedná o čtyři produkty, přičemž tři z nich jsou sluchátka. Sound BlasterX H7 jsou sluchátka s podporou osmikanálového zvuku i přes USB, Sound BlasterX H5 nepodporují USB, takže je lze zapojit pouze do 3,5mm výstupu. Oba modely mají dálkové ovládání hlasitosti, integrovaný mikrofon a vyměnitelné vycpávky.

Klepněte pro větší obrázek
Sound BlasterX H7

Sound BlasterX P5 jsou malá sluchátka do uší, která se chlubí dobrým odhlučněním, prémiovými materiály a třemi různě velkými vyměnitelnými nástavci.

Klepněte pro větší obrázek
Sluchátka Sound BlasterX P5

Sound BlasterX G5 je pak externí osmikanálová zvuková karta do portu USB, která má vlastní zesilovač (až 600 ohm) a vícejádrový zvukový čip SB-Axx1 s hardwarovou akcelerací. Integrovaný převodník má odstup signálu a šumu 124 dB (přehrávání 24bit/192 kHz). Součástí je i software Acoustic Engine, pomocí kterého lze nastavit vlastnosti zvuku i pro každou hru zvlášť. Cena za kartu je 150 dolarů (přibližně 4 500 Kčs DPH).

Klepněte pro větší obrázek
Externí zvuková karta Sound BlasterX G5

Nejdražší model sluchátek Sound BlasterX H7 vyjde na 160 dolarů (přibližně 4 800 Kč s DPH), verze H5 na 130 dolarů (přibližně 3 900 Kč s DPH) a P5 pak 70 dolarů (přibližně 2 100 Kč s DPH).

Témata článku: Hardware, Sluchátka do uší, Sluchátka na uši, Zesilovač pro sluchátka, Sluchátka za uši

2 komentáře

Nejnovější komentáře

  • dolph1888 5. 8. 2015 16:28:24
    Ta externí zvukovka je moc zajímavá věc.
Určitě si přečtěte

Operační systém běžným počítačům nedal Bill Gates, ale Gary Kildall

Operační systém běžným počítačům nedal Bill Gates, ale Gary Kildall

** Gary Kildall pochopil, že levné výpočetní čipy mohou posloužit jako univerzální počítače pro všechny ** Připravil pro ně proto první operační systém ** Později mu systém vyfoukl Microsoft a nazval ho MS DOS

23.  4.  2017 | Pavel Tronner | 56

Umělá inteligence je sice v plenkách, už teď ale přestáváme rozumět, jak vlastně funguje. To je problém

Umělá inteligence je sice v plenkách, už teď ale přestáváme rozumět, jak vlastně funguje. To je problém

** Už je to tady, lidé přestávají chápat počítače ** Systémy neuronových sítí začínají pracovat tak, že ani jejich tvůrci přesně neví, co se uvnitř děje ** Do budoucna to může být závažný problém

24.  4.  2017 | Jakub Čížek | 112

Před 35 lety měl premiéru legendární počítač ZX Spectrum. Připomeňte si „Gumáka“

Před 35 lety měl premiéru legendární počítač ZX Spectrum. Připomeňte si „Gumáka“

** Slavný osmibitový počítač Sinclair ZX Spectrum byl uveden právě před 35 lety ** Připomeňte si tento průkopnický počítač v tematických článcích ** Podívejte se, jak funguje dnes

23.  4.  2017 | Pavel Tronner | 13

Správný počítač má alespoň dva monitory. Anebo je to jinak?

Správný počítač má alespoň dva monitory. Anebo je to jinak?

** David si nedokáže představit práci bez dvou a více monitorů ** Kubovi naopak stačí jeden a ve více displejích se ztrácí ** Jaký přístup je lepší?

23.  4.  2017 | Jakub Čížek | 59

Jak by měly vypadat příští Windows? Designéři si pohráli s futuristickým prostředím Neon

Jak by měly vypadat příští Windows? Designéři si pohráli s futuristickým prostředím Neon

** Zkraje roku unikly na internet snímky nového prostředí Neon ** Součástí Windows by mohlo být už na podzim ** Komunita grafiků na webu nespala a začala si hrát

26.  4.  2017 | Jakub Čížek | 47


Aktuální číslo časopisu Computer

Supertéma: moderní cestování

Kdy opravdu přijdou nové baterie?

Velké testy: 6 herních notebooků a 8 volantů

Recenze: AMD Ryzen řady 5