Síla sociálního hraní: na Facebooku je 11 miliónů virtuálních farmářů

Zdá se, že podobně jako se trh s mobilními aplikacemi rozhýbal po příchodu iPhonu a AppStore, podobně na tom budou webové komunitní hry po aktuálním náběhu sociálních sítí. Web Mashable.com upozornil na mimořádný úspěch hry FarmVille, která byla jako aplikace na Facebooku spuštěna 19. června tohoto roku a nyní, po dvou měsících provozu, se k ní každý den připojí průměrně 11 miliónů uživatelů. Odhaduje se, že zaregistrovaných je až 30 miliónů uživatelů. Pro srovnání – nejrozšířenější klasická hra pro masové hraní více hráčů propojených prostřednictvím internetu je World of Warcraft s 11,5 miliony aktivními hráči s předplaceným účtem. Jenomže „Wowko“ své hráče nabírá již pět let.

FarmWille.jpg
FarmVille začíná jako taková virtuální práce na zahrádce. Našince může od hry odradit chybějící česká lokalizace.

Hra je budovatelskou strategií, ve které jde o farmaření. Začínáte s malou zahrádkou, ale postupně se můžete vypracovat k velké farmě. Ze svých kamarádů si uděláte virtuální sousedy a můžete spolu soupeřit. Hra čerpá z jednoduchosti, rychlého postupu a hlavně vazeb na další hráče. Za vývojem stojí společnost Zinga, která se specializuje na hry pro sociální sítě. A pochopitelně také ví, jak na nich vydělat. Chytla vás hra a chcete si rychle koupit novou virtuální krávu? Nemusíte čekat na výdělek, stačí si za 5 skutečných dolarů koupit 25 virtuálních farmářských peněz, anebo rovnou 240 za 40 dolarů, tedy s výhodnějším kurzem.

FarmVille Money.png
Chcete rychle virtuální peníze? Zaplaťte nebo je zkuste vyhrát v pokru...
Diskuze (11) Další článek: Fraška okolo prodeje The Pirate Bay pokračuje

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,