Seznam.cz o nebezpečí internetu: perverzní uživatelé číhají na vaše děti

Diskuze čtenářů k článku

30. 05. 2009 11:29

Já bych zavedl povinný test IQ před připojením k síti internet u uživatelů mladších patnácti let.

Eliminoval by se tím alespoň odpad typu puberťaček za*írající web zbytečtnostmi typu naprosto stupidní blogy, či nadržených puberťáků, chatujících na různých stupidních webchatech a onanujících nad různými emo-fotkami na svých oblíbených sociálních portálech pro podobné individua...

Internet měl být pro inteligentnější lidi, bohužel se to trochu zvrtlo a dnes má připojení každý zaostalý pubescent, který zná jen "libimseti","xchat" a podobné sociální síťe pro stejné omezence (neříkám, že všichni lidé na těchto serverech jsou takoví, nicméně většina ano)...

Tento způsob "Internet pro každého" je stupidní... Pak se nedivme, že se tu pohybují jedinci, kteří o bezpečnosti na netu nemají ani ponětí a klidně zveřejní své osobní údaje/fotky... Takovéto jedince bych nechránil, mají je chránit/hlídat jejich rodiče...

Na druhou stranu, pedofily a podobné individua také nesnáším, ale nemyslím si, že blokování web. stránek (tak, jak se v poslední době děje často) bude mít jiný význam, než omezení svobody slušných uživatelů internetu...

ps. už se těším na ten flame...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
30. 05. 2009 12:17

zapomněl jsi na hw fetišisty, kteří pod každý svůj příspěvek vkládají detailní konfiguraci svého pc, délku svého penisu, hodnotu iQ a barvu prostaty (tu ty neuvádíš, se za ni stydíš?)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 05. 2009 10:46

Citat z videa:

"Andrea udelala spatne, ze sla na schuzku s nekym, koho zna v podstate jen v nejakem virtualnim svete."

Aha, takze vsechny ty internetove seznamky jsou jako k nicemu? To si maji ti lide jen do smrti psat?

Strasne moc se to nafukuje. Je sice pravda ze je treba si davat pozor, ale problem s podobnymi propagacemi je ten, ze hloupi mu bud neveri nebo se na nej vubec nepodiaji a ty inteligentni kteri by se stejnak oblbnout nenechali, ty to video zbytecne strasi. Jak se ma potom clovek normalne s nekym pres internet seznamit kdyz se ho kazdych 5 minut ptaji jestli neni nekdo jiny nez rika

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 05. 2009 11:35

Pouštěl jste si to dále než do toho okamžiku kdy jste toto slyšel ? Kdyby jste si pustil i dále uvidíte, že tam říkají, že ne všechny zkušenosti musí být nutně negativní, ale že je nutné si dávat velký pozor na to s kým se seznamuješ. To je ta základní myšlenka a jen vy jste si to nafoukl a vytvořil dezinformaci.

A rád by jsem věděl, s kolika ženami/muži jste se seznamoval a oni vám nevěřili vaši identitu ? Možná problém není v kampani jako takové, ale ve vašem způsobu prezentace a komunikaci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 05. 2009 12:12

Uznavam, po tomto vyroku to omlouvaji, ale jde o to ze vubec odbornik do videa rekne ze zasadni chyba byla se s tim clovekem z internetu setkat. Ta zakladni myslenka, jak rikas, je spis nahnat lidem co jak nejvic strach.

Jeden z milionu je nebezpecny uchyl a vsichni se boji vytahnout paty z domu.

Nerikam ze to je muj pripad, myslim to obecne. Kvuli nekolika malo kriminalnikum vznikaji podobna videa ktera snizuji miru svobody pro vsechny.

Pointou celeho toho co chci rict je to, ze ti, kteri by se nechali oblbnout uchylem se nechaji oblbnout i kdyz uvidi tohle video a ti inteligentni, kteri lehce podle vystredniho chovani uchyla poznaji a vyhnou se mu, maji zbytecne strach vubec nekoho oslovit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 05. 2009 19:16

Mně se zase líbí, jak radí nikomu nikdy nic o sobě nesdělovat, a zároveň radí nescházet se s nikým o kom nic nevíte (=nic moc vám o sobě nesdělil) a znáte ho jen z internetu. Je to dobrý lock-in Já bych radil všem jako první ukázat na kameru vobčanku a rodnej list, a bylo by po problémech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 05. 2009 23:11

Nechápu jak se dá někdo šikanovat přes Internet... To mi prostě mozek nebere, nemůžu to pochopit a nedokázal jsem pochopit ani v šesté třídě ZŠ, kdy Internet ještě v ČR nebyl a učitelé nám vykládali o "šikaně přes dopisy" - taky jsem nechápal jak jde někoho šikanovat dopisem )

Proti šikanování dopisem je KRB nebo KAMNA případně OHNIŠTĚ! Co se týče šikanování, zneužívání a dalších "zrůdností" přes Internet - tak snad stačí stisknout křížek aktivního okna "šikanující" aplikace, ona se ukončí a je po šikaně!!! Nebo existuje snad způsob jak DONUTIT někoho nezavřít např. prohlížeč, ICQ, Skype?? Nebo neodejít od počítače??!!!

Dokážu pochopit klasické znásilnění, šikanu atd. Tam opravdu oběť nemá na výběr... Ale když začne čtyřicetiletý přes videohovor na Skype onanovat před 14ti letou, tak co brání té holce stisknout ALT + F4 ???

Tady prostě nejsou žádné jiné možnosti, než

a) je to chudinka oběť a přijde ji to nechutné - pak musí rychle zavřít danou aplikaci a jít plakat k mamince

b) se zájmem čučí na onanujícího chlapa - pak se prostě 14ti letá holka ráda podívá na chlapský p**o !

Nic mezitím není - buď se na to dívat chci nebo se na to dívat nechci...

Zrovna tak šikana přes Internet - buď se bavit s někým chci a nechám se tím ovlivňovat nebo ne...

Lidi, kteří v důsledku "šikanování přes Internet" udělají nějakou blbost a ublíží sobě nebo někomu jinému, by stejně na 100% v životě dopadli stejně!! Jestliže někdo skočí pod vlak po rozhovoru na ICQ, Skypu nebo Xchatu - OPRAVDU SI MYSLITE, ZE KDYBY ICQ, SKYPE A XCHAT NEEXISTOVAL, tak že na normální situace v životě jako je např. rozvod, vyhození z práce atd. tento člověk bude reagovat zcela normálně???!

Za komunismu byl počet sebevražd vyšší než dnes a žádný Internet nebyl... Psychicky zdraví jedinec si nemůže sáhnout na život nebo upadnout do těžké deprese po nějakém textu, co se mu objeví na monitoru.

Jestliže to udělá, není chyba na Internetu, ale je chyba uvnitř jeho psychopatické sebedestruktivní šišky! A měl by to řešit psychiatr nikoli Seznam nebo provider...

--

btw: A opovažte se napsat k mému názoru jediný neouhlasný komentář, protože to mě okamžitě tak vydeptá, že se podřežu hřebenem nebo ulomeným pravítkem - bude to všechno Vaše chyba, chyba zive.cz, Microsoftu a celého státu... opovažte se nesouhlasit!!! Jsem zcela zdravý, ale nesouhlasný příspěvek mě prostě ZABIJE!!! DDDDDD LOL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
earty  |  28. 05. 2009 23:19

Mas bezbrehou pravdu .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 05. 2009 00:31

Díky!!! Díky, zachránil jsi můj pro společnost tak cenný život... DDD

--

Dokoukal jsem ten film celej a to, co skutečně znásilňovalo a zneužívalo byla opět LIDSKA BLBOST! Jestli toho člověka poznáte přes Internet, seznamku v rádiu nebo na místní "super disco laser show" (aneb vánoční svíčky omotané kolem lustru ve čtverce hospodě) Horní Kotěhůlky - je úplně jedno!

Zrovna tak je jedno jestli se s ním poprvé sejdete tam nebo onam... Většina slepiček stejně sociopatický nebo jiný psychopatický chování nepozná - takže jí třeba nezabije hned. Ale vydrží s ní rok a mezitím jí udělá děcko a na závěr jí rozseká držku a těhotnou vyhodí na ulici... Chuděrka slepička nemůže pochopit jak je to "tak najednou" možný DD

Líběj vodpustit, ale takový slepici bych ještě taky přidal jednu... Pracuju s lidma a tak nutno říct, že "normálních" a inteligetních lidí je podle mého soudu v naší populaci zhruba 0,5%. Zbylých 99,5% jsou různí sadisti, sexuální sadisti, psychopati, hypochondři, zamindrákovanci - co se ženských týče, tak histerky, líné neschopné slepičky, ku*vičky a jiná pakáž.

I ten případ znásilněné... Ať se na mě někdo zlobí nebo ne, ale která sedne do auta k člověku, kterého vidí prvně - ta bude přinejmenším taky - jak to říct slušne? áááá, už to mám! "Velice málo bystrá." (Všimli jste si, jak jsem se šikovně vyhnul výrazu úplně blbá naivní kráva?!)

Je to zhruba ten samý případ, jako když si mladý hráč válečných videoher nechá poslat přihášku pro nábor na misi do Iráku a pak se diví, že nikde nemá žádné tlačítko EXIT a když jeho kámošovi z LAN party někdo upálí pazouru, tak že už ji nemá ani po návratu domů - jo je to swiňskej podvod... Normálně se člověk přihlásí do války a wono je to nebezpečný a ještě po něm střílí!!! Taková drzost! Proč na to nikdo neupozornil? DD

--

Co se lovení pipenek týče - tak není třeba trávit hodiny na Internetu... Jednou jsem si říkal, že si užiju sex na jednu noc... Zašel jsem na jednu akci a každou holku, co se mi trochu líbila oslovil nějakou naprostou stupiditou ve stylu "Jak je?... " Když jsem viděl oči v sloup - šel jsem jinam, pipenek je dost! No než jsem vyžahnul pár škopků, už mi sedělo na klíně milý kotě z druháku VŠ a než jsem se stihl pořádně opít, už jsme rozvrzávali hotelovou postel... A to nejsem žádnej Antonio Banderas, popravdě si myslím, že je to spíš slabší... no hodně slabé

Takže za čas než bych stihl vůbec na netu napsat pár mailů jsem se z bodu nula dostal až do vagíny v reálném světě.

Proto i druhou stranu - chlapíky, co vyhledávají holky na netu. Považuju za naprosto tupé tragédy - v reálu to mají legálně a dvacetrkát rychlejší a levnější Alespoň nemusí dobíjet žádné kredity... No hotely taky něco stojí, ale to už máte tutový

Kdo nevěří, ať to zkusí - pipeny na akcích jsou neskutečný běhny jedna vedle druhé a ty co vypadají nejslušněji? Tak to jsou ty největší! DDD

Takže žádnej net a pitomý seznamky - nějaká akce nebo bar a naprosto dementní věta "Ahoj, já jsem Tomáš (Tonda, Honza...), dáme řeč?" Zkusíte jednou dvakrát... no ke dvaceti se opravdu nedostanete a jste na hotelu DD

No jo, to kdyby věděli rodiče těch holek... to by asi čubrněli ještě víc než na Seznam Bohužel pro ně, na akcích už mají občanky a je to legální

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 05. 2009 00:31

Mám k tomu jen jednu připomínku,70 procent uživatelů neví,že se pomocí ALT+F4 zavírají okna,takže odpověď na tvou otázku "co té holce brání stisknout ALT+F4 a zavřít okno" je,že její vlastní nevědomost.Takže poučení které z toho plyne je "Pokud vám nefunguje mickey mouse,nelezte na internet"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 05. 2009 02:28

Víte vy berete šikanu jako něco čemu se můžete vyhnout jen tak prostoduše stisknutím tlačítka, ale vesměs je to velice komplikovaná věc a nelze jí okatě zahazovat a máchat ramenama jak je to jednoduchý. Navíc směšujete šikanu, čili drastické obtěžování, psychické a fyzické týrání a exhibicionismus před dítětem pod zákonem.

Co je šikana. Tak pane, šikana to je když vás kolektiv nebo pár jedinců nemá rádo a dá vám to najevo. Jenže, kdyby jednou, víte že to jsou lidi kteří mají k vám asympatie, jenže šikana to je ponižování a "zábava" založená na vašich reakcí z "pokusů" které dotyční mají v režii. Tady asi se jen tak neobrátíte, nehodíte patkou a neřeknete, že musíte domů, protože vás doma čekají rodiče, nebo, že vás ta šikana nebaví a nechcete se s danou skupinou/ jedincem vídat. Existují různé úrovně šikany, od "pošťuchování" po stavy kdy se vám nechce moc existovat. To co popisujete v souvislosti s internetem je z části i vydírání dítěte. A myslíte, že když vy se dokážete vyrovnat s nějakým otrapou, dítě to tak snadno také dokáže ? Chyba lávky, to jen tak nehodíte pod koberec a neřeknete si, že to byla chyba cituji "psychopatické sebedestruktivní šišky".

Druhé co řešíte je navádění mládeže k obscénostem, které posléze mohou dospět i do stádia kdy je vyžadováno po oběti stejné zaujetí pro věc jako má deviant, potom je to hodnoceno jako vydírání.

Vidím také, že vaše názory jsou velice naivní a když se někdy podíváte ven a nebudete prožívat svoje fantazie s vysokoškolačkami na klíně a po hotelích, uvidíte, že v rámci lidské společnosti tu jsou tendence které zaručují, že jeden den jste "f poho" a druhý den se říznete žiletkou. Nevhodně načasované události a charakterové vlastnosti vám třeba zítra mohou ukázat cestu do pekel. Zlehčovat umí všichni, postavit se realitě jen někteří. Pamatujte si to frajere.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 05. 2009 08:07

Depku měl každej, ale pokud se kvůli tomu řeže žiletkou, je to jeho rybíz. Sebevrahům se v sebevraždách nemá bránit, slouží to k ozdravení společnosti (viz. jak ten číňan shodil z mostu toho sebevraha, protože blokoval dopravu, chudák "sebevrah" si pak ještě stěžoval).

U toho navádění k obscénnostem mě napadlo něco ve spojitosti s homosexuály a adopcemi - vždycky se všichni ohání tím, že sexuální vzor v rodině nemá vliv na vlastní sexuální zaměření dítěte. Tak když na něho nemá vliv to co vidí normálně doma, jak na něho může mít vliv nějaký cizí deviant na internetu a udělat z něho devianta? Potom z toho logicky plyne, že "postižený" musí být sám deviant už od narození!

A k těm naivním názorům - někdo říká "naivní názory", a někdo říká selský rozum. A to je to, co je potřeba používat pro řešení takových problémů, ne "nenaivní názory"! Jistě že nic není jednoduché, ale to platí o životě obecně, a kdo se s tím nemůže smířit, má prostě smůlu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 05. 2009 11:18

Mezi rozumem aka myšlením a názory aka vyjadřovanými postoji je docela velký rozdíl a to i v přeneseném smyslu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 05. 2009 09:24

Ano, když mě jedinec nemá rád... Nebo dokonce kolektiv jedinců, když mě nemá rád. To znám velice dobře už někdy od druhé třídy ZŠ. Pak to pokračovalo dál a i teď v práci mě většina kolegů přímo nesnáší.

Zjistil jsem totiž, že když se píše např. maturitní písemka a spolužáci se snaží, učí se jak blbí a nakonec ji píšou a mají 3,4, pár jedinců má 2 a učitelé je uklidňují, že si to spraví u ústních... Pak přijde někdo, kdo celou dobu chodil někam ven, ani se na to nějak nepodíval atd. navíc tam nepřijde v saku, ale v džínách a mikině - sedne ke stolu, napíše to, odezvdá mezi prvníma a jako jediný z ročníku má JEDNA - dá se to vůbec odpustit?

Když pak děláte výběrové řízení do práce - ostatní se klepou, chodí 3x za minutu na záchod a jedno individuum si sedne, nalije si colu, vezme talířek a začne se rvát připravenýma chlebíčkama, přičemž si z ostatních dělá srandu dotazama jestli se bojí... No a nakonec vyberou z cca 80ti lidí toho žrouta chlebíčků - dá se ten člověk něco jiného než nenávidět?

Pak v práci, když pracujete jako blbej 10hodin denně a přijde nový kolega, je tam první měsíc. Pracuje 7,5 hodiny a ani o minutu dýl, půlku pracovní doby lítá na Internetu a nakonec má třeba i třikrát větší výsledky než vy - tímpádem i třikrát větší finanční ohodnocení - to opravdu nasere!

--

Takže nějaké pokusy o šikanu od druhé třídy až do dnešní doby zažívám neustále. E-mailů jak chcípnu v pekle, SMSek a různých zpráv a dokonce i pár papírových dopisů - těch mi už přišlo... Ale nikdy jsem s tím žádný problém neměl

A pamatuju si to živě do teď - bohužel už si nevzpomenu na konkrétní výhružky a pitomé kecičky, ani co jsem na to odpovídal... Ale prostě něco ve smyslu, že jsou chudáci a doporučoval bych jim kastraci, aby se špatný lidský genom dál nešířil populací, zprávy jsem vymazal a pohoda.

Takže já to prostě nechápu jak někdo kvůli tomu může upadnout do deprese nebo páchat sebevraždu. Stejně to zažíval i můj bratr a taky to nechápe. I další uživatel tady v diskusi to nechápe...

Prostě říkám, že kdo se podřeže kvůli SMS/mailu/chatu není zcela psychicky ZDRAV! Stejně jako když manželka donese hnusnou večeři a chlap jí kvůli tomu rozřeže motorovkou nebo umlátí kladivem... Taky to asi není chyba té večeře nebo manželky DDD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
29. 05. 2009 11:31

To jsou sice hezké příklady co píšete, ale pokud někdo někoho citově vydírá a daný to nevydrží, čili propadne pocitu bezmocnosti nebo má na to předpoklady upadat do depresivních stavů, tak mi věřte, že se jen tak nesmíří se štvavou komunikací nebo dokonce s fyzickým týráním. K tomu aby jste neměl deprese je potřeba obrovské vůle a nadhledu kterou většina lidí nemá. A to je ta šikana.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 05. 2009 12:37

Ano, ale opět se dostáváme k tomu, kde je problém - problém je v lidech, kteří to nevydrží!

Je to asi jako když jedu do Anglie - všechno je tam anglicky a nerozumím tomu! Mám dvě možnosti:

a) buď všechno kolem sebe začít přepisovat do češtiny (o což se snaží ten film a některé zákony)

b) sám sebe naučit anglicky

--

I když budou platit jakékoli zákony s určitou formou šikany se zkrátka setkáte VŽDY!! Proto je lepší změnit raději sám sebe a naučit se šikaně odolávat, nepřipouštět si to a naučit se situace řešit!!!

TEN FILM TO JENOM ZHORŠUJE !!!!!!!!!! V dětech utvrzuje pocit, že "chyba" je jenom v okolí a oni sami ani nemají nijak měnit svoje názory a postoje... Je chyba v tom, že jim někdo posílá výhružnou SMS a řešení je - jít za učitelkou, policistou, aby ho dopadli a zabránili mu v tom... To je BLBOST! Daleko jednodušší je takovou SMS smazat a neřešit.

Dnešní systém učí lidi se spoláhat pořád na nějakou "vyšší moc" - všechno je starost policie, státu, operátora, providera, školy... Celý přístup je ZVRACENY a otočený tak, že JÁ jsem naprostá dokonalost a cokoliv se mi nelíbí, tak se musí změnit...

Už z principu je to blbost, protože nikdo nemá sílu nic změnit, jediné co můžeme změnit jsme my sami... Proto odmítat jedinou možnost je cesta do pekel!

Mám-li něco anglicky, naučím se angličtinu. Jestli mi někdo nadává, nebudu ho poslouchat. Prší-li na mě, vezmu si deštník. Je mi venku zima - postavím si dům.

Ale dnešní systém uvažuje stylem:

Mám-li něco anglicky, nechám si to přepsat do češtiny. Někdo mi nadává, zajistím, aby nemohl. Prší-li na mě, budu se snažit zastavit déšť. Je mi venku zima - budu se snažit zařídit v prosinci slunné a teplé počasí.

Neříkám, že to druhé řešení, které volí dnešní systém nejde - samozřejmě existují i prostředky na 25 ve stínu v prosinci a na odklonění lijáku - ale je to zhruba milionkrát náročnější a efekt bude ten samý...

Proč se učit chodit po vodě, když si stačí vzít loďku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 05. 2009 07:50

Můj mozek pracuje stejným způsobem, uvedené druhy "šikany" nechápu. Že je ovšem svět plný různých bláznů, to vím už odmalička. Těžko za to ovšem dávat vinu internetu, když tu byli i dávno před ním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 05. 2009 09:16

máš i můj souhlas.. snad jen u toho komunismu by se dali najít důvody, které dnes nejsou :) ale co se týče šikany po netu -

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
29. 05. 2009 09:17

*daly

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 05. 2009 22:44

Největší strach bych asi měl z toho mladého borce s brýlema a modrým pruhovaným tričkem...to je teprv psychopat, těžce schyzofrenická osoba s...no šílenost...

lidi berte to s humorem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 05. 2009 19:13

tohle tema je omilany porad dokola, vetsina mladych lidi to chape. spis by se mely pripravit nejaky akce, ktery by seznamily ucitele se zakladnim ovladanim PC, protoze co se tyce IT gramotnosti ucitelu tak to je tragedie (u nas na skole by to potrebovalo tak 80% ucitelu).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 05. 2009 21:25

Studenti to chápou? To možná, ale rozhodně ne respektují. Stačí se podívat kolik věcí se objeví na facebooku (pozn. nemám tam účet - dost informací lze získat veřejnou cestou). Většina uživatelů bezmezně důvěřuje provozovatelům... a to jsou ještě ty lepší případy..

Na druhou stranu, je pravda, že pokud jim to nikdo nevysvětlí (většina učitelů informačních technologií na ZŠ to opravdu neumí), tak to tak bude pořád..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 05. 2009 21:43

Většina mladých lidí to právě nechápe, myslí si, že přes dráty jim nikdo nemůže ublížit, ale to je klam. A co čekat od padesátiletých lidí kteří mají co dělat aby ukočírovali spratky ve třídách a ještě se školili na počítačích ? Navíc většina vystudovaných pedagogů jde radši do ciziny a nebo do služeb, než aby ztráceli nervy s dětmi které nemají ani elementární úctu, co se týká posledních let, žasnu co se děje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 05. 2009 17:53

....., pedofilové, labilní jedinci a omezené životní formy které se zde vyskytují, těch je plný internet a nejhorší je, že tyto typy mají stále více otevřené cesty jak komunikovat a otevřeně sdělovat svoje choré dojmy. Kdo se kdy s něčím takovým nesetkal, má velkou výhodu jako uživatel internetu a já se s výše zmíněnými stýkám, takřka pravidelně. Je obrovský problém ta anonymita, možná je nepříjemné mít na internetu tvář, ale dokud tady bude pocit absolutní svobody které internetová špína zažívá, nezbavíme se ani pedofilů, nácků a plochých myslí.

Ještě k panu Kožíškovi, než jsem opustil služby Seznamu nevěřil jsem, že jeho vášně se stanou osudem, vždycky se vyžíval na internetu v omezených typech a to zcela bez urážky a teď se vydává za mladou holku aby lovil osmnáctileté vymaštěnce, bravo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 05. 2009 17:57

Možná tahke "práce" nevypadá úplně "nejnormálněji", ale furt lepší než aby ten úchyl na tý webce nějakou holčičku znásilnil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 05. 2009 19:49

To máte pravdu, ale prevence začíná doma, ne u pana Kožíška v práci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 05. 2009 20:01

Njn, jenže doma to často nezačíná, proto je tu nejspíš ten pán...

Aby to nakonec neskončilo americkým způsobem, kdy by rodiče žalovali seznam, že jejich dítě znásilnil chlap, kterýho potkalo díky jeho službě...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 05. 2009 20:14

"kdy by rodiče žalovali seznam, že jejich dítě znásilnil chlap, kterýho potkalo díky jeho službě..."

Krom seznamu by mohli zažalovat další společnosti, díky kterým k znásilnění došlo, O2, ktery poskytl internet, díky kterému se seznámili, CSAD, že poskytlo autobus aby se mohla dívna k uchylovi dostat a pak samozřejmě sousedku ANNU, protože tomu vůbec nezabránila i když veděla že má dívenka nohy, které může použít k odchodu na inkriminovaný autobus.. todle mi pronomina kauzu s TPB :D Prostě na internetu je anonymita, když rodič koupí dceři Počítač a Internet bez toho aby ji poučili o rizicích tak je to hlavně jejich vina a né Seznamu..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 05. 2009 20:44

Njn, ale když paní zažaluje firmu za to, že nemá v návodu, že se do tý mikrovlnky nesmí dávat sušit kočka...

Navíc furt je lepší když se na úchyla přijde nějakým způsobem, než aby nějaký dítě fakt přefik...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 05. 2009 21:39

Ale prosímvás... je osmnáctiletý mladík úchyl ? Zřejmě ne. O tohle mi primárně šlo, často takový adolescentní dospělčata nahánějí v hormonálním bouření i tak staré dívky. Naopak i takové dívky se často prezentují jako starší a rovněž je baví hochy a pány vzrušovat, potom se dostávají do prekérních situací. Samozřejmě, že ne všechny, to je pochopitelné a ne každé entitě na internetu která se tak prezentuje je osmnáct.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 05. 2009 21:20

Když to doma nezačíná tak je to snad dobré, ne ?

A ta druhá rádobylogika je směšná. Jestliže jste viděl ten celý videoklip, také tam byla zmínka o dívce kterou vydíral její přítel a která zoufalá skočila pod vlak. Pan Kožíšek si s dotyčnou volal a nic neudělal ( jednoduše - co také s deprimovaným dítětem, nechat a starat se o sebe ). Už když je taková situace a nikdo Seznam nezažaloval, nemůžete bájit o amerických způsobech a moralizovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 05. 2009 17:29

já sem vám tenhle tip taky posílal .. a je tam uvedený někdo jiný jako ten kdo upozornil .. no co, budu muet být rychlejší příště

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 05. 2009 16:25

Já sem původně četl perverzní učitelé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
28. 05. 2009 17:10

hh, taky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Zrovna jsem o tomhle měl rozepsaný článek, který jsem chtěl publikovat zde na blogu Předběhl jste mě. Měl jsem asi být rychlejší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
28. 05. 2009 16:02

V článku je chyba, nejedná se o adresu www.seznambezpecne.cz, ale o www.seznamSEbezpecne.cz, což je ostatně i adresa, která je v odkazu na video.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor