Ono to ale není o sloupci, ono je to o přístupu k těm, kterým se to nelíbí, resp. k tomu, jak se vedení daného projektu chová k těm, kteří vyjadřují nesouhlas. Ono právě negativní názory mají být motorem k tomu, aby se děly změny, aby se věci vyvíjely. Pokud budou všichi spokojeni, pak jste dosáhli vrcholu a není co vylepšovat, takže pokud budete vulgárně odpalkovávat ty, kteří vyjadřují negativní názory, pak se nikdy neposunete kupředu.
A k tomu redesignu. Je zajímavé sledovat, jak jde vývoj. Dnes je něco nasazeno, protože to zlepší přehlednost a čtenost. Za dva roky se o tom prohlásí, že je to nepřehledné a musí se to změnit. Takže buď je to dobré, nebo není. A já bych řekl, že nikdy to nebude dobré úplně a vždy budou existovat možnosti změny.
Jinak abych řekl pravdu, udělal jsem si anketu v mém icq (cca 170 kontaktů), kde jsem poslal všem odkaz na žive.cz s dotazem, jak se v tom orientují apod. Mezi kontakty je tak 90% pouhých amatérských uživatelů apod. Neodpověděli všichni (cca 20) a ani jeden z nich neprohlásil, že je to přehledné. Spíše divně namačkané, blbě se v tom orientuje apod.
Chápu, že zde chodí jen samí guru, kteří se ve všem vyznají, ale dle mého názoru je to krok divným směrem. Tedy je to přehledné i nepřehledné. Různé styly, různé barvy, to vše v divných páscích článků. No nevím.
Souhlasím s tím, že je to téma, které nepatří do této diskuse. Ale jde zde vidět, jak některým zcela schází potřebné myšlení proto, aby se věci posouvaly kupředu opravdu dle požadavků zákazníků (čtenářů).
A k dané reklamě. Vás neživí inzerenti, ale čtenáři. Inzerent je pouze prostředek, jak dostat od čtenáře zaplaceno za čtení. Bez čtenářů nebudete mít nikdy inzerenty, ale bez inezrentů čtenáře mít budete. Sám víte, že se zde platí za časové období, resp. imprese a bez oněch lidí, neprodáte nic. Takže i když platí inezerenti, reálně za to mohou čtenáři.