Samsung a Microsoft vyvíjejí hybridní pevný disk

Diskuze čtenářů k článku

Motoroto  |  27. 04. 2005 09:21

Myslim ze ten koncept s flashkou je absolutni blbost. Je sice pekne ze mi OS najede bez roztoceni disku, ale az najede a ja si budu chtit otevrit prvni soubor ulozeny nekde na hdd, tak se bude stejne muset roztocit. Vyhody celeho tohoto choreho napadu mi opravdu ponekud unikaji... 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffr  |  27. 04. 2005 11:20

proste microsoft

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
me  |  26. 04. 2005 21:25

By me zajimalo, jak vyresi problem, ze Flash ma omezeny pocet zapisu, dnes tak kolem 1.000.000, mozna 10.000.000. Nejak se mi nezda, ze by se pri tomto limitu flash mohla pouzit jako cache. Mozna v kombinaci s RAM, kdy by se pri vypadku napajeni vse rychle ulozilo do flash. Anebo by se soubory rozdelily na RO a RW a do Flash by se davali RO soubory. Vyhodou by byl rychly pristup k casto pouzivanym programum a statickym datum. Rizeni kam se ktery soubor ulozi by zrejme musel provadet OS. Takze v jedne krabicce by pak byly dva nezavisle disky, ktere by se mohli tvarit jako jeden disk logicky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ino-, ino-  |  26. 04. 2005 16:39

z toho MalehoJemneho DlouhehoRohu jde docela strach

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petzed  |  26. 04. 2005 16:23

"s výhodou uchování dat i po vypnutí počítače"
Hm dalsi hezka moznost pro programatory viru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pmx  |  26. 04. 2005 19:25

No ještě aby pevnej disk ztrácel data po vypnutí počítače...

Ale zajímalo by mě, jak to vyřeší s životností flash paměti - pokud vím tak ta zrovna moc přepisů (sice dost, ale ne tolik jako pevný disk) nevydrží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web., Web.  |  26. 04. 2005 21:03

on takový standartní IDE disk taky moc nevydrží

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
neregistrovanyy, neregistrovanyy  |  27. 04. 2005 10:00

to je argument jako stehno. protoze dneska uz nic nevydrzi, nema cenu vyrabet veci ktere vydrzi? mam par fakt hodne starych disku [<1G] a porad jedou. a na me nove CF karte se pise ne 10.000.000 ani 1.000.000 ale 100.000 prepisovacich cyklu. nic moc na hdd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sachista  |  26. 04. 2005 15:34

Ale prilis nechapu proc by se o cache(a nic jinyho to co si budem povidat neni) na disku mel starat operacni system.
To si snad v klidu uridi logika na disku ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ar@gon  |  26. 04. 2005 15:44

Nikdo taky neříká že to bude dělat OS. Tohle si zajistí samotná logika na disku. Zadalší tohle má být cache a vlastně disk v jednom, aby se disk nemusel pořád pracovat, protože většinu času je nevytíženej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mike Rosoft  |  26. 04. 2005 17:23

Protoze tu nejde jen o cache tak jak je pouzivana dnes. Klasickou cache tyto disky budou mit pravdepodobne take, ale disk bude umožnovat operačnímu systému určovat co bude v jake casti ulozeno. Proto to spojení s OS. Díky tomu muže napr. nabootovat OS aniz by se roztocil HDD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  26. 04. 2005 18:02

To jo, ale u Windows by flash musela mít už u prototypu aspoň 5GB, jinak se při 1GB budou plotny točit i při startu Windows 98

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm, Worm  |  26. 04. 2005 18:15

Opravdu si myslíš, že Windows při svém startu pracují s kompletním obsahem adresáře windows?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Web., Web.  |  26. 04. 2005 14:44

nehovořilo se o tom samém už v souvislosti s centrinem 2 ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor