S notebooky Fujitsu Siemens do servisu nemusíte

Diskuze čtenářů k článku

Tomazin  |  28. 01. 2008 02:03

Mam taky FS Amilo slape uz cca 20 mesicu skoro bez vypnuti,uzivam jej jako desktop,ani jedna oprava,o par dni cekam novej HP,ceka ho ten jistej osud,tak uvidim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koudy  |  14. 01. 2008 17:22

Skoda ze to same a v mnohem kvalitnejsim provedeni uz ma dell asi 7 let :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  14. 01. 2008 17:34

Dell ma zaruku 3 s garancii opravy do 24 hodin on-site? Nema, ma pouze NBD hodin reakci, ne garantovanou opravu.

Dell ma garanci nula vadnych subpixelu u LCD? Nema.

Dell ma dozivotni zaruku na servery? Nema.

Takze v cem to ma ten Dell kvalitnejsi???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tiger  |  14. 01. 2008 19:49

Peter, ty to mas ulozene a pouzivas COPY a PASTE alebo co.... .

furt tie iste linky len trocha obmenene. Ja napr. mam acer a tiez ziadne problemy. Zrejme musis mat smolu na kus. Nemyslim ze by sa robili vyslovene spatne notasy touto dobou. Hlavne po roku 2006

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vladsoft  |  14. 01. 2008 19:58

Ja by som povedal ze prave musis mat vyslovene stastie na dobry kus.. Praveze s kvalitou to ide dolu vodou vzhladom nato ze sa cena tlaci dole ide s nou aj kvalita..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
david-m  |  14. 01. 2008 16:45

myslím že se firma potopila,po zakoupení stroje Amilo předloni jsem nestačil zírat čím mně tento aparát může překvapit.Po měsíci odešel display,poté jim to v servisu vyhořelo.Dostal jsem povině náhradní stroj asi o 7000levnější po 3 měsících nebo počkat půl roku na peníze,náhradní stroj po půl roce opět do servisu.

Tak mně došla trpělivost a šel jsem si pro ASUS,bezproblémový stroj.

Jinak na oddělení reklamací jsou neskutečné fronty,to asi není něco v pořádku ne?Byl jsem tam 8krát.Díky to radši nic.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  14. 01. 2008 16:50

Me zkusenosti jsou uplne odlisne. S FSC nikdy zadny zasadni problem nebyl a kdyz se objevila nejaka drobnost, servis vyresil k naproste spokojenosti. Naproti tomu Asus, naprosta katastrofa, zhruba na urovni Aceru.

Proste si mel smulu. Kdyby meli s produkty problemy, tak si nedovoli poskytovat takove zaruky, ponevadz by zkrachovali. Technika se muze pokazit a prave kvalita servisu je to nejdulezitejsi pro spokojenost zakazniku. FSC ma v soucasnosti nejlepsi standardni zarucni podminky na trhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Wencza  |  14. 01. 2008 18:44

Prdlacky, FSC notebooky kupuju do prace (rada Amilo Pro), s zadnym jeste nebyl problem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  14. 01. 2008 18:57

Mel jsem FS amilo. Prvni kus jsem mel doma 2 dny. Vratil jsem jej, jelikoz se kazdou chvili zasekaval. Pomohlo jen vypnuti a znovu zapnuti. Tak jsem jej vratil a dostal novy kus. Ten mi vydrzel o neco dele. Asi tyden. Tam zase odesel disk. V servisu byl 30 DNI!!!.Pak chvili pracoval bez problemu, ale byl velice hlucny pri chlazeni, kdyz se pustil vetrak, bylo to jako cirkularka a to se poustel vetrak co chvile. DVD mechanika obcas vypadla ze systemu, takze restart, pak se tam zase objevila. Zanedlouho se zacaly na LCD objevovat cervene body, pomohlo promacknuti displaye pres zadni kryt (ten byl vazne pevnej, asi jako kelimek od jogurtu). Dalsi zavada byla zhasinani lampy podsvetleni. Pomohlo zavrit kryt a znovu otevrit, pak naskocil. Kdyz uz jsem toho mel dost, notebook jsem za par supu prodal a koupil ThinkPad. Uz 2 roky bezi bez probelmu. Pevny, tichy, chladny, zadne probelmy... proste dokonaly. FS UZ NIKDY VICE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  14. 01. 2008 20:13

Tak to jsi mel opravdu smulu. Ja se musim FSC zastat. Mam jenom dobre zkusenosti, uz treti notebook a ani v mem okoli, komu jsem poradil si nikdo nestezuje. Pro mne FSC palec jednoznacne nahoru. Navic s temito zarukami je pro mne FSC favoritem pri vyberu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonym - beze jmena :)  |  15. 01. 2008 22:46

No ja bych rekl ze jsi nejspise koupil nejaky vadny kus se vsemi dily "made in china" i kdyz cina vayrabi dobre kusy :)

Ja mam FS a nemuzu si stezovat taky jsem ho mel uz v oprave ale oprava problehla do 5 dnu coz bylo super , udelali mi zalohy a vse stim spojene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mark J.  |  16. 01. 2008 07:42

Drobna poznamka do diskuze, rady amilo a amilo pro nejsou vyrobky FSC (jsou pouze pro ne vypabene v nejake tovarne v cine, stejne jako vsechny ostatni znacky, acer, gericom, ...)

takze ve finale je uplne jedno co si koupite, jenom to ma jinou barvu a logo

jine jsou pouze Lifebook, HP a Thinkpad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek  |  16. 01. 2008 13:27

Tak uz budme presni - HP a Thinkpady jsou taky vyrabene v Cine. Lifebooky jsou made in Japan, kompletace v Nemecku. Proto asi ta zaruka s opravou do druheho dne.

Jinak u tech notebooku vyrabenych v Cine zalezi hlavne na vystupni kontrole, Nekdo si da zalezet - treba FSC, HP, nebo Lenovou rady Thinkpad, nekdo na to kasle - Acer, Asus atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 01. 2008 14:25

Zrovna mi v notasi chcip disk, tak to hned vyzkousim :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MaN  |  14. 01. 2008 15:01

Nové servisní služby jsou pochopitelně poskytovány zdarma a lze je využívat u produktů zakoupených v lednu 2008 a dále

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
seva  |  14. 01. 2008 14:15

tohle kdyby udělal acer, tak zkrachuje. Prostě zaruku tohoto typu si mohou dovolit jen opravdu ti co vyrábí kvalitu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cassul  |  14. 01. 2008 14:33

Teda nechci rejpat, ale Acer přesně tohle má už několik let, dokonce žádný jiný typ servisu než CaR ani nemá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  14. 01. 2008 16:28

Acer ma zaruku 3 s garancii opravy do 24 hodin on-site?

Acer ma garanci nula vadnych subpixelu u LCD?

Acer ma 3 roky onsite servis u PC?

Acer ma dozivotni zaruku na servery?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  14. 01. 2008 17:23

Ne.

Ne.

Ne.

Ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  14. 01. 2008 15:01

No ja nevim, s F-S mam jen spatne zkusenosti :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  14. 01. 2008 16:28

No ja nevim, s F-S mam jen pozitivni zkusenosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
14. 01. 2008 15:11

sluzbu CaR ponuka i ASUS...takze nic noveho sa nedeje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  14. 01. 2008 16:29

Nic noveho? Cetl jsi to?

Asus ma zaruku 3 s garancii opravy do 24 hodin on-site?

Asus ma garanci nula vadnych subpixelu u LCD?

Asus ma 3 roky onsite servis u PC?

Asus ma dozivotni zaruku na servery?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor