Příjemné vylepšení servisních služeb připravil pro své zákazníky Fujitsu Siemens. Ti už nemusí s nově zakoupeným produktem vůbec do servisu. Veškeré servisní opravy v rámci záruky budou řešeny buď přímo u zákazníka nebo prostřednictvím služby Collect & Return, kdy servisní partner zajistí vyzvednutí vadného produktu, opravu a následně i zpětnou dopravu k zákazníkovi.
Nová servisní pravidla se netýkají pouze notebooků, ale i dalších produktů z nabídky Fujitsu Siemens. Nové servisní služby jsou pochopitelně poskytovány zdarma a lze je využívat u produktů zakoupených v lednu 2008 a dále.
Přehled záručních podmínek platných od 1. ledna 2008:
Notebooky:
Produkt | LIFEBOOK | ESPRIMO Mobile | AMILO |
Délka záruky | 3 roky | 2 roky | 2 roky |
Typ záruky | on-site s ukončením opravy NBD* | Collect&Return | Collect&Return |
* přesné podmínky najdete na adrese www.zatorucim.cz
Počítače:
Produkt | ESPRIMO | ESPRIMO Edition | SCALEO |
Délka záruky | 3 roky | 2 roky | 2 roky |
Typ záruky | on-site | on-site | Collect&Return |
LCD Panely:
Produkt | SCENICVIEW | SCALEOVIEW |
Délka záruky | 3 roky* | 3 roky* |
Typ záruky | Collect&Return | Collect&Return |
* vybrané typy panelů navíc disponují zárukou nulového výskytu vadných bodů
Servery:
Produkt | PRIMERGY |
Délka záruky | doživotní* |
Typ záruky | on-site s reakcí NBD* |
* přesné podmínky najdete na adrese www.zatorucim.cz