S notebooky Fujitsu Siemens do servisu nemusíte

Příjemné vylepšení servisních služeb připravil pro své zákazníky Fujitsu Siemens. Ti už nemusí s nově zakoupeným produktem vůbec do servisu. Veškeré servisní opravy v rámci záruky budou řešeny buď přímo u zákazníka nebo prostřednictvím služby Collect & Return, kdy servisní partner zajistí vyzvednutí vadného produktu, opravu a následně i zpětnou dopravu k zákazníkovi.

Nová servisní pravidla se netýkají pouze notebooků, ale i dalších produktů z nabídky Fujitsu Siemens. Nové servisní služby jsou pochopitelně poskytovány zdarma a lze je využívat u produktů zakoupených v lednu 2008 a dále.

Přehled záručních podmínek platných od 1. ledna 2008:

Notebooky: 

ProduktLIFEBOOKESPRIMO MobileAMILO
Délka záruky3 roky2 roky2 roky
Typ zárukyon-site s ukončením opravy NBD*Collect&ReturnCollect&Return
* přesné podmínky najdete na adrese www.zatorucim.cz

 

Počítače:

ProduktESPRIMOESPRIMO EditionSCALEO
Délka záruky3 roky2 roky2 roky
Typ zárukyon-siteon-siteCollect&Return

 

LCD Panely:

ProduktSCENICVIEWSCALEOVIEW
Délka záruky3 roky*3 roky*
Typ zárukyCollect&ReturnCollect&Return
 * vybrané typy panelů navíc disponují zárukou nulového výskytu vadných bodů

 

Servery:

ProduktPRIMERGY
Délka zárukydoživotní*
Typ zárukyon-site s reakcí NBD*
* přesné podmínky najdete na adrese www.zatorucim.cz
Diskuze (23) Další článek: Otestujte si, zda je váš software aktuální

Témata článku: , , , , , , , ,