Robot pozná, jestli jsou zákazníci naštvaní. Brzy se může objevit v amerických obchodech

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 10

Názory k článku

31. 07. 2017 22:22

Hm, tak to mě by ochranka zmlátila už na parkovišti. V krámě jsem naštvaný ledva tam vlezu, tlak a tep mi vyletí do neuvěřitelných hodnot. Naštěstí cítím s personálem a nevybíjím si to na nebohých pokladních, zato klidně zjebu blbečka na kase, který řve na pokladní, proč nemají máslo v akci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 07. 2017 13:49

buducnost je smutna. tesit sa budu iba ovce

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 07. 2017 13:02

U nás v Bille by to v jednom kuse pípalo u pokladních.Za ty přemrštěné ceny nechápu, že nemohou najít pokladní co 1. mluví česky (ne čobolsky ani rusky) 2. nejsou z povolání tak znechuceny.tak mě napadá, že ta jazykové bariéra je vstřícný krok k zákazníkům, protože občas si připadám jako někde na východě (Slovensko, Maďarsko, Ukrajina).---------
ale to je zřejmě chyba celého sídliště (Jižňák)... normální lidé začínají Kateřinkami a pokračují v Průhonicích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 07. 2017 11:41

A bude vypada nejak takhle?http://imgur.com/a/C60Nz
(jen hruby nacrtek)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 07. 2017 10:46

"… pomocí kamer zaznamená, že je zákazník nespokojený, upozorní někoho z personálu…" a nespokojence vyvedou z obchodu a předají policii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor