RAYA: zvukový engine pro hry, který vytváří simulaci v reálném čase

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 20

Názory k článku

01. 09. 2014 09:44

Takze vedci v Krakove se zabyvaji tim jak vylepsit zvuk ve hrach :) Ale tak proc ne, porad lepsi nez nase cerne diry na penize.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

V cem se to lisi od EAX? Zni to stejne a EAX zrovna nemusim, zni to pak nerealne, stejne jako tohle.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 08. 2014 18:43

Ray tracing obecně není zrovna v reálném čase (což bude ten důvod, proč se třeba na hry použít nedá), to je spíš zbožné přání, reálně to můžou být i minuty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (7)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 08. 2014 18:43

Překvapuje mne, že takový to engine není standardem novějších her.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
31. 08. 2014 17:52

jedzte syry.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor