První testy GeForce 7600 GS pro AGP zveřejněny

Diskuze čtenářů k článku

paulsu.u  |  26. 06. 2006 15:58

a kolik bude stát?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adams, adams  |  26. 06. 2006 16:26

dá se předpokládat, že to bude o 4-600 víc než u PCI-E verze v době uvedení, tj. na podzim. Ale tento rozdíl může ještě zvýšit fakt, že je konkurence v tomto segmentu mizerná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paulsu.u  |  26. 06. 2006 20:40

cože bude až na podzim? v tý době už zase budou 2x lepší za tu cenu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lubofm, lubofm  |  26. 06. 2006 15:28

Proboha, nechci nikomu nadavat, ale ktera P**A muze delat testy mainstream grafiky v nejnarocnejsich hrach v rozliseni 1600x1200 se zapnutym AA a AF? To je konec, to je test jak zkazeny chleba. To jen tak OT. ALe jsem rad, ze mezi AGP a PCIe neni rozdil ve vykonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peCan.cz  |  26. 06. 2006 15:47

Docela souhlasim.
Kdo by hral hru s cca 20-30fps je blazen

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  26. 06. 2006 16:35

Já jsem blázen já hraju DOOMa 3, na procesoru AMD Sempron 2200+, 512 MB DDR-RAMky, a a na Grafické kartě NVIDIA GeForce FX5200, v rozlišení 640x480 a s nízkými detaily, no a jede mi to tak nějak asi na těch 20 snímcích za vteřinu samozřejmě se to mění když dlouhu jdu bez zastavení a nebo běžím tak mám taky jen třeba 5 snímků za vteřinu, ale já většinou prozkoumávám keždej detail týhle hry a takže si tuhle hru spíš pořádně užívám, než že bych se jí snažil proleťet, co nejdříve, takže většinou když nepospíchám tak kolem těch 20 snímků za vteřinu, mám a někdy i 70 snímků za vteřinu, no, a zatím jsem v 16. Kole!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SadarCZ  |  26. 06. 2006 16:48

Tady přeci nejde o to, že by někdo hrál v tomhle rozlišení hry. Potřebovali tam nacpat vysoké rozlišení + AA + AF, aby max. zatížili sběrnici. O to jim šlo. Maximálně zatížit sběrnici. Tak se dá porovnat, jestli AGP dokáže protáhnout to samé co PCIe, nebo jestli bude zaostávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
walker  |  26. 06. 2006 18:39

no dobre, tak max zatazili zbernicu, ale zaroven aj grafiku a priepustnost jej vnutornych pamati, ktora nie je bohvieaka. Takze zbernica mozno vacsinu casu oddychovala...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  27. 06. 2006 10:30

On to zřejmě myslel ironicky, dali tam co nejvyšší rozlišení aby se případný zpomalení AGP neprojevilo. Nepíše se tam kolik má paměti, ale pokud má jen 128MB tak by se to obzvlášť u DOOM3 mohlo projevit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  27. 06. 2006 10:27

Tak teď nevim jestli to myslíš ironicky nebo tuhle blbost myslíš vážně...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  26. 06. 2006 15:14

Zajimave urcite pro vsechny, kdo zatracovali 'stare' rozhrani AGP kvuli pomalosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wojta  |  26. 06. 2006 18:02

AGP má ještě značné rezervy, které pořád karty nedokáží využít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  26. 06. 2006 18:26

Myslím, že AGP, rozhraní dokáže využít v budoucnu naplno až tak Grafická Karta NVIDIA GeForce 12900 GTX, tedy ta nejlepší Grafická Karta od NVIDIE, z řady Grafických Karet NVIDIA 12, ale kdoví za jak dlouho, to bude, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  26. 06. 2006 18:28

Teda mělo tam být ta nejlepší grafická Karta od NVIDIE, z řady Grafických karet NVIDIA GeForce 12, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  26. 06. 2006 19:14

agp nestiha v inych oblastiach nez prenosova rychlost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KillerZero, KillerZero  |  27. 06. 2006 10:25

A v jakých tedy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
touchwood, touchwood  |  26. 06. 2006 13:25

jen v jedné gamesce to je výrazně víc a jinak je to +/- plichta... 3Dmark nepočítám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor