reklama

Průzkum: Tisk je pětkrát silnější než web. Alespoň z pohledu reklamy

Inzerce v tisku je stále na hony vzdálená reklamě na internetu. Nejvíce se ale loni proinvestovalo v televizi. Píše se tak alespoň v průzkumu společnosti Atmosphere.

Zadavatelé reklamy stále nejvíce věří televizi, kde loni utratili více než 25 miliard korun. Následuje tradiční tisk s 21 miliardami a teprve na třetím místě a s poměrně velkým odstupem se drží reklama na webu – 4,2 miliardy korun.

Klepněte pro větší obrázek

Z hlediska mediatypů patří poslední páté místo reklamě v rádiích a předposlední místo OOH – out of home – tedy venkovní inzerci, reklamám v obchodech, kinech aj.

 

 

Témata článku: Web, Byznys, Reklama, Atmosphere

9 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Ales Klika 9. 2. 2011 9:34:56
    Ta společnost se jmenuje Admosphere, nikoli Atmosphere.
  • Snekac 8. 2. 2011 19:27:11
    Ono to asi ještě dlouho jinak nebude, tisk dobře prodává cílové skupiny...
  • chytraknactvrtou 8. 2. 2011 19:03:04
    me byl muj prispevek smazan
reklama
Určitě si přečtěte

ASUS ZenBook 3 se začal prodávat v Česku. Je ve všem lepší než MacBook, ale bude to stačit?

ASUS ZenBook 3 se začal prodávat v Česku. Je ve všem lepší než MacBook, ale bude to stačit?

** Novinka od Asusu míří přímo proti MacBooku od Applu ** Nabídne daleko více výkonu za stejné peníze

2.  12.  2016 | David Polesný | 133

UPC překopli páteřní kabel. V Brně i druhý den nejede internet ani kabelovka

UPC překopli páteřní kabel. V Brně i druhý den nejede internet ani kabelovka

** V Brně byl velký výpadek služeb UPC ** Důvodem je překopnutý páteřní kabel ** V některých lokalitách služby stále nefungují

Včera | Jakub Čížek | 67


reklama