Průzkum: Na reklamu nejčastěji klikají surfaři v Opeře

Americká analytická a reklamní společnost Chitika studovala chování amerických a kanadských surfařů a zpracovala několik statistik. Jednou z nich byla i analýza CTR (míra prokliku) podle prohlížečů. CTR udává poměr vyjádřený v procentech mezi celkovým počtem zobrazení webové reklamy a počtem úspěšných kliků.

Klepněte pro větší obrázek
Míra prokliku v USA a Kanadě (Chitika)

Z grafu Chitiky vyplívá, že v zámoří na webovou reklamu nejčastěji klikají uživatelé Opery, mobilního Safari z iOS a teprve poté uživatelé Internet Exploreru. Nejméně naopak na reklamu klepají surfaři v Chromu. Tato čísla jsou ale relativní, uživatelů Opery je totiž zdaleka nejméně a v tomto ohledu tedy nejvíce peněz nakonec skutečně teče z Internet Exploreru, Firefoxu a Chromu.

Analýza by měla být dostatečně reprezentativní, zdrojem průzkumu totiž prý byly „stovky milionů amerických a kanadských surfařů.“

Témata článku: Web, Prohlížeče, Reklama

25 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Dušan Jenšík 14. 11. 2012 22:03:55
    to jste mě zase NA5RALi s tímhl článkem
  • TrueStory 14. 11. 2012 7:33:00
    Ať už je to technicky zařízené jakýmkoli způsobem, tak zkrátka blokování...
  • AT1-1 13. 11. 2012 16:43:14
    Tak američani :-D Sice jsem na Operu nemohl posledně najít Ad--Block...
Určitě si přečtěte

Sbíječky vyměnili za klávesnice. Nový projekt má za cíl přeučit horníky na programátory

Sbíječky vyměnili za klávesnice. Nový projekt má za cíl přeučit horníky na programátory

** Programátorů je málo a horníků bez práce po uzavření dolu Paskov bude moc ** Problém řeší unikátní projekt ** Pilotní kurz dává naději, že by z horníků mohli být použitelní kodéři

28.  11.  2016 | David Polesný | 78

ASUS ZenBook 3 se začal prodávat v Česku. Je ve všem lepší než MacBook, ale bude to stačit?

ASUS ZenBook 3 se začal prodávat v Česku. Je ve všem lepší než MacBook, ale bude to stačit?

** Novinka od Asusu míří přímo proti MacBooku od Applu ** Nabídne daleko více výkonu za stejné peníze

2.  12.  2016 | David Polesný | 119