Příjmy Applu z iPhonů a iPadů jsou větší než celý byznys Microsoftu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 54

Názory k článku

23. 07. 2011 13:39

Zatím jsem dal vydělat jen Microsoftu před 11 lety nákupem legendárního Windows XP Home 32bit ze Sillicon Valley a dodnes toho nelituju. Díky Microsoftu a skvělému prohlížeči IE8 už jsem poznal téměř celý svět z pohodlí skromného venkovského domova.
iPhone je hezká věc, říkám si jednou bych si ho pořídil snad také, akorát nový model je tak nelidsky drahý, a když už ho zlevněji, tak vyjde nový lepší a na něj zas nemám A tak čekám pořád, jestli třeba nezbohatnu a ono nic...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 07. 2011 22:09

nemam rad, ked sa v jednom nadpise pletu dve rozne hausnumera.porovnavat obrat, zisky a prijmy bez porovnania vydavkov je hlupost ako kybel gitu.tento tyzden ma zive.cz o 20% bulvarnejsie nadpisy ako ten minuly.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mpe
22. 07. 2011 16:03

Uvědomte si, že Microsoft a Apple se pohybují na úplně odlišných trzích a konkurují si spíše okrajově v konkrétních oblastech než naplno.Microsoft živí firemní sféra, kde jsou zákazníci ultrakonzervativní. Zajímá je kompatibita 15 let zpátky nechtějí nové věci, protože to znamená náklady navíc. Dvakrát si rozmyslí a pětkrát spočítají něž někam přejdou. Chtějí zřetelnou roadmapu, garance a snižování nákladů. Každá byť jen malá změna trvá léta a je-li příliš radikální, trh to nevezme (viz Vista). Microsoft by si nemohl dovolit věci typu, které si běžně dovoluje Apple (ukončení podpory PPC v SL, Rosetty v Lionu, snahu o likvidaci nepohodlných technologií typu Java, Flash, výrazna změna UI, změna koncepce document managementu, atd.). Naopak Apple si nemůže dovolit prodávat pořád dokola to samé s drobnými změnami.Apple působí hlavně v retailu. Jejich zákazníci jim za nové funkce utrhají ruce a jsou hladoví po nových možnostech používání technologií. Chtějí po nich rychlý vývoj, atraktivní prostředí, neotřelý design. Někdy ale naráží u profesionálů (viz rozpačité reakce po ukončení řady Xserve, nedávné rospaky videoprofíků ohledně nové verze FinalCutu X, atd.)Ano MS je moloch bez iniciativy který posledních pár let stagnuje a Balmer je samozřejmě žába na prameni. Ale mají svoji pozici , která jim pořád neskutečně vydělává. Ale oni dost dobře nemůžou jit cestou Apple nebo Google.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 07. 2011 16:03

Apple teda ide, tie zisky sú neuveriteľné, na druhú stranu sa z neho stáva poriadná tuctovka.A kde nájdeme tie finačne výsledky Googlu o ktorých je zmienka v článku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 07. 2011 14:19

Fakt smiech čítať niektoré názory ... Apple sfúkne Microsoft??? Treba si asi uvedomiť že Apple , Microsoft , Google nepatria medzi nejaké malé podniky ale obrovské korporácie ktorá každá ponúka odlišné veci a služby a vo výsledku zápasia v tom čo chcú navzájom ponúkať ... Není tomu tak dávno čo výrobok Apple bol luxusom ... dnes ale prenikol hlavne svojím Iphone a pod. toto všetko sa samozrejme ukázalo a vidieť to aj dnes. Microsoft sa nemá zatiaľ čoho báť ... jeho silná pozícia je práve v jeho rovnako zvučnom mene a ponuke softwéru ako aj iných služieb ... okrem toho má silné zázemie partnerov takže tá firma rozhodne nebude "sfúknutá" Rovnako tak Google a pod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 07. 2011 12:17

Jako linuxák Applu fandím. Dělají svoji práci dobře. Sám jejich produkty nepoužívám, protože jsem na můj vkus moc uzavřené - ale to je můj problém - můj boj.Doufám že Apple MS zlomí, ostatní už ho dorazí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 07. 2011 12:08

To je jen důkaz toho, jak jsou Apple zařízení předražené a taky ukázka toho, jak lidi jsou ochotni platit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (31)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor