Pošlete email do budoucnosti!

Diskuze čtenářů k článku

LeonardoCupranek, LeonardoCupranek  |  20. 12. 2005 13:21

Prima. Alespon na tomto prikladu lide s horsi predstavivosti pochopi, proc do budoucnosti cestovat jde a proc do minulosti ne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaromir, jaromir  |  20. 12. 2005 08:18

tak jsem si poslal dva emaily, jeden za rok a jeden za 10 :) doufám, že to dojde a že na ně mezitím zapomenu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
q123  |  20. 12. 2005 09:17

ja FutureMe pouzivam uz dva roky, necham si vzdy v den svojich narodenin poslat mail a poviem ti, ze je to pekna haluska :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaromir, jaromir  |  20. 12. 2005 10:13

tak na narozeniny si přát nebudu, to už zavání trošku schozofrenií ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raziel-CZ, Raziel-CZ  |  20. 12. 2005 09:25

Věř tomu, že nezapomeneš :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaromir, jaromir  |  20. 12. 2005 10:13

:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AZOR  |  20. 12. 2005 08:06

email:2012: Tak co, Azore, co Marta Jandová?  ..
moje reakce v roce 2012: nevim, manzelka jeste spi.. ..
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andy517  |  20. 12. 2005 02:10

Tuhle sluzubu jsem objevil pred par lety, nechal jsem si poslat mail (jehoz trapnosti vas zatezovat nebudu :D) pred tremi lety a dosel v poradku :) A je to velice zajimave prekvapeni, doporucuji vyzkouset

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Johnyz  |  19. 12. 2005 23:12

no to si teda dokážu představit co tam napíšu :
čauuu debilé, tak co už máš babu ? No snad už horko těžko jo, ale bez tak nějak virtuální .... hehehe .... takové aktualitky jsou úplně super, no prostě jsem zvědav co ještě všechno dokážou vymyslet :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
deinonychus  |  19. 12. 2005 22:00

A není zajímavější jej poslat do černé díry? Stačí poslat někomu, kdo má doménu na free pipni.cz. Je tam už týdenní výpadek a pošta končí v černé díře a nebude nikdy doručena a odesílatel se ani nedoví, že jeho pošta nedošla. BrossŠimoss se zase vyznamenali . Tomu říkám sci-fi .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
raptor  |  19. 12. 2005 21:59

Já bych chtěl poslat e-mail milion let do budoucnosti. A to jsem zvědavej jestli dojde!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lyon  |  19. 12. 2005 21:05

... kdyz mame Ceskou Postu? :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
X  |  19. 12. 2005 19:07

se dalo posílat do minulosti  tak bych si poslal čísla nějaké loterie co se vytáhnou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Scott  |  19. 12. 2005 19:18

a co si takhle vsadit 4, 8, 15, 16, 23, 42

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a  |  19. 12. 2005 19:53

a co stastna kombinacia 8,16,32,64,128? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaya  |  19. 12. 2005 20:07

4, 8, 15, 16, 23, 42 .... tady je nekdo fanda LOSTa
uz sem zkusil, nevyhral sem nic 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AZOR  |  19. 12. 2005 20:51

 bych si poslal : Nebud čuřák, a pozvy jí do kina, jednou se ti bude líbít a bude zadaná.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kaczer, Kaczer  |  19. 12. 2005 18:52

Hezký, je to sice dva měsíce zpátky, možná ještě míň co se uzavřela časová schránka E-Mail Time Capsule, ale jinak dobrý, vždyť to je jen kopie ... Už i takovýhle se kradou nápady...

viz:http://forbes.codefix.net/capsule/

Samozřejmě neříkám, že E-Mail Time Capsule není kopie něčeho předchozího

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cache  |  19. 12. 2005 18:14

Tato myslienka nie je nic nove. Na slovenskom orangeportal-i sa da poslat sms (plati len pre platiacich zakaznikov), ktorej sa da nastavit datum a cas odoslania. Sam som si takto poslal vo 4tom rocniku na vysokej sms rok vopred s textom "dufam ze sa ucis na statnice"..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ff  |  19. 12. 2005 18:42

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Timmy  |  19. 12. 2005 22:01

a ucil jsi se?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaromir, jaromir  |  20. 12. 2005 08:08

a stejně ses na to učení vyprd, že? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AZOR  |  19. 12. 2005 17:13

 si napísu asi 2O prání k narozkám, svátkům vánocům apod ... a hezky to naklikam vsem lidem na 3Olet do predu a bud mít klid

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zigi, Zigi  |  19. 12. 2005 17:19

Konecne dobry napad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  19. 12. 2005 17:39

to budou ta přání taková upřímná, že?:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radoslav  |  19. 12. 2005 17:50

Hlavně nezapomeň poslat přání i sobě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lihel  |  19. 12. 2005 20:33

To už tu bylo i v český podobě ten portál se jmenoval debilníček. Pracovalo to dva roky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KONY  |  20. 12. 2005 08:06

hehe, na 30 let prani k narozeninam dopredu, jo ? :) cloveka prejede auto a jeste par let mu budou chodit (treba na rodinny mail) prani k narozeninam, hodne steste a zdravi, ... :))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel  |  20. 12. 2005 08:44

použij Hlídač výročí: http://www.mujportal.cz/info/checkvyr/default.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  19. 12. 2005 17:02

Podle mě za 30 let nemá člověk stejné skoro nic a najít ho, je práce pro detektiva...!!!
--
Pochybuji, že moje telefonní číslo bude za 30 let funkční (jenom si vemte jak fungovaly telefony před 30ti lety...), taky moje e-mailová adresa už buď nebude vůbec nebo minimálně jiná, bydliště určitě to samé (do 50ti opravdu u rodičů bydlet nechci ), stejně tak rodné číslo (má se měnit na formát z kterého nebude patrný datum narození) a možná, že budu mít i jiné jméno (když se naši rozvedli, tak nás mama nechala už jednou přejmenovat, tak vím já, co mě za 30 let napadne za hovadiny DD).
--
Takže i pokud někdo něco pošle sám sobě, těžko se to bude za 30 let doručovat a pokud to pošle někomu jinému, tak to bude skoro nemožné... Respektive nemožné dělat nějak hromadně bez individuálního pátrání po konkrétních lidech - tak ale nelze doručovat miliony mailů, protože náklady by se vyšvihly do biliónů ((

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BANAL  |  19. 12. 2005 17:05

to sice jo ale jinak je to dobrej napad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AZOR  |  19. 12. 2005 17:11

si to posli na vlastní domenu ne ?  pokud nic nepokazis tak tu mozna nejaka sance bude, ze to dojde i za 3Olet..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lihel  |  19. 12. 2005 20:32

Za 30 let nemusí existovat ani ty domény.  A to už ani nerozebírám jak bude vypadat formát zprávy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AZOR  |  19. 12. 2005 16:59

 jde tam naklikat i rok dopredu ? rad bych napsal Martice blahoprani k zjiskaní zlatého  ceského slavíka a spouste jinch cen MTV

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  19. 12. 2005 20:39

Jo, a ona by si myslela, že si z ní děláš prču, protože by nevyhrála nic a poslala by na Tebe fotrovu ochranku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šihi  |  19. 12. 2005 16:52

Je to zajimava sluzba, mnoho lidi by chtelo nekomu poslat vzkaz do budoucnosti...
Myslim, ze jednodussi zpusob je napsat do zaveti, nebo to dat notari, aby to po urcite dobe poslal...
Jak si muzete byt jisti, ze e-mail na ktery jste zpravu odeslali bude jeste za 30 let existovat nebo ze nebude patrit jinemu uzivateli???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ranald  |  19. 12. 2005 16:59

A jak vis, ze ten notar neprestane delat svou praci, nevyhori a nebo se proste na tebe NEVYSERE?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šihi  |  19. 12. 2005 17:01

Jo, takovej je zivot :)
Tak to po nem prevezme nekdo jinej...
A musis si vybrat nejakyho mladyho, aby neumrel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raziel-CZ, Raziel-CZ  |  19. 12. 2005 17:28

Umřít může tak i tak :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
46949cz7979877  |  19. 12. 2005 16:45

No ja bych radsi posilal maily do minulosti a zeptal se sam sebe, proc jsem byl takovej jouda... . Mozna ze tuhle sluzbu postupem casu taky pridaji...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AstorLights, AstorLights  |  19. 12. 2005 16:47

Heh to je jednoduché - zřejmě Ti to v té době připadalo jako dost dobrý nápad bejt jouda

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
banana  |  19. 12. 2005 16:48

jo napsal bych si at z ty vejsky neodchazim hehe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Norg  |  19. 12. 2005 16:53

kdyz do minulosti tak bych si poslal zadani testu a otazky ktere se vytaham

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Šihi  |  19. 12. 2005 16:56

Tim by jsi narusil smycku a dostal by jsi jinou otazku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
banana  |  19. 12. 2005 17:04

pri moji smule bych zalozil casovou osmicku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raziel-CZ, Raziel-CZ  |  19. 12. 2005 17:26

Nesmysl. Při komunikaci do minulosti by se dovolal stejně do alternativní reality a to co by chtěl změnit by se stejně v jeho případě pro něj nestalo. Leda, že by do minulosti přešel sám a tam si vypočítal do jaké budoucnosti a za kým chce, kde by eventuelně svého alternativního dvojníka (pokud by zde existoval) musel zlikvidovat. Nj, ale zase ví prd co ten dvojník kdy dělal a co ho bude čekat. Hehe, si nevybereš, ale dalo by se to ne složitě vypočítat. Akorát že jsme ještě dost daleko na primitivní úrovni. Mám ale to štěstí, že konkrétně já jsem na tom s primitivností lépě než ten, kdo mi na tuto filosofickou odpověď odpoví urážkami či posměchem :D (pokud to bude daným blbcem vůbec pochopeno)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
disser  |  19. 12. 2005 17:38

se nejak moc divas na sci-fi serialy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cameltosis, cameltosis  |  20. 12. 2005 09:53

nene vystihl to naprost přesněě !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anderson  |  19. 12. 2005 17:43

Nesouhlasím s vámi (RAZIEL-CZ) . V případě že se něco změní v minulosti to že přijde zpráva ať jakákoliv nebo se jen někdo v tý minulosti objeví z budoucnosti změní se tím celá minulost a tím i budoucnost takže vaše trvzení si prosím přehodnoťte.  Už jenom to že se někde objevíte na ulici někdo Vás uvidí změní se mu tím celý den, protože je to zapříčiněno různými faktory který tu popisovat nebudu ale berte to jako fakt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jacomo  |  20. 12. 2005 07:31

A já nesouhlasím s vámi. Tím, že změníte svoji minulost, ji odkloníte jiným směrem. Pro objekty té minulosti pak bude budoucí vývoj jiný. Pro vás buď nastanou dvě situac:
a) Nic se nezmění. A to proto, že vše probíhá najednou a všemi možnými způsoby. Plynutí času je pak jen pohyb mezi jednotlivými body multivariantnihočasoprostoru. Váš zásah jen změnil směr pohybu věcí minulých, takže z bodu, který jste změnil se došlo jinam, než jste vy.
b) Změna se projeví, ale vy si ji neuvědomíte, neboť změnou minulosti se změnila veškerá historie po bodu změny. Je proto pravděpodobné, že váš život se ubíral jinam a vy jste neměl potřebu tento zásah dělat. Proto si toho nejste vědom. Tudíž vlastně nic nezměníte, protože stav vaší současnosti zanikne a je nahrazen jiným.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raziel-CZ, Raziel-CZ  |  20. 12. 2005 09:21

Zajímavé, celkem bych s Vámi o tom rád podiskutoval. Mám trošku jiný názor...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raziel-CZ, Raziel-CZ  |  20. 12. 2005 09:19

Vidím, že jste ještě moc o otázce pohybu v čase nepřemýšlel. Já vím, těžko se to vysvětluje po nějakém psaní na serveru. Abych Vám to mohl vysvětlit bychom si museli někde sednout. To co tvrdíte vy je moc zmatené, také jsem si to kdysi nedokázal úplně představit. Teď už ale vím přesně jak by to všechno bylo reálně možné. Jak ale říkám, zde se to nedá rozvádět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raziel-CZ, Raziel-CZ  |  20. 12. 2005 09:19

To bylo pro Andersona.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr II.  |  19. 12. 2005 20:41

Problém je, že v jeden okamžik probíhá současně nekonečně mnoho možných budoucností a minulostí. Kterou z nich si vybrat ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raziel-CZ, Raziel-CZ  |  20. 12. 2005 09:23

Tak toto je naprosto přesné, s tím souhlasím. Přesněji řečeno - alternativní reality... Toto je perfektní názor a pokud jste (jsi) četl co jsem psal, tak to do toho přesně zapadá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Male_zvire, Male_zvire  |  19. 12. 2005 16:38

To bude sranda, až někomu odpoví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  19. 12. 2005 16:27

"Zprávy do budoucnosti jsou něčím, o co lidé vždy usilovali" ... ja bych rekl, ze je to nesmysl, lidi spis zajimaji zpravy z budoucnosti, nez zpravy z minulosti ... a to je tento pripad ...... to si rovnou muzu napsat mail a ulozit si ho a precist za 30 let ...... je to k nicemu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
banana  |  19. 12. 2005 16:47

myslim ze napad je to dobrej muzes si popsat v co dnes veris a za 20 let se tomu zachechtas

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raziel-CZ, Raziel-CZ  |  19. 12. 2005 17:20

Myslím, že jsi Lojzu přesně vystihl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Fiala, Jan Fiala  |  20. 12. 2005 06:35

Pokud budes mit za 20 let stejnou e-mailovou adresu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor