A do kterého města?Hlavně je příšerná kravina masivní budování cyklostezek ve městech, kde stejně nikdy žádná masa cyklistů jezdit nebude - typicky Praha, ale platí to pro kterékoli podobně členité město. Naopak tam, kde je město ploché, tam cyklisté dávno jezdí - typicky třeba Pardubice a Hradec Králové -, a kombinace dopravy tam dlouhodobě funguje. Při vyšší hustotě provozu pak má smysl budovat u frekventovaných cest cyklostezky, které jsou pak výhodné pro obě strany (u Pardubic bych třeba zmínil dlouhé roky fungující cyklostezku do Lázní Bohdaneč, která vede pár metrů od silnice a je hodně využívaná, navíc postavená bez dotací, tudíž levně a funkčně).Stačí vzít na vědomí, že nejdřív zde musí být zájem kolo používat a teprve potom budovat cyklostezky tam, kde cyklisté jezdí (a není na to ani potřeba aplikace, byť je to určitě dobrá pomoc). To, co se děje v Praze, to je opačný přístup - budují se cyklostezky s tím, že po nich začnou cyklisté jezdit. A tak máme na mnoha místech zúžené silnice, místo dřívějších dvou pruhů je tam jeden širší totálně ucpaný pro auta a jeden úzký úplně prázdný pro neexistující cyklisty. Ti existují jen na občasných akcích Auto*matu, kdy zablokují magistrálu a udělají ještě větší bordel v dopravě. Stejně v tak kopcovitém terénu jezdit (skoro) nikdo denně nebude, smysl to má jen kolem Vltavy, kde už slušné stezky většinou jsou.