1. CENTRUM.CZ - je nacpaný ajaxovou reklamou, která se načítá pro mou nevýhodu . . na něco si kliknout. Tedy, chci se přihlásit do blbého 1 gb mejlu na centrumu . . tak . . hned mě při načítání stránky systém vyhodí z přihlašovacích kolonek, protože se načítá reklama. Nezoufám, nebudu něco pracně vyplňovat 2x, fuck off. Tohle nechci ! Stačilo.
2. Yahoo levá navigace? Myslím, že nezvládnuté cookies v souladu s jejími servery. Pomalost, přetíženost, až na mě padá dojem, jestli mě nevykradou počítač. Je to zavádějící, ale také podnět pro mne, co za tou příšerností stojí. A ještě jedno . . . Yaho pro diskue sleduje, jestli jste pravověrný američan. Dobrá demokracie, jako by šlo hodit bobu přes internet.
3. Google.com? Začali dobře, ale teď chtejí vše ovládnout. Berou si veškeré informace. Webmasteři by mě asi dali za pravdu. Samé účty a informace do systému. YO, google se chová tak, jako by na internet patřil jemu.
Majitel potrálu nejsem, ale ani tak nechci být, abych nemusel platícím firmám vysvětlovat, proč nejsou v 1 dvacítce pozicích proto, že si to zaplatilo 1000 klientů na klíčové slova.
Jiná strana mince je, že je v zájmu vyhledávačů, uspokojit konzumenty, tedy jinde (než na internetu)vydělávající lidi tak, aby na Internetu a nejlépe skrze jejich portál utratila peníze !! Nabízející firmy, ať za to zaplatí. Zajímavá filosofie. Vždyť internetoví klienti kteří přinášejí zisky mají internet zadarmo.
Zkusím "skromný nápad". Nehnat se v globálu zlikvidovat, ale od počátku chtít něco víc, než poskytuje ten druhý. Hezkou noc, medvidek.david