Polévání vodou na internetu přineslo asociaci ALS už 110 milionů dolarů

Videa z kampaně Ice Bucket Challenge už spatřila více než miliarda diváků. Zatímco na počátku se na podporu boje proti nemoci ALS polévaly jen americké celebrity a posléze štědře přispívaly na konto organizace, posléze se začala kampaň šířit virálně a podobným způsobem jako třeba loňský Harlem Shake.

Klepněte pro větší obrázek
Zpočátku ryze americká akce brzy překorčila hranice a stala se masovou záležitostí

Dle kritiků se tak dnes na YouTube mnozí polévají vodou, aniž by vlastně znali původní smysl, tento zdánlivě negativní aspekt propagace však k celé kampani určitě patří a udržuje ji při životě. Kampaň je přitom poměrně úspěšná, podle asociace ALS se totiž podařilo doposud vybrat 110,5 milionů dolarů – tedy bezmála 2,5 miliardy korun.

Témata článku: Web, Statistiky, Kauzy, Als, Challenge, Shake

12 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Karel Dvořák 10. 9. 2014 21:49:59
    Hlupáci, kteří nemají nic na hlavě a ani v hlavě si tam lijí vodu. Proč to...
  • Michal Pecina 9. 9. 2014 18:40:37
    njn pěkné a z těch 110 milionu dolarů šlo jenom 27% na výzkum...
  • doctorx 9. 9. 2014 15:49:46
    moje zasada je nikdy neprispivat financne, lidi jsou nenazrany a nikdo...
Určitě si přečtěte

Původní Starcraft: Brood War je nyní zdarma. Konec práce! Jde se pařit

Původní Starcraft: Brood War je nyní zdarma. Konec práce! Jde se pařit

** Legendární hra Starcraft je nyní k dispozici zdarma ** Chystá se i nová remasterovaná verze s hezčí grafikou

19.  4.  2017 | Jakub Čížek | 25

Brno otevřelo největší českou dílnu pro bastlíře. Kladívka, vrtačky, 3D tiskárny, laserové řezačky. Je tu vše

Brno otevřelo největší českou dílnu pro bastlíře. Kladívka, vrtačky, 3D tiskárny, laserové řezačky. Je tu vše

** Máte nápad, ale chybí vám stroje a pořádná dílna? ** Chcete postavit ptačí budku, nebo krabičku pro Arduino? ** Brno otevřelo svůj FabLab – laboratoř pro bastlíře

19.  4.  2017 | Jakub Čížek | 31

Český Google Překladač začal používat umělou inteligenci. Konec „drahoušků zákazníků“

Český Google Překladač začal používat umělou inteligenci. Konec „drahoušků zákazníků“

** Google ve svém překladači roky používal statistickou technologii ** Nyní zavádí strojové učení a neuronové sítě ** Rozdíl by měl být zvláště na větších textech patrný už nyní

20.  4.  2017 | Jakub Čížek | 31


Aktuální číslo časopisu Computer

První test AMD Ryzen

Velké testy: 22 powerbank a 8 bezdrátových setů

Radíme s koupí Wi-Fi routeru

Co dokáží inteligentní domy?