Herní engine už není pouhou technologii pro tvorbu nádherných detailních her, ale také technologií, kterou lze použít i pro tvorbu realistických prostor a objektů ve virtuální světě.
Jedním z nejpokročilejších enginů je jistě Unreal Engine 4 a právě pomocí něho vytvořil designér Dereau Benoit virtuální procházku v Paříži, která zahrnuje čtyřminutový průchod luxusního bytu a jeho místností.
Fotografie? Nikoli, pouze Unreal Engine 4 v dokonalé podobě
Jak je vidět na obrázcích i videu, vše je vykresleno opravdu velmi podrobně a většinou lze jen velmi těžko rozpoznat, že nejde o reálný obraz natočený nějakou kamerou. Skvělé jsou především stíny a obecně světlo na povrchu většiny objektů.
Teď už jen zbývá čekat, kdy se dočkáme takto detailních prostor i ve hrách. Tam totiž obraz obvykle musí být doplněn i fyzikálními vlastnostmi jednotlivých objektů. Rozšiřují se ale technologie pro rychlé snímání nejen objektů, ale i celých místností a větších prostor, což by mělo vést k rychlejší integraci do virtuálního světa i s fotorealistickými detaily bez toho, aby vše musel designér kreslit takřka od nuly.