Po prostorovém videu Google představil nový formát 360° reklam

Na Youtube už můžete najít velké množství videí, v nichž se lze libovolně otáčet. Fungují jak na desktopu, kde pro pohyb slouží myš, nebo na telefonu, kdy pohyb umožňuje gyroskop. V ideálním případě jsou videa prohlížena třeba pomocí Cardboard – tedy kartonovým doplňkem pro virtuální realitu.

Nyní dal Google tento formát videoobsahu do rukou i inzerentům, kteří mohou začít tvořit netradiční reklamy a doufat, že zaujmou více než obyčejné video tradičně přeskočené za pár sekund. Jak budou takové reklamy vypadat, se můžete podívat na dřívějších snímcích Coca-Coly nebo Nike. Prvním inzerentem, který spustil kampaň postavenou na těchto videích, se stal výrobce piva Bud Light.

Témata článku: Google, Reklama, Youtube.com, Coca Cola, Watch, Cardboard, Nike, Tour

5 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Dr.No64 27. 7. 2015 21:17:31
    kdy to bude ve snech ?
  • Misaz640 27. 7. 2015 16:54:04
    Když na živě vlezete s vypnutými doplňky, taky jste obklopení video...
  • Poltergeist 27. 7. 2015 16:19:06
    to uděláte s gopro a stativem a photoshopem raz dva
Určitě si přečtěte

Monitory do 10 tisíc: poradíme, jaké jsou teď nejlepší

Monitory do 10 tisíc: poradíme, jaké jsou teď nejlepší

** Dobrý monitor s kvalitním panelem lze pořídit pod tři tisíce korun ** Pod deset tisíc si můžete koupit pracovní 27" monitor nebo nejlevnější použitelné 4K ** Vybrali jsme také ideální model pro vícemonitorovou konfiguraci

27.  11.  2016 | Stanislav Janů | 13

Sbíječky vyměnili za klávesnice. Nový projekt má za cíl přeučit horníky na programátory

Sbíječky vyměnili za klávesnice. Nový projekt má za cíl přeučit horníky na programátory

** Programátorů je málo a horníků bez práce po uzavření dolu Paskov bude moc ** Problém řeší unikátní projekt ** Pilotní kurz dává naději, že by z horníků mohli být použitelní kodéři

28.  11.  2016 | David Polesný | 76