Po prostorovém videu Google představil nový formát 360° reklam

Na Youtube už můžete najít velké množství videí, v nichž se lze libovolně otáčet. Fungují jak na desktopu, kde pro pohyb slouží myš, nebo na telefonu, kdy pohyb umožňuje gyroskop. V ideálním případě jsou videa prohlížena třeba pomocí Cardboard – tedy kartonovým doplňkem pro virtuální realitu.

Nyní dal Google tento formát videoobsahu do rukou i inzerentům, kteří mohou začít tvořit netradiční reklamy a doufat, že zaujmou více než obyčejné video tradičně přeskočené za pár sekund. Jak budou takové reklamy vypadat, se můžete podívat na dřívějších snímcích Coca-Coly nebo Nike. Prvním inzerentem, který spustil kampaň postavenou na těchto videích, se stal výrobce piva Bud Light.

Témata článku: Google, Reklama, Youtube.com, Watch, Coca Cola, Cardboard, Nike, Tour, Google Cardboard

5 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Dr.No64 27. 7. 2015 21:17:31
    kdy to bude ve snech ?
  • Misaz640 27. 7. 2015 16:54:04
    Když na živě vlezete s vypnutými doplňky, taky jste obklopení video...
  • Poltergeist 27. 7. 2015 16:19:06
    to uděláte s gopro a stativem a photoshopem raz dva
Určitě si přečtěte

Nebuďte jako Emma Watson. Poradíme, jak nepřijít o hanbaté fotky

Nebuďte jako Emma Watson. Poradíme, jak nepřijít o hanbaté fotky

** Pokud už choulostivé snímky vyfotíte, dbejte na jejich zabezpečení ** Útočníci je nejčastěji získají z cloudového úložiště ** Pozor si dejte i na phishing a řádné zabezpečení telefonu

25.  3.  2017 | Stanislav Janů | 54

Špičkoví hackeři útočili na prohlížeče. Chrome odolal, ale Edge je tragédie

Špičkoví hackeři útočili na prohlížeče. Chrome odolal, ale Edge je tragédie

** Do Vancouveru se sjeli hackeři ** Soutěžili v útocích na prohlížeče ** Chrome odolal, ale Edge to projel na celé čáře

22.  3.  2017 | Jakub Čížek | 79


Aktuální číslo časopisu Computer

První test AMD Ryzen

Velké testy: 22 powerbank a 8 bezdrátových setů

Radíme s koupí Wi-Fi routeru

Inteligentní domy