PlayStation VR: Sony přejmenovalo Project Morpheus pro virtuální realitu

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 8

Názory k článku

16. 09. 2015 23:16

ještě k těm keškám ze Seznamu
asi desítku sem jich našel v našem okolí tak sem je zašantročil, rozdupal, pochcal a dal sežrat zvířatkům do krmelce, jen t se ajtáci zapotěji při hledání
a taky sem udělala tuhle věc, u některých kešek sem dal jiný obsah a posunul to o pár metrů a kolem v okolí udělal tři, čtyři další falešné kešky, tj až se někdo bude prodírat, tak aby nenarazil na tu ,,svoji" a napálil se, ale jeho chyba má mít tak dobrý GPS jako zemněměřiči aby to umělo signál GPS na centimetry i na dně pralesa

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
16. 09. 2015 18:54

Nejak si neviem predstavit, ako to chcu na konzole utahat. Budu hru renderovat v 320p a hw upscalovat, aby sa vyrovnali aspon prvej generacie Riftu? Konzolova grafika sa mozno da akceptovat z dvoch metrov, ale nie priamo pred okom...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 09. 2015 15:56

Tyto systémy se představují někdy od roku 1996 co jsem poprvé testoval simulátor motorek (na svoji dobu docela zdařilý). Přece se nikdy neuchytily, cena nikdy nebyla lidová, všechny hry / simulace to nikdy nepodporovaly a dlouho se v tom vydržet nedá.
> Přejmenování není řešení.
> Dodatek (hvězdné datum ..... .5): pokud nesouhlasíte tak raději popište proč, je sice hezké snít ovšem tohle je už dlouhý sen a výsledek - nikde. Mínusy zajímají možná vás, mě zajímá váš názor - vlastní.
> Takže tato "hláška" byla uložena v na začátku roku 2017 se dozvíme zda jsem měl pravdu já nebo "mínusmani".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor