Je třeba si uvědomit smysl existence této (a všech ostatních) firem (teď mluvím o Computer Press nebo komu to tady patří). Je jím pouze a jen zisk, tak to je v pořádku a tak to má v tržním prostředí být. Konkrétně tenhle server navštěvují lidi a koukají a klikají na reklamy. To je to jediné důležité. Články mezi reklamama jsou jen návnada, která má ty návštěvníky přitáhnout. Stejně jako třeba TV Nova pouští nějaké filmy a pořady jen proto, aby se lidi koukali na reklamy. Čím je ta návnada (obsah) více sledovaná, tím líp se prodává ta reklama. Nějaké řeči o tom, že něco máme nebo nemáme rádi, jsou úplně mimo mísu. Provozovatel serveru potřebuje návštěvnost jen kvůli zisku a volí takovou cestu, která je efektivní - snaží se vybalancovat množství reklamy a množství a kvalitu obsahu tak, aby si získal a nepopudil návštěvníky a přitom prodal co nejvíce reklamy - a nenápadné rozlišování mezi PR materiály a obsahem, odkazy na jiné servery, vyskakovací reklamy atd, to jsou všechno regulérní nástroje této snahy. Návštěvník, čtenář nebo divák má jedinou volbu - buď na to přistoupí nebo ne. Buď mu ten obsah mezi reklamami za to stojí nebo jde jinam. Jakou cestu provozovatel zvolí, to je jenom jeho věc, je to jeho podnik, jeho server, jeho strategie, jeho zaměstanci a především jeho peníze. Čtenář mu do toho nemá co kecat. To si ať si nechá do nějakého komunitního serveru. Tohle je komerční firma.