reklama

Oblečení a nově třeba i rtěnky si můžete vyzkoušet virtuálně [CES]

Program Swivel s rozšířenou realitou pro obchody s módou není novinkou a k vidění byl už na výstavě CES 2011, letos však autorská firma FaceCake přichází se zcela novou verzí a kromě ladění stávajících funkcí přibyly i dvě nové – Swivel Close-up a Swivel Digital Signage.

Samotný Swivel dovoluje zákazníkům prostřednictvím rozšířené reality zkoušet v obchodech rozličné druhy oblečení, kabelek a jiného příslušenství, aniž by museli zavítat do zkušebních kabin. Využívá k tomu senzor Microsoft Kinect.

Nové prvky možnosti ještě rozšiřují. Swivel Close-up dovoluje vyzkoušet si celou řadu make-upu, od rtěnek až po stíny či řasenky. To je rozhodně praktický dodatek, jelikož si v žádném obchodě jen tak nevyzkoušíte deset druhů rtěnky, než vyberete tu správnou. Se Swivelem to půjde.

Klepněte pro větší obrázek
Swivel nahrazuje kabinky a nutnost si vše zkoušet osobně (zdroj: FaceCake)

Druhý prvek, Digital Signage, je vlastní spíše marketingovým tahákem, který má nalákat zákazníky do obchodu. Jak totiž lidé chodí kolem, velká obrazovka automaticky mění šaty v náhodném pořadí, aby upoutala pozornost.

Témata článku: Software, CES 2013, Up

1 komentář

Nejnovější komentáře

  • Mysel_1 10. 1. 2013 9:52:23
    Prulomem bude, az pujde takhle "testovat" zubni pastu a toaletni papir.
reklama
Určitě si přečtěte

ASUS ZenBook 3 se začal prodávat v Česku. Je ve všem lepší než MacBook, ale bude to stačit?

ASUS ZenBook 3 se začal prodávat v Česku. Je ve všem lepší než MacBook, ale bude to stačit?

** Novinka od Asusu míří přímo proti MacBooku od Applu ** Nabídne daleko více výkonu za stejné peníze

2.  12.  2016 | David Polesný | 133

UPC překopli páteřní kabel. V Brně i druhý den nejede internet ani kabelovka

UPC překopli páteřní kabel. V Brně i druhý den nejede internet ani kabelovka

** V Brně byl velký výpadek služeb UPC ** Důvodem je překopnutý páteřní kabel ** V některých lokalitách služby stále nefungují

Včera | Jakub Čížek | 91


reklama