Síť kamenných obchodů Microsoftu, jejichž první pobočky hodlá firma spustit už na podzim při příležitosti vydání Windows 7, má své oficiální logo. Jak informoval renomovaný zahraniční blog I Started Something, Microsoft si minulý týden zaregistroval novou obchodní značku a grafický layout loga si nechal patentovat.
Jak vidíte, logo se nápadně podobá logům Windows a Office a to údajně proto, aby si lidé vše mohli dát rychle do souvislostí.
Microsoft se s kamennými obchody notně inspiroval u konkurečního Apple, který už několik let provozuje veleúspěšnou síť Apple Store. Na konferenci WPC 09 zástupci Microsoftu navíc oznámili, že některé z jejich obchodů otevřou právě hned vedle obchodů kalifornské společnosti. První z těchto nových svatostánků redmondské firmy budou hostit státy Arizona a Kalifornie, konkrétně města Scottsdale a Mission Viejo. Mluvčí Microsoftu navíc potvrdila, že cílem je expandovat do celého světa.
Největší softwarová společnosti na světě chce maloobchodní prodej využít k blízkému kontaktu se zákazníky a hodlá prodávat nejen své programy, ale i brandované počítače, notebooky, chytré telefony, herní konzolu Xbox 360 a další se značkou Microsoft spojené věci. Úspěšný obchodní model má zaručit strůjce úspěchů v největším americkém obchodním řetězci Wal-Mart, David Porter.