O2 zřídilo speciální linku pro pomoc s nastavením počítače

O2 zřídilo speciální linku pro pomoc s nastavením počítače

Technickou podporu operátora O2 zajišťuje linka 800 184 084. Ta je nyní doplněna o novou speciální linku s číslem 14141, která se soustřeďuje na zcela specifickou oblast konfigurace PC a datových zařízení. Je určena pro uživatele fixních i mobilních služeb.

Tato nová linka je zpoplatněna sazbou 6 Kč/min, zatímco běžná linka technické podpory je bezplatná. Objasnění najdeme v tiskové zprávě operátora:

Na bezplatné podpoře 800 184 084 operátoři poskytují první rady, ověřují, zda je v pořádku nastavení na straně operátora, nebo zaznamenávají případné poruchy. Pokud identifikují, že je problém v konfiguraci zákazníkova PC nebo jiného zařízení, odkáží ho na placenou asistenční službu 14141. Zákazník tak již ve věcech konfigurace PC a datových zařízení typu modem či mobilní nebo datový telefon ve spojení se zapojováním nebo využíváním internetu nemusí spoléhat na návštěvu IT specialisty, jehož služby se pohybují v řádu stokorun. Pohodlnou alternativu mu nabízí právě nová linka 14141, kde zaplatí za volání v síti O2 pouhých 6 Kč vč. DPH za minutu. Doba čekání na spojení s pracovníkem linky je bezplatná a na zpoplatnění linky je každý zákazník automaticky upozorněn před započetím hovoru s operátorem.

Při řešení požadavků na lince 14141 asistují speciálně vyškolení pracovníci linky technické podpory, kteří jsou díky testovacímu hardware schopni problémy simulovat a hledat postupně individuální řešení. K dispozici jsou denně od 8:00 do 22:00 hodin.

"Doplnění služeb bezplatné linky technické podpory je dalším krokem v našem úsilí neustále zlepšovat kvalitu zákaznických linek. Pro speciální oblast jsme zvolili číslo, které si naši zákazníci snadno zapamatují," uvádí Stanislava Fletcher, výkonná ředitelka pro péči o zákazníky společnosti Telefónica O2 Czech Republic.

Linka je v provozu již od 1. února. Během prvního měsíce provozu linky byl ze strany volajících největší zájem o pomoc s nastavením připojení k internetu pomocí CDMA, ADSL, WiFi, UMTS, či GPRS, pomoc s nastavením a přístupem k emailu a pomoc s prvotní instalací PC a připojením k internetu. Časté byly i dotazy na funkčnost a možnosti využití hardware (modemu, mobilních telefonů či jiných datových zařízení) a na nastavování datových telefonů (WAP, MMS, Video, E-mail, O2 Navigace).

Témata článku: Hardware, Internet, O2, Poskytovatelé internetu, D Link, Link, O2 mobilní telefony, MMS

28 komentářů

Nejnovější komentáře

  • dadan 18. 3. 2008 20:23:57
    Hello IT, have you tried turning it off and on again? .... The button on...
  • jojo 18. 3. 2008 18:51:56
    myslím, že pokud by udělali stejně přehledný webovky joko menu v O2TV, tak...
  • DanHen 18. 3. 2008 18:16:47
    samozrejme, pretoze windowsaci su tupe lamy, ktorym treba vkuse radit,...
Určitě si přečtěte

To tu ještě nebylo. Specialisté ukázali, že zavirované mohou být i titulky SRT

To tu ještě nebylo. Specialisté ukázali, že zavirované mohou být i titulky SRT

** Stáhnete si film a titulky třeba z OpenSubtitles.org ** A osud vás za ten warez záhy potrestá ** Specialisté totiž ukázali, že i v titulcích může být schovaný virus

24.  5.  2017 | Jakub Čížek | 57

WannaCry se neměl vůbec rozšířit. Stačilo, abychom používali Windows Update

WannaCry se neměl vůbec rozšířit. Stačilo, abychom používali Windows Update

** WannaCry se masivně rozšířil kvůli zranitelnosti ve Windows ** Ta mu umožnila, aby se pokusil sám napadnout další počítače ** Jenže ta chyba už je dva měsíce opravená!

22.  5.  2017 | Jakub Čížek | 96


Aktuální číslo časopisu Computer

Bojujeme proti Fake News

Dva velké testy: fotoaparáty a NASy

Co musíte vědět o změně evropského roamingu

Radíme s výběrem základní desky