Nvidia ukázala dodatečné efekty s technologií PhysX v nové hře

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 30

Názory k článku

31. 01. 2013 07:32

a co na to komunitni hraci? honi se za fragya omezujou rusivou grafiku... uz sem videl hrace jak chodi skoro v seidvem a jak omalovanky vypadajicim prostredim, jen aby lepe videl ostatni postavy a nic ho nerusilo
Dle meho nazoru, hra co ma PhysX se nikdy nestane komunitni hrou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
31. 01. 2013 07:05

Už to PhysX podporuje SSE?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 01. 2013 06:41

1350mAh Malé Univerzální solární nabíječka pro iPhone, iPod, Android mobilní telefony a USB zařízení! 9,9 dolarů! Nebuďte překvapeni! Je cena! Můžete si najít více levné? To je nejlepší! http://www.gez.io/bbmRA5...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 01. 2013 23:26

Nic moc teda. Čekal bych že ty efekty tu hru trochu změní. Ale ono to tam jen připlácne další efektovou vrstvu.
Například ten štít. Tam by se mi mnohem více líbil efekt deformace toho štítu. Tj když tam pálí ten laser, tak by se ten štít v místě zásahu prohnul dovnitř a vytvořil tam důlek nebo skoro až něco jako vír. Nebo při zásahu tím kanonem by se na tom štítu vytvořily "vlny" jako na vodní hladině, které by ten štít obešli a na druhé straně se zase srazily. Atd. Prostě něco takového.
Ale já na tom videu vidím ten úplně stejný půlkruh jako v NoPhysX verzi, jen se tam navíc zobrazují nějaké Particle blbosti.Možná jen u toho energy collecotru se mi ty particle "trochu líbili". Tam by vypadalo fajn, kdyby z toho sloupku byly ty particle uvolňované směrem nahoru a byly přitahované k tomu mechu. Až by to vytvořilo jakýsi "proud částic" vyletající ze sloupu nahoru a obloukem přitahovány do toho mechu. Kdyby tam stáli dva, tak se ten proud částic rozdělí a bude přitahován oběma. A budou tam dva oblouky atd. A určitě zrušit ten "paprsek" z té NoPhysX verze. Když tam jsou particle simulují nabíjení, tak ten paprsek je tam úplně na výkal.A takhle bych mohl pokračovat dál. Prostě nic moc. Za tu dobu co tady PhysX je bych čekal něco mnohem víc a právě tímto směrem, kdy to tu hru trochu mění. Nemůže to měnit hratelnost (jako že s PhysX vyskočíš někam výš) ale čekal bych ty efekty mnohem lepší. Něco jako to co jsem tu třeba popsal, prostě zlepšení efektů které v té hře normálně vypadají jinak. Ale tohle na mě působí jako "připlácnutí" další vrstvy efektů, které tam ne vždy sedí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 01. 2013 22:41

podakujme sa NVIDII a vyvojarom hier lebo len vdaka nim technologicky pokrok pocitacov napreduje milovymi krokmi, ziadna ina cast IT nenapreduje tak ako grafika a hry... paradoxne prave herny priemysel posuva nasu civilizaciu najviac dopredu. Ale celkovo trh grafickych kariet upada kedysi tu bolo okrem NVIDIE aj 3DFX, Matrox, S3, 3DLabs v profesionalnom segmente SGI a Sun. Dnes je tu len jedna firma - NVIDIA a ta uz dlho nema konkurenciu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 01. 2013 22:15

ta grafika je poslednych 10r +- stale rovnaka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
30. 01. 2013 20:33

Zdá se mi, že ve verzi bez PhysX trochu podvádějí, aby vypadala ještě hůř, než by musela (třeba jak téměř okamžitě zmizí partikly černého dýmu po explozi...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 01. 2013 20:10

Mi přijde že hra na tom videu vypadala líp bez všelijakejch těch rádoby kůl efektíků. Považuju je za rušivýa dost pochybuju že maj i jinej účel než ukázat že ty jediný správný grafiky to uměj líp...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
30. 01. 2013 19:53

No nevím, PhysX byl "in" před pár lety (pamatuju si ho jen ve hře Sacred 2), dokonce jsem si tenkrát ke své Atině pořídil ještě levnou GeForce 9500 jen kvůli těmto efektům, abych si to vyzkoušel.. (počítání přes CPU dávalo tak 4 snímky za sekundu), ale že by to bylo zas tak převratné bych neřekl. Rozhodně mě to ani při nedávném nákupu nového počítače nemotivovalo si pořídit grafiku od NVidie, takže asi tak.
PhysX je víceméně už roky mrtvá technologie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
30. 01. 2013 19:30

na zamyšlení je to hezké, ale do nějaké reality to má daleko - opravdu se po rozbití nějakého stroje budou takhle podivně chovat nějaké "částice" ? proč by měly? proč nenasimulují kvalitnější oheň a reálný kouř (projede kolem objekt -> vzdušný vír tím kouřem zacloumá)? Všechny ty "turbulent particles" mi přijdou stejné, jen s jinou barvou..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
30. 01. 2013 19:26

Co je to ten PhysX ? V češtině jsem toho moc nenašel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
30. 01. 2013 19:20

Není lepší to dělat přes OpenCL? To by bylo multiplatformní (jak po stránce HW tak i OS). Jakej je výkonovej rozdíl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
30. 01. 2013 18:53

Co dodat, krása.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor