Nvidia ukázala dodatečné efekty s technologií PhysX v nové hře

V rámci vybraných her Nvidia nabízí pro majitele grafických karet GeForce přídavné efekty, které jsou počítány pomocí technologie PhysX. Ta se stará především o detailnější efekty tvořené například částicemi.

Jak můžete vidět na videu z nové hry Hawken, rozdíl bez použití PhysX a s PhysX může být v některých ohledech velký, jde ale stále pouze o efekty, které mohou trochu zlepšit zážitek ze hry. Výpočty sice lze provádět i pomocí procesoru, v případě použití PhysX se ale o výpočty stará grafický čip, pro který je to mnohem snazší.

PhysX SDK je k dispozici pro vývojáře, jež mohou využít výkonu grafického čipu od Nvidie k dodatečným efektům ve scéně, které se téměř neprojeví na rychlosti hry.

 

Témata článku: Software, Technologie, Nvidia, Physx, Trailer, Fa

30 komentářů

Nejnovější komentáře

  • William.Riker 31. 1. 2013 7:32:40
    a co na to komunitni hraci? honi se za fragya omezujou rusivou grafiku......
  • Filip Flídr 31. 1. 2013 7:05:40
    Už to PhysX podporuje SSE?
  • kanabndwui 31. 1. 2013 6:41:50
    1350mAh Malé Univerzální solární nabíječka pro iPhone, iPod, Android...
Určitě si přečtěte

Operační systém běžným počítačům nedal Bill Gates, ale Gary Kildall

Operační systém běžným počítačům nedal Bill Gates, ale Gary Kildall

** Gary Kildall pochopil, že levné výpočetní čipy mohou posloužit jako univerzální počítače pro všechny ** Připravil pro ně proto první operační systém ** Později mu systém vyfoukl Microsoft a nazval ho MS DOS

23.  4.  2017 | Pavel Tronner | 56

Umělá inteligence je sice v plenkách, už teď ale přestáváme rozumět, jak vlastně funguje. To je problém

Umělá inteligence je sice v plenkách, už teď ale přestáváme rozumět, jak vlastně funguje. To je problém

** Už je to tady, lidé přestávají chápat počítače ** Systémy neuronových sítí začínají pracovat tak, že ani jejich tvůrci přesně neví, co se uvnitř děje ** Do budoucna to může být závažný problém

24.  4.  2017 | Jakub Čížek | 112

Před 35 lety měl premiéru legendární počítač ZX Spectrum. Připomeňte si „Gumáka“

Před 35 lety měl premiéru legendární počítač ZX Spectrum. Připomeňte si „Gumáka“

** Slavný osmibitový počítač Sinclair ZX Spectrum byl uveden právě před 35 lety ** Připomeňte si tento průkopnický počítač v tematických článcích ** Podívejte se, jak funguje dnes

23.  4.  2017 | Pavel Tronner | 13

Správný počítač má alespoň dva monitory. Anebo je to jinak?

Správný počítač má alespoň dva monitory. Anebo je to jinak?

** David si nedokáže představit práci bez dvou a více monitorů ** Kubovi naopak stačí jeden a ve více displejích se ztrácí ** Jaký přístup je lepší?

23.  4.  2017 | Jakub Čížek | 59

Jak by měly vypadat příští Windows? Designéři si pohráli s futuristickým prostředím Neon

Jak by měly vypadat příští Windows? Designéři si pohráli s futuristickým prostředím Neon

** Zkraje roku unikly na internet snímky nového prostředí Neon ** Součástí Windows by mohlo být už na podzim ** Komunita grafiků na webu nespala a začala si hrát

26.  4.  2017 | Jakub Čížek | 45


Aktuální číslo časopisu Computer

Supertéma: moderní cestování

Kdy opravdu přijdou nové baterie?

Velké testy: 6 herních notebooků a 8 volantů

Recenze: AMD Ryzen řady 5