Nvidia Turf: nenáročná realistická tráva i s fyzikou

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 9

Názory k článku

avatar
30. 10. 2014 22:42

Je sice krásné kolik dokonalých fyzikalnich vlastností spojeno s optickýma efektama, lze dnes plynule renderovat real-time, bohuzel vsak se do vetsiny mainstream her to nikdy neni zakomponovano, takze zadna fyzika, zadna propracovanost, zadna hratelnost, to me prislo, ze stare dosovky, meli pomalu lepsi emulaci fyziky, nez nektere dnesni pecky. Treba jiz zminovany battlefield, tam absolutne zadna fyzika, prustrelnost, domy, cokoli vsechno staticke jen par naskriptovanych efektu. S nadeji clovek ocekava dalsi dil, a on rkom toho, ze zvyssi pocet polygonu modelu, neudelaji nic noveho.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Když hraji online FPS hru Warface, tak tam na mě také svítí Nvidia GameWorks. Tak nevím.Tady screen: http://bit.ly/1rADQPf...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 10. 2014 17:08

To je super, alespoň v příštím Battlefieldu najdu kempící snipery podle vyleželejch cestiček.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 10. 2014 17:01

S tím YouTube to v tomto případě moc nevyhráli. Kombinace YT použitého kodeku a nízkého datového toku to spíše zabíjí, než aby dala vyniknout dané technologii.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
29. 10. 2014 16:18

Netrpelive ocekavam dalsi technologicke demo NV Turd. Trava zustane, ale uz se na ni nebudou hazet krychle...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor