Nvidia: streamování her ve 4K a 60 snímcích za sekundu je ještě daleko

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 27

Názory k článku

avatar
02. 06. 2015 11:25

Nvidia má pravdu, je to zatim totální sci-fi. Koukněte se jak vypadaj streamovaný hry ve full HD. Vypadá to jak video na youtubu a i to je velký tak že to nejde v reálnym čase někam uploadovat. Budou muset hodně komprimpovat a pak to 4K ztratí význam když bude mít malej datovej tok.
Za chvíli budeme asi potřebovat gigovej upload.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
02. 06. 2015 01:15

Vysvětlete mi jednu věc. Proč tak bazírujete na tom, aby tam nebyly hrubky? Chápu; první argument bude, že jsou od toho placení - je to jejich práce a měli by ji dělat dobře.
Ale není přece jednodušší ocenit samotný obsah a nebazírovat na jeho formě? Uvědomte si, že jako novináři jsou dost často na cestách; píší články někde na cestě z A do B, případně někde v hotelovém pokoji na notebooku a snaží se, znám to moc dobře, formulovat věty co nejlépe a nejvýstižněji a zároveň to osekat tak, aby to čtenáře bavilo.
To vás opravdu tak moc štve, že tam občas je hrubka? Zkuste si něco delšího a srozumitelného napsat vy a přestaňte tady kafrat kvůli hrubkám, proboha.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 06. 2015 00:07

4K stejně nikdo nepotřebuje (je zbytečné), a ani potřebovat nebude - z praktických důvodů už telky moc neporostou, a fullHD u nich naprosto v pohodě dostačuje (pokud je televizor KVALITNÍ, dá se vystačit klidně i s menším rozl. - při úhlopříčce do těch 130 cm).
(Ano, záměrně ignoruji to 1 promile "...filů", kteří se neobejdou bez FLACů apod).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2015 21:51

k cemu 4K, FullHD uplne staci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 06. 2015 20:58

Obávám se, že bude dřív 3.světová jak nějaké Ultra HD streamování her

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2015 19:12

V případě "game streamingu" jde v první řadě o rychlost odezvy. Dnešní maximum 1080p@60FPS je právě kvůli latenci (i v rámci Gb LAN) - která se i při full HW encode/decode pohybuje nad 50 ms (což je již znát, a je to tak tak použitelné). Se stávajícími technologiemi je např. pro žáner FPS opravdu použitelné pouze 720p rozlíšení (s latenci 20-30ms).
Hezky si to můžeme doma otestovat třeba díky Steam Home Streaming-u.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
01. 06. 2015 19:07

aspon to po sebe precitajte, tato veta vobec nema zmysel "streamování her v rozlišení 4K Ultra HD s 60 snímky za sekundu technicky možné, zatím to realizovatelné kvůli samotné infrastruktuře v oblasti serverů."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor