Jojo, jeden čas jsem je z nostalgie taky kupoval (IBM byly kdysi nejlepší, zvkláště pak ty SCSI, jenomže to se dělaly v Evropě). Jenomže pak jsem jich reklamoval až 150% (rozuměj KAŽDÝ + některé dvakrát). Takže nebrat, nebrat, nebrat.
Jinak zřejmě typickej marketingovej trik. Disky se asi neliši nijak jinak, než označením. Plus nějakou super technologií, která je většinou dost prkotina, třeba nálepka nalepená vzhůru nohama, takže už nezakrývá obzvláště ohřívané místo (to si vymejšlím).
Že Živě uvádí tiskové nebo marketingové zprávy výrobce mi nevadí, ale mohli by to označit, že to jsou ňoumové, který už nejdou po podstatě věci (správnýho novináře by mělo zajímat v čem se liší a co ta nová technologie znamená), to je všeobecně známo, jenomže Živě už lepší nebude. Computer už léta radši nekupuju.
I tak je to všechno k něčemu dobrý, aspoň nemusím sledovat sto jinech webů, kde se ta PR informace objeví. A když to někoho uživí..., ať to dělá. Můj problém, že to čtu.