Nové LCD monitory Acer zaručeně bez vadných bodů

Diskuze čtenářů k článku

markwy  |  02. 11. 2007 16:43

Prosim vas, ctete to po sobe... Zprava, ve smyslu oznameni, se opravdu pise jen a pouze se "z". Pokud chcete, aby vase bleskovky vychazely co nejrychleji, napiste je, vydejte je, ale pote si je po sobe znovu prectete a opravte pripadne nedostatky.... Takto zive.cz velmi rychle ztraci pomyslne oznaceni kvalitniho a profesionalniho serveru.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bobr  |  02. 11. 2007 19:21

Ale Zive zadne takove pomislne osnaceni nema! To jenom radoby "cestinary" si to tu furt pwetou s magazinem o lingwistice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 11. 2007 20:55

U Dušana je problém trošku jinde, jeho rodnou řečí je slovenština a tak mu občas nějaká věc, co se v češtině a slovenštině liší, ujede.

Čteme, opravujeme, ale někdy to není hned. Po pravdě mě těší, že psaní v češtině zvládá líp, než řada českých redaktorů na jiných webech. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
markwy  |  02. 11. 2007 21:18

ok, to je teda v poradku, uprimne by mi ale ani nevadilo, kdyby psal Dusan slovensky ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snake  |  03. 11. 2007 02:20

+1. Taky jsem spíš pro korektní slovenštinu než pro nezvládnutou češtinu. Bratia mají holt ledacos na potvoru obráceně a zdaleka nejde pouze o s a z, sám si to ještě dobře pamatuji, bo jsem 4 roky studoval ve slovenštině. Nádherný jazyk, ještě zvukomalebnější než čeština, určitě mi nebude vadit, uvidím-li jej častěji než v řídce se vyskytujících článcích ze zive.sk...

P.S. Přijde mi dost ľúto, že Slováci v Čechách mluví (ve velké většině) česky. Češi si na Slovensku rozhodně takové starosti nedělají. Totéž vysílání českých pořadů na Slovensku a slovenských v Čechách. Uznávám, že je nás víc a máme navíc ještě větší kupní sílu, ale vidím to jako velkou chybu. Bratrskému jazyku rozumí jistě i mladší ročníky, které již nezažily éru slovenských pořadů v televizi a neměly moc kde se slovenštinu naučit, podobnost je prostě tak ohromná, že text jistě bez větších obtíží přelouská i člověk s podprůměrnou inteligencí, notabene v oblasti počítačů, kde je stejně vesměs většina odborných termínů přejatá z angliny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 11. 2007 03:37

>+1. Taky jsem spíš pro korektní slovenštinu než pro nezvládnutou češtinu

hmm, ja nepamatuju, ze by mi nekdo na zahranicnich forech opravoval anglictinu. Kdezto u ceskejch je to furt nekdo.

Hadam to bude tim, ze mam korektni english na urovni vysokoskolskyho profesora anglistiky

>P.S. Přijde mi dost ľúto, že Slováci v Čechách mluví (ve velké většině) česky.

me to prijde normalni. V cizine taky mluvim english, na slovensku smesici czechoslovenstiny a doma jak mi zobak narost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snake  |  04. 11. 2007 17:27

Myslím, že jsi moc nepochopil smysl mého příspěvku. Až bude čeština tak rozšířená jako mezinárodní dorozumívací jazyk jako anglina, pak se nebude mít smysl pozastavovat nad gramatickými úlety těch, co s ní teprve začínají. Jenže česky jaksi mluví jen Češi, ostatní národy mají velké obtíže se náš jazyk naučit, a to mj. díky složité gramatice. O tom, že neexistuje důvod učit se jazyk geopoliticky bezvýznamného národa nemluvě, srovnávám teď jen obtíže při učení. Naučit se anglicky či německy (včetně gramatiky) jde daleko snadněji... Takže v podstatě jediní, kteří se mohou učit poměrně jednoduše, jsou Slováci a Poláci, přičemž u těch prvních mi to přijde prostě zbytečné, bo naše národy si bez obtíží rozumějí. S Polštinou už je to něco jiného, tam musí průměrný Čech vynaložit již dost nemalé úsilí, aby smysl řečeného či psaného chápal. A wo tom byl můj příspěvek...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
11. 11. 2007 21:47

Pani, ja ale cesky rozhodne nehovorim :) nidky ...

Sorry ak vas tie obcasne errory urazaju, budem sa snazit to napravit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 11. 2007 03:29

>líp, než ... na jiných webech

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 11. 2007 16:08

A vsechno jsou to urcite ohyzdne TN panely

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  02. 11. 2007 14:57

Bohuzel Acer opet jen krasne marketingove recicky. Zaruka se vztahuje na cele pixely, ktere se vyskytuji opravdu zridka. Pokud ma vsak clovek vadny subpixe(vypadla jedna slozka RGB) - mnohem castejsi pripad, tak ma u Aceru smulu. U FSC garantuji i subpixely. Navic kdyz si clovek precte ty jejich u monitoru:

"Politika nulových slepých pixelů

Praktický a spolehlivý 24“ širokoúhlý displej splňuje požadavek na nulový počet slepých pixelů, který je zárukou dokonalého obrazu bez vadných obrazových bodů. Dokládají to rovněž osvědčení TCO 03 a ISO 13406-2, která potvrzují dlouhodobý vysoký výkon, kvalitní design a krátkou návratnost investic."

Odkdy ma TCO (ergonomie) a ISO 13406-2 (tridy panelu podle vadnych pixelu) neco spolecneho s vysokym vykonem, kvaltinim dizajnem a navratnosti investic???

Acer mi do baraku nesmi, ani zadarmo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hunya  |  02. 11. 2007 14:51

Jen aby to nebylo u Aceru podobné jako s jeho „vychytanou“ zárukou na notebooky, kdy fyzická osoba dostane dvouletou a právnická standardně jen jednoroční záruku. Nedivil bych se, kdyby u těch monitorů v tom taky měli nějaký ten háček.

Jinak, garantují nulové vadné body i u subpixelů jako Fujitsu Siemens?

Navíc, srovnávat kvalitu a servis těchto dvou firem je jako srovnávat Mercedes a Shuanghuan nebo Brilliance.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bohumil Stejskal  |  02. 11. 2007 15:37

od dubna je záruka i pro právnické osoby standartně 2 roky, za 3 400 Kč se dá přikoupit rozšíření záruky na notebooky na 3 roky, které se vztahuje i na náhodné poškození notebooku ( po pádu a pod. ) takže asi tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Macko  |  02. 11. 2007 15:41

A už jste někdy šel s Acerem do servisu? DĚS BĚS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jura  |  02. 11. 2007 19:02

Ano, letos jsem mel tu cest vyzkouset servis acer v Brne. No nemuzu rict, ze by to bylo neco super, ale zas nic hrozneho to nebylo. Doby vyrizeni od odvozu ntb do jeho privezen byla 19 dni. Jetsli je to malo nebo hodne, to je tezke ric. Ono kdyz ten ntb clovek potrebuje tak je hodne i jeden den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nik  |  03. 11. 2007 08:31

Do servisu Acer v Brne jsem uz posilal cca 25 notebooku. V jednom pripade to jeste docela slo. A ve zbylych 24 pripadech to byl des bes. Nevstricnost, prodlevy, vymluvy, neochota, prekracovani 30ti dnu opravy....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  02. 11. 2007 15:42

3. rok za 3400? To je vtip? Kdyz u konkurence dostanu 3 roky v cene i s garanci opravy do 24 hodin - treba konkretne u FSC?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Harper  |  02. 11. 2007 14:07

Mno myslim, ze nevymysleli zas tak nic prevratneho. U Asusu se to nazyva splendid . Ale Acer bych si asi do baraku nedal. Mel jsem tu cest testovat jejich notebooky a zadna slava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
VL  |  02. 11. 2007 14:45

Mám v práci rok a tři čtvrtě monitor od Aceru - AL 1751 a je pořád vynikající. Ale je pravdou, že tenkrát taky stál málem 9 tisíc K

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JVS  |  02. 11. 2007 15:36

Desktopy a NTB od Aceru nic moc, to je pravda. Ovsem na LCD si nemuzu stezovat - mel jsem donedavna 17'' cca dva roky bez jedinyho problemu, ted jsem ho vymenil za 22'' a opet plna spokojenost...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  02. 11. 2007 19:25

Souhlasím. LCD - super. Notebook - na hov...ínko. ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor