Nová technologie umožní vyrábět pevné disky s kapacitou až 24 TB

Diskuze čtenářů k článku

27. 11. 2010 11:08

Nebo vypálit, na Blu-Ray Médium 25 GigaBajtové, zrovna, jsem Koupil, Blu-Ray Vypalovačku, to samou jako mají na czechcomputer.cz ,za asi tak 3 000 Kč vč. DPH, tak asi tak, úplně, tu samou, jsem koupil, na tiphardware.cz ,za asi tak 2 500 Kč vč. DPH, s Daní a přišla, mi v nejlepším stavu, v jakém snad, mohla, z toho TipHardware.cz ,takže se nebát, té nižší ceny, na TipHARDWARe.cz , u té Blu-Ray Vypalovačky LG, ne v Retail Balení, jasné, tedy, jo, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 11. 2010 11:15

Děláš reklamu či co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 11. 2010 11:37

Disgrafik? Dislektik? Přeji brzké uzdravení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 11. 2010 20:15

Zrovna nedávno jsem si říkal na jaké kapacitě se asi ty HDD zastaví a tipl jsem si 10GB na plotnu tak uvidím jestli jsem se trefil :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 21:40

10 GB na plotnu? To platilo tak v roce 2000, takze ti muzu rici, ze jsi brutalne mimo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 11. 2010 07:01

Jak to myslíš? To těch 24GB co tady o tom píšou mysli na jednu plotnu? nebo HDD s více plotnami?

Tak kolik je podle tebe ta hranice kde se až zajde? Nebo kolik píši vědci?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 11. 2010 09:50

GB neni TB ty hlavo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 11. 2010 10:50

Jo aha sem se seknul v jednotce a to dvakát no hold jsem byl po noční :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 11. 2010 16:24

Stačí opravdu "pár" full hd filmů a máte starosti kam je dát.Já si třeba zrovna dělám sbírku pro mě kultovních filmů(SW,Indy.Jones,Návrat do budoucnosti,atd...) a už nemám místo Jenom tyhle tři serie zabíraj přes 120GB!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 16:48

Par let zpet by stacilo jedno CD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 11. 2010 17:54

U mne zabiraji asi 8cm v policce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 17:59

...a proto vynalezli vypalovačku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 11. 2010 06:28

Jo,ale bluray !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 11. 2010 15:46

24TB to uz by mohlo na nejakej ten patek vydrzet :)

Osobne sem mel 250GB a poslednich par mesicu sem musel mazat abych tam moh´mit neco jinyho. Tak sem si koupil 1TB. Ale u ostatnich pocitacu sem taky zaplnil. Navic tu mam zbytecne moc DVD. Zivot proste vyzaduje místo na disku a nikdy nebyl zadny dost velky :) Navic by kazdy mel mit data nejen ulozena ale i zalohovana. Aspon ty opravdu dulezita. Navic jak pujde cas pujdou i FullHD filmy zabirat vic a vic. Budeme mit na disku i 3Dfilmy :) Fotky maji vetsi rozliseni videa z kamer. Hudba taky vychazi nova a nova. Proste čím si starší tím větší potřebuješ disk :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 11. 2010 14:45

No potěš, nechci vidět kolik budeme platit za autorské oplatky u takových kapacit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 15:09

přesně tolik, kolik necháme naše politiky na nátlak "zájmových skupin" uzákonit... bude to chtít u voleb přemýšlet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 15:35

pirátsá strana ! xD ... letos měly asi 0,9% ... dělnická asi 1,2% ... chtělo by to klidně pro oboje aspon 5%

a pak jen doufat že je někdo bude poslouchat a že budou mít nějakou moc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 16:16

tak pro strany typu jako byla DS by slušeno 0 %. nicméně to není o pirátské straně, to je o tom sdělit třeba i těm současným, etablovaným v systému, že nejen důchodci a rodiny s dětmi chodí k volbám.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 13:34

A kam to budete zálohovat, he?

Pokud si někdo myslí, že to zazálohuje na jiný pevný disk, tak tu máme riziko slunečních erupcí v dalším desetiletí. Pokud disk neleží odpojený v odstíněném krytu, tak zaznamenaná data můžou klidně přes noc zmizet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 11. 2010 14:07

Přes noc ne... snad přes den ne? .. leda že bys pod pojmem slunce nemyslel naše Slunce ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
27. 11. 2010 11:34

Klidně i přes noc. Sluneční bouře zamíchá magnetickým polem celé zeměkoule.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 11. 2010 12:58

Pěkný, vývoj nelze zastavit.

To že nikdo nemá dnes s kapacitou problémy zítra nemusí platit.

Díky za tuto zprávu. Jsem klidný, že i "zítra" bude místo na nový virtuální model zeměkoule s rozlišením na 1mm.

Jak už říkal pan Cimrman, každý disk se jednou zaplní.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 13:17

"Jak už říkal pan Cimrman, každý disk se jednou zaplní."

To neni pravda.

Nefunkcni disk (ktery rovnez spada do mnoziny "kazdy disk") se nezaplni nikdy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 11. 2010 14:36

Tak se zaplní něčím jiným, než daty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 16:36

A cim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 11. 2010 17:42

Čímkoliv jiným. Hrát si s logikou jazyka vyžaduje dobrý postřeh.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 11. 2010 19:10

CIm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 11. 2010 13:32

Cimrman věděl o discích kulový... Ten ani nevěděl, proč ráno lezl do bot...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 14:19

Já mam pocit, že to pravidlo bylo že "VELKÝ DISK NEEXISTUJE"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 11:56

Uz aby tu byl memristor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 12:21

Stejně to nebude stačit. Ale bude to fajn ;). Jen škoda, že člověk musí furt sedět v práci a doma už nic moc nestihne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 11:37

nemůžu si nerýpnout - já mám pocit, že u málokterého produktu klesají ceny tak rychle, jako u SSD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 11:49

Přesně tak - ty ceny oproti začátkům jsou už celkem pěkné a klesají..

K tématu: 24 TB mám 160 GB a bohatě mi to stačí nebo nejsem normální? hmm toť otázka.. No vážně nevím co bych s takovou kapacitou dělal - zvládne s tím vůbec pracovat současný HW a sytém?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 12:05

stačí mít rád HD filmy a i 24TB bude za chvíli málo....samozřejmě pokud člověk pracuje jen s dokumentama a na filmy se dívá na TV Nova, tak takový disky nepotřebuje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 15:08

czAtlantis: Tak na film se kouknu jednou a pak ho můžu smazat nevím proč bych to měl skladovat někde na hadru. Hudba to je jiná, na tu mám disk externí. A TV Nova? nevím z čeho tak soudíte.. i když na zprávy se kouknu to je pravda. Soudě podle mínusů tak úplně normální nejsem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 15:30

určitě nejste normální ... 160GB by mělo stačit těm co nechoděj na žive ...

sem podle mě chodej itaci a geekove , ktery maj oblíbenej seriál a ten celej doma v sd nebo HD kvalite ( u me star gate 160GB, startrek 200GB) a rád se kdykoliv kouknu na nějaký díl. Také dne sprůměrná hra na pc ma 6GB a lepší hry 10GB takže na to taky aspon 100-200GB, a po pul roce brouzdani po netu a kopirovani kravin se vam taky nekde par desitek GB utrousí a nenajdete je ... reinstalace win a za rok znova

(já mam na filmy 800gb green, 500gb přenosnej 2,5", ntb 500gb a volnejch asi 15% všude )

podle mě standart tak 500-1000GB a pro internetove uživatele tak tech 160...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 16:04

Vy jste mi teda chytrák, návštěvníci zive.cz jsou z většiny (tak 60%) lamy, takových 35% jsou lamy co si myslí že jsou "geeci" nebo "it" a ten malinkej zbytek jsou lidé co se vyznají. Bohužel ti se vám sem chodí jen smát. Háhá

Jo, očekávám tak 95% mínusů a 5 % plusů, tipněte si proč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 11. 2010 19:17

ac sem se 10 let zivil IT tak nemam problem priznat ze jsem lama, ale spickove zase umim jiny veci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 20:17

Pro hlupáka každý hlupák !!! ..... (viz Lamy)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 20:23

Tuhle citaci z Forresta Gumpa mám rád.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 16:21

Tak bohužel nejsem ani geek ani ajťák neboť na svém hadru nemám startrek ani stargate Na hraní nemám čas a popravdě mě to už dávno nebere

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 11. 2010 09:26

doufám že aspon tecz 7 z 20 pochopilo že to bylo s nadsazkou a že samozřejmě vždy najde me vyjimky ... ale ja soudim podle toho že kdo z mích známých umí něco málo s pc ... (by ste se divyly kolik lidi neumi otevřit PDF...) tak má nejake seriály nebo podobné věci ... pokud myslíte že ne tak proč by trh zvětšoval kapacity kdyby o to nikdo nestál ? proč by se prodávaly 2TB disky když každemu kdo neni IT profik s 20letou praxi musi stacit 160gb na OS, 2 hry, fotky z dovolene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 21:19

u me ma 200 GB jen Nova Generace, zbytek Star Treku ma 500 GB, jo jo disk je hned plnej, znate to !

jinak na system: cim vic naservirujeme tak tim vic, tak tam nebude 1-2 hry ale bude jich tam 4-6, treba GTA IV+ IV ver2 = 2010, crysis a hned je 60 GB v tahu, par virtualnich hdd a je to dalsich 60 !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 22:59

Hehe, na StarGate v SD stačí 119,3GiB i s zatím posledním dílem 2. série SGU

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 11. 2010 17:54

No nejdřív jsem si říkal co jste za šílence když potřebujete tolik místa. Pak jsem si uvědomil, že: 250+500+500+320+320=1890GB :) Což je můj stav zahrnujcí 2*externí disk, mé dva stolní PC a jeden NTB...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 11. 2010 09:10

Nebo vypálit, na Blu-Ray Médium 50 GigaBajtové, zrovna, jsem Koupil, Blu-Ray Vypalovačku, to samou jako mají na czechcomputer.cz ,za asi tak 3 000 Kč vč. DPH, tak asi tak, úplně, tu samou, jsem koupil, na tiphardware.cz ,za asi tak 2 500 Kč vč. DPH, s Daní a přišla, mi v nejlepším stavu, v jakém snad, mohla, z toho TipHardware.cz ,takže se nebát, té nižší ceny, na TipHARDWARe.cz , u té Blu-Ray Vypalovačky LG, ne v Retail Balení, jasné, tedy, jo, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 11. 2010 12:01

Zaloha na BR je v soucasnosti 3x drazsi nez na HDD. Vzhledem k tomu, ze rozsirenost BD mechanik je minimalni, tudiz vyuziti zatim jen pro zalohu, tak nevidim jedinou vyhodu oproti zaloze na HDD, eventuelne pro zvyseni bezpecnosti zrcadleni na 2x HDD, coz je porad levnejsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 11. 2010 19:38

Všetko je o koníčkoch - pokiaľ ste len fanúšik hudby, ušetríte na harddiskoch.

Pokiaľ fanúšik filmov a k tomu v dobrej kvalite, naozaj bude aj 24 TB málo...

Môj 1 TB HDD má napríklad voľné už len 2% a čoskoro budem dokupovať niečo väčšie, takže budem rád keď ceny pôjdu dole...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 11. 2010 20:27

Já jsem fanoušek hudba a na discích moc neušetřím. Moje hudební sbírka čítá na 1,5TB.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 11. 2010 12:16

nechapu ja mel donedavna 160 disk ... a porad mi to hlasilo ze mam volne mit nez par mega at uvolnim disk ... cokoliv sem chtel udelat tak sem musel neco smazat .... ted mam 1TB a je skoro plnej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 12:50

Ze to jeste pany z OSY nenapadlo, postavit HDD vetsi nez 100GB mimo zakon. Vetsi kapacita by byla jen na zvlastni povoleni

"future is now"

Kazdej disk je malej....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 13:47

I takhle na tom OSA pekne trhne. 24TB disk to mame 150 za prvni TB a pak 23000*0.1 = 2300. Tj celkem 2450Kc za poplatky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 18:04

Prece nechces, aby Petr Janda umrel hlady

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 11. 2010 11:02

Já myslím, že než bude 24TB na trhu, tak se to zase zreviduje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 11. 2010 18:00

Mno to spis bude platit dohoda ACTA a uz si na ten disk nebudes mit co ukladat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 11. 2010 12:21

160 GB je pryč za chvíli. Stačí nějáký filmek seriálek trochu rozsáhlejší sbírka hudby, případně fotek a je to. Přípdaně práce, která bere trochu víc místa. Například garfika, případně konsrtuktérsko projektantská práce, 3D modely zabírají docela dost prostoru a když se k tomu přidají textury a nějáké ty rendery nebo videoprůlety/průchody. Tak to letí nahoru jak blázen.

Každopádně na běžnou kanceláčskou práci bohatě stačí 60GB SSD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 14:18

JJ, ja mam 160 jenom hudbu (a to uz je prisna selekce) - a vsechno v mp3, zadny flac apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 16:09

Záleží na úhlu pohledu na normálnost.

Pokud jste hlupák tak vám normálnost připadá jako to co preferuje většina, pokud v té hlavě něco máte tak se řídíte rozumem.

Právě mám obsazeno 1290 MB na svém disku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 18:09

Mno, já mám v booku 60 GB 1,8", a vystačím si také úplně v pohodě. Pravda, mám ještě dva externí kousky, zejména na zálohování, ale pár filmů by se na nich také našlo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 23:03

Mne sa tak zda ze v sucastnosti ma sedmička problem nad 4TB...niesom si 100% isty :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 12:37

A jak prosím klesla cena 128GB SSD od loňského října? Zdá se mi že nijak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 21:15

jo klesli ? nejak mi to uniko, je to tu uz 3 roky a porad je to nechutne drahy, tak jak to je dneska to mohlo by pred rokem a pul, prirozene je dobre, ze to kleslo, uz za to nedam polovinu vyplaty, jen ctvrtinu :_)

at mi nikdo nerika, ze ty vyrobci s nami vyjebavaji, klesnout to mohlo uz davno (navic se vubec nejedna o nijak zvlast novou technologii) ozivily by trh, je rozdil mezi tisicovkou prodanych disku za desetitisice a miliony prodachy disku za 2-3 tisice, hadej na cem vyrobce ,,vysoli" vic ?,

navic nastala financni krize, velke zlevneni = oziveni poptavky = masova vyroba = nutnost zamestnat hromady lidi na vyrobu = miliony nezamestnanych by meli co delat ach jo, musime cekat dalsi 3 roky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 23:06

Kebyze SSD klesli tak sa klasicke disky absolutne prestanu predavat, to by teda ozivili trh...a jo klesli :) ked visla intelacka X25 tak stala 620e 60gb. Teras kupis za 120e 32GB s novsov technologiov a Trimom. Takze jo podstatne klesli. Ale pokial to beres s tvojho, zleho pohladu, tak to ci su drahe alebo lacne je velmi relativny pojem. Pre niekoho drahe pre niekoho lacne. To je jedno, lebo sa tu riesi otazka ci klesla cena, neriesi sa ci klesla dostatocne :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 11:18

spise bych uvital technologie zlevnujici SSD disky s 2 TB pod 5 000 Kc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 11. 2010 13:14

A ja bych se rad dockal technologie pro levne komercni let v ramci Slunecni soustavy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 11. 2010 11:09

Souhlas! Nebo vypálit, na Blu-Ray Médium 25 GigaBajtové, zrovna, jsem Koupil, Blu-Ray Vypalovačku, to samou jako mají na czechcomputer.cz ,za asi tak 3 000 Kč vč. DPH, tak asi tak, úplně, tu samou, jsem koupil, na tiphardware.cz ,za asi tak 2 500 Kč vč. DPH, s Daní a přišla, mi v nejlepším stavu, v jakém snad, mohla, z toho TipHardware.cz ,takže se nebát, té nižší ceny, na TipHARDWARe.cz , u té Blu-Ray Vypalovačky LG, ne v Retail Balení, jasné, tedy, jo, co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
27. 11. 2010 11:48

Co je, asi ta vypalovačka, opravdu stojí asi tak 2 500 Kč vč. DPH, a to tahle, a to no tak, více viz. tady: http://www.pcsklad.cz/p18847-lg-blu-ray-bh10ls3... ... ,jo tak, tak, oni už jí, na TipHardware.cz ,nemají, hm, asi jsem, jim, vybral, poslední, ale na pcsklad.cz ,je a to celkem, za Rozumnou cenu, ale zase, s pcsklad.cz ,nemám, zkušenosti, takže nemůžu, sloužit, bohužel, tedy!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor