Nová kniha: Mistrovství v Autodesk 3ds Max

Jak vzniká něco jedinečného

Zrod knižní novinky Mistrovství v Autodesk 3ds Max je příběhem o tom, jak lidská vytrvalost a odhodlání přinášejí světu neobyčejná díla. Původní představa byla vytvořit pokročilého průvodce programem 3ds Max zejména pro pokročilé čtenáře o rozsahu 450 stran. A autor Jan Kříž psal a psal, prakticky každý den po práci řadu měsíců namísto toho, aby volný čas věnoval své mladé rodině, a ještě stále měl co říci.

Dnes je jeho dílo u konce a čeští čtenáři si tak mohou koupit světově patrně nejobsáhlejší publikaci věnující se 3ds Maxu a největší české autorské dílo v oblasti počítačové literatury vůbec – kniha čítá plných 1152 stran. Jak si můžete sami ověřit na ukázkové kapitole na webu knihy, není to přitom žádný výplňový text. Poznáte 3ds Max do posledního detailu a dostanete z něj maximum.V knize najdete řešení každodenních i neobvyklých problémů, poradí vám, jak pracovat efektivněji, rychleji a přesněji a docílit skvělých výsledků.

TIP: Prohlédněte si obsah knihy a ukázkovou kapitolu.

DVD naplněné po okraj hodnotným materiálem

Text počítá zejména s uživateli posledních dvou verzí 2009 a 2010, na své si však přijdou i uživatelé starších verzí. Díky mnoha projektovým úkolům s kompletními poklady na po okraj naplněném přiloženém DVD (obsah jednotlivých složek jsme museli zabalit, aby se na disk vešlo alespoň něco z toho, co jsme zamýšleli) si budete moci probíranou látku sami vyzkoušet.

Na DVD najdete zdrojové soubory ke všem projektovým úkolům z knihy, zkušební verzi programů 3ds Max 2010, Autodesk Combustion 2008 a Autodesk Mudbox 2010, rozsáhlou sbírku zásuvných modulů do Autodesk 3ds Maxu a Adobe Photoshopu, modelů, souborů s daty pohybů (MOCAP) a skriptů pro vaše další využití, a kompletní obrazový materiál použitý v knize v plném rozlišení a barvě.

TIP: Neváhejte, cena knižní novinky byla nasazena nízko – 1152 stran informací a 4 GB doprovodných dat na DVD při nákupu v e-shopu za pouhých 842 Kč.

Klepněte pro větší obrázekCo se naučíte

Publikace se věnuje mimo jiné těmto tématům:

  • Pokročilé modelovací techniky a příkazy, využití modifikátorů
  • Napodobení všech typů denního i umělého osvětlení
  • Imitace struktury, hrubosti, průhlednosti a lesku materiálů
  • Přirozená 3D animace objektů, postav i vnějšího prostředí
  • Ruční kreslení, úprava a zhmotnění 2D tvarů a textur
  • Rychlá navigace v 3D prostoru, organizace scény a kamerové efekty
  • Optimalizace renderování a vytváření postprodukční kompozice
  • Import jiných formátů, rozšíření 3ds Maxu pomocí plug-inů
  • Přizpůsobení uživatelského rozhraní a klávesových zkratek
  • Automatizace pomocí programování v MAXScriptu

Pár slov o autorovi

Jan Kříž pracuje již od roku 1996 v oblasti 3D animací a vizualizací v architektonickém ateliéru, působí jako překladatel, odborný korektor a autor článků a návodů o 3ds Maxu pro server www.mayamax3d.net. Mimoto vyučuje také 3ds Max individuálně, přičemž se specializuje na praktické aplikace animačních technik.

Více informací, obsah i ukázkovou kapitolu najdete na webové stránce knihy.

Témata článku: 3D

Určitě si přečtěte

Operační systém běžným počítačům nedal Bill Gates, ale Gary Kildall

Operační systém běžným počítačům nedal Bill Gates, ale Gary Kildall

** Gary Kildall pochopil, že levné výpočetní čipy mohou posloužit jako univerzální počítače pro všechny ** Připravil pro ně proto první operační systém ** Později mu systém vyfoukl Microsoft a nazval ho MS DOS

23.  4.  2017 | Pavel Tronner | 56

Umělá inteligence je sice v plenkách, už teď ale přestáváme rozumět, jak vlastně funguje. To je problém

Umělá inteligence je sice v plenkách, už teď ale přestáváme rozumět, jak vlastně funguje. To je problém

** Už je to tady, lidé přestávají chápat počítače ** Systémy neuronových sítí začínají pracovat tak, že ani jejich tvůrci přesně neví, co se uvnitř děje ** Do budoucna to může být závažný problém

24.  4.  2017 | Jakub Čížek | 112

Před 35 lety měl premiéru legendární počítač ZX Spectrum. Připomeňte si „Gumáka“

Před 35 lety měl premiéru legendární počítač ZX Spectrum. Připomeňte si „Gumáka“

** Slavný osmibitový počítač Sinclair ZX Spectrum byl uveden právě před 35 lety ** Připomeňte si tento průkopnický počítač v tematických článcích ** Podívejte se, jak funguje dnes

23.  4.  2017 | Pavel Tronner | 13

Správný počítač má alespoň dva monitory. Anebo je to jinak?

Správný počítač má alespoň dva monitory. Anebo je to jinak?

** David si nedokáže představit práci bez dvou a více monitorů ** Kubovi naopak stačí jeden a ve více displejích se ztrácí ** Jaký přístup je lepší?

23.  4.  2017 | Jakub Čížek | 59

Brněnské soudy daly stop Uberu. Je to dobře, nebo krok zpět?

Brněnské soudy daly stop Uberu. Je to dobře, nebo krok zpět?

** Před několika měsíci začal Uber nabízet své služby i v Brně ** Nyní ale narazil, soudům se to totiž nelíbí ** Má sdílená ekonomika dostat zelenou?

22.  4.  2017 | Jakub Čížek | 28


Aktuální číslo časopisu Computer

První test AMD Ryzen

Velké testy: 22 powerbank a 8 bezdrátových setů

Radíme s koupí Wi-Fi routeru

Co dokáží inteligentní domy?