reklama

Nová kniha: Jak myslí Steve Jobs - rozšířené vydání

Rozšířené vydání amerického bestselleru Inside Steve‘s Brain

Možná si vzpomínáte na první vydání této unikátní knihy na jaře letošního roku. Nyní se na knižní trh dostává nové, rozšířené vydání publikace věnující se kontroverzní osobnosti Steveho Jobse, hlavě společnosti Apple, jejímž autorem je redaktor legendárního magazínu Wired.com, Leander Kahney.

Rozšířené vydání obsahuje aktualizovaný materiál a zcela novou kapitolu Steve Jobs bojuje s rakovinou zahrnující rozbor toho, jak se asi Apple dokáže vyrovnat s dlouhodobou absencí, nebo dokonce s odchodem Steva Jobse ze společnosti.

Klepněte pro větší obrázekTIP: Prohlédněte si obsah a úvod, nebo ukázkovou kapitolu.

Kult osobnosti a strategické kroky v byznysu

Kniha Jak myslí Steve Jobs je průřezem kultu osobnosti, jenž Jobse obklopuje. Leander Kahney v knize odhaluje tajemství jeho neuvěřitelných výsledků. Odkrývá Jobsovo skutečné já – ne jeho srdce nebo jeho známý temperament, ale jeho mysl. Takže, jak skutečně Jobs myslí? Co se odehrává v jeho mozku? Podle Leandera Kahneyho, který se Jobsovi věnuje od počátku 90. let minulého století, jde o neskutečně rozporuplnou osobnost.

Kahney rozkrývá principy, jimiž se Jobs řídí, když do prodeje uvolňuje přelomové produkty, které až fanaticky přitahují loajální zákazníky. Zároveň odhaluje jeho práci při řízení světově nejvlivnějších obchodních značek, jako je iPod, iMac, iPhone a jiných.

Výsledkem je tato unikátní kniha, která je částečně biografií a částečně manažerskou příručkou. Kniha poskytuje pohled do útrob Jobsova mozku a možná vás naučí něco o tom, jak vytvořit váš vlastní kult inovací.

„Tam, kde někteří vidí posedlost kontrolou, vnímají jiní touhu vytvořit dokonalou uživatelskou zkušenost od začátku do konce. Na perfekcionismus lze pohlížet jako na snahu o dokonalost. A na despotický řev jako na vášnivé zaujetí toužící proměnit vesmír. Steve Jobs zkrátka proměnil své osobnostní rysy v podnikatelskou filozofii. Jak to celé dělá?“

Pár slov o autorovi

Leander Kahney je redaktorem kultovního magazínu Wired.com a hlavním autorem blogu Cult of Mac. Je taktéž autorem dvou uznávaných knih The Cult of Mac a The Cult of iPod. Jako reportér a redaktor se Kahney věnuje společnosti Apple řadu let.

Více informací, obsah i ukázkovou kapitolu najdete na webové stránce knihy.

Témata článku: Apple, Steve Jobs, Jobs

4 komentáře

Nejnovější komentáře

  • Noxik 11. 11. 2009 14:34:19
    Nebudete to prvni prodavat?
  • Andrej Keberle 11. 11. 2009 13:45:32
    Toto je zrovna kniha, která by byla vhodná k digitální distribuci. Rád si...
  • AlienT 11. 11. 2009 9:32:22
    Ja jsem si koupil prvni vydani a kniha me ohromila natolik, ze jsem tak...
reklama
Určitě si přečtěte

UPC překopli páteřní kabel. V Brně i druhý den nejede internet ani kabelovka

UPC překopli páteřní kabel. V Brně i druhý den nejede internet ani kabelovka

** V Brně byl velký výpadek služeb UPC ** Důvodem je překopnutý páteřní kabel ** V některých lokalitách služby stále nefungují

5.  12.  2016 | Jakub Čížek | 104

17 expertek Microsoftu předpovědělo rok 2027. Splní se alespoň něco?

17 expertek Microsoftu předpovědělo rok 2027. Splní se alespoň něco?

** Zmizí klasické vyhledávače ** Budeme programovat buňky ** Kvantové počítače překonají šifry

6.  12.  2016 | Jakub Čížek | 36

11 tipů na dobrý stolní počítač: od základu po herní mašiny

11 tipů na dobrý stolní počítač: od základu po herní mašiny

** Postavte si stolní počítač! Máme pro vás 11 vzorových sestav s rozpisem komponent ** Většina tipů cílí na hráče, věnujeme se ale i základnímu PC a počítačům na střih videa ** Nadělte si nový počítač třeba pod stromeček

5.  12.  2016 | Adam Kahánek | 74

Nejlepší notebooky nad 20 tisíc: poradíme, které teď chcete

Nejlepší notebooky nad 20 tisíc: poradíme, které teď chcete

** V notebooku s cenou nad 20 tisíc nesmí chybět kvalitní displej a rychlé úložiště ** Za dalších deset tisíc můžete dostat navíc styl nebo výkonnější komponenty ** Vybírat můžete z různých velikostí i konstrukcí

8.  12.  2016 | Stanislav Janů | 86


reklama