Nová kniha: Internetový marketing

Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTube

Chcete svůj byznys prosadit také na webu a sociálních sítích? Pak právě pro vás vychází nová publikace Internetový marketing od Viktora Janoucha, konzultanta a lektora v oblasti internetového marketingu.

Kniha se na věc nedívá ekonomickým pohledem, ale z technického hlediska, a určena je všem tvůrcům, správcům a majitelům webových stránek či e-shopů, kteří se chtějí prosadit mezi dravou konkurencí na internetu. Podstatné informace v ní ovšem naleznou také manažeři, asistenti a konzultanti v oblasti marketingu, neboť těm už dnes zdaleka nestačí znalosti marketingu, ale stále více potřebují také slušné technické znalosti.

Zkušený lektor a vyučující vám v knize vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Věnuje se přitom jak optimalizaci stránek pro vyhledávače (SEO), tak marketingovým PPC kampaním ve vyhledávačích (například Seznam Sklik, Google Adwords, ETARGET, AdFox), ale také propagaci na sociálních sítích (jako je Facebook, Twitter nebo YouTube). Své internetové aktivity se naučíte též měřit a vyhodnocovat (například s Google Analytics).

TIP: Prohlédněte si obsah knihy a ukázkovou kapitolu.

Bonusové DVD s videi a sleva na 6 školení

„Nabušené“ DVD obsahuje videotutoriály, přednášky a školení v češtině, výukové materiály a přehledové studie, softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PCC kampaně a užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o internetovém marketingu.

Jako bonus mají možnost všichni čtenáři využít slevu 10 % na 6 školení společnosti Dobrý web z oblasti SEO, PPC reklamy, Google Analytics, copywritingu či marketingu pro e-shopy.

TIP: V e-shopu Computer Pressu do konce února se slevou 20 %!

Internetový marketingCo se naučíte

Autor se v knize věnuje například těmto tématům:

  • Jak marketing na Internetu funguje
  • Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)
  • Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)
  • Jak budovat zpětné odkazy
  • Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech
  • Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B
  • Jak se prosadit na sociálních sítích
  • Jak na virální marketing a e-mailing

Více informací, obsah i ukázkovou kapitolu najdete na webové stránce knihy.


Sledujte Živě na Facebooku

celkem 0

Poslední komentáře Komentáře


Další podobné články

VUT v Brně otevře obor pro kybernetickou bezpečnost

VUT v Brně otevře obor pro kybernetickou bezpečnost

Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií VUT otevře společně s Právnickou fakultou Masarykovy univerzity samostatný obor pro kybernetickou bezpečnost.

23.  1.  2015  |  Sedlák Jan  |  5

Intel chce do Česka přinést big data fenomén Cloudera

Intel chce do Česka přinést big data fenomén Cloudera

Intel před necelým rokem investoval 740 milionů dolarů do firmy Cloudera. Teď chce tento big data fenomén pracující s Hadoopem dostat i na český trh.

22.  1.  2015  |  Sedlák Jan  |  3

Čeští důchodci úspěšně vylepšují Wikipedii

Čeští důchodci úspěšně vylepšují Wikipedii

21.  1.  2015  |  Čížek Jakub  |  4
MySpace žije! Měsíčně ho navštíví 50 milionů uživatelů

MySpace žije! Měsíčně ho navštíví 50 milionů uživatelů

21.  1.  2015  |  Javůrek Karel  |  2

DEJTE NÁM TIP NA ČLÁNEK




Aktuální číslo časopisu Computer
  • Testy nejnovějších produktů na českém trhu.
  • Informace ze světa internetu i bezpečnosti.
  • Plné verze programů zdarma pro všechny čtenáře.

Partnerská sekce pro IT profesionály
Microsoft TechNet/MSDN