Nová kniha: Internetový marketing

Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTube

Chcete svůj byznys prosadit také na webu a sociálních sítích? Pak právě pro vás vychází nová publikace Internetový marketing od Viktora Janoucha, konzultanta a lektora v oblasti internetového marketingu.

Kniha se na věc nedívá ekonomickým pohledem, ale z technického hlediska, a určena je všem tvůrcům, správcům a majitelům webových stránek či e-shopů, kteří se chtějí prosadit mezi dravou konkurencí na internetu. Podstatné informace v ní ovšem naleznou také manažeři, asistenti a konzultanti v oblasti marketingu, neboť těm už dnes zdaleka nestačí znalosti marketingu, ale stále více potřebují také slušné technické znalosti.

Zkušený lektor a vyučující vám v knize vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Věnuje se přitom jak optimalizaci stránek pro vyhledávače (SEO), tak marketingovým PPC kampaním ve vyhledávačích (například Seznam Sklik, Google Adwords, ETARGET, AdFox), ale také propagaci na sociálních sítích (jako je Facebook, Twitter nebo YouTube). Své internetové aktivity se naučíte též měřit a vyhodnocovat (například s Google Analytics).

TIP: Prohlédněte si obsah knihy a ukázkovou kapitolu.

Bonusové DVD s videi a sleva na 6 školení

„Nabušené“ DVD obsahuje videotutoriály, přednášky a školení v češtině, výukové materiály a přehledové studie, softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PCC kampaně a užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o internetovém marketingu.

Jako bonus mají možnost všichni čtenáři využít slevu 10 % na 6 školení společnosti Dobrý web z oblasti SEO, PPC reklamy, Google Analytics, copywritingu či marketingu pro e-shopy.

TIP: V e-shopu Computer Pressu do konce února se slevou 20 %!

Internetový marketingCo se naučíte

Autor se v knize věnuje například těmto tématům:

  • Jak marketing na Internetu funguje
  • Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)
  • Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)
  • Jak budovat zpětné odkazy
  • Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech
  • Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B
  • Jak se prosadit na sociálních sítích
  • Jak na virální marketing a e-mailing

Více informací, obsah i ukázkovou kapitolu najdete na webové stránce knihy.


Sledujte Živě na Facebooku

celkem 0

Poslední komentáře Komentáře


Další podobné články

Z obrázků na písmenka přes web: ABBY FineReader Online

Z obrázků na písmenka přes web: ABBY FineReader Online

Občas je potřeba převést fotku nebo sken dokumentu do editovatelné podoby. Zkusit můžete nový ABBYY FineRader online - stejně dobrý jako na desktopu, ale dostupnější.

Včera  |  Polesný David  |  3

Šéf Lama mobile: Regulace poplatků za roaming byla třeba

Šéf Lama mobile: Regulace poplatků za roaming byla třeba

Rozhovor s šéfem virtuálního operátora Lama mobile Markem Fabianem. O evropských poplatcích za roaming nebo o tom, jak malé virtuály pohltí ti větší.

Včera  |  Schwarzman Marek  |  3

Google maže ve velkém: více než milion požadavků denně

Google maže ve velkém: více než milion požadavků denně

Rozlícení nad tím, jak výsledky vyhledávání „cenzuruje“ uplatňování práva na zapomnění je absurdní, když uvidíte, jak obrovské množství odkazů se z Googlu ztrácí už teď.

Včera  |  Čičák Matěj  |  5

Zaplať, nebo nebude YouTube. Část druhá
TIP!

Zaplať, nebo nebude YouTube. Část druhá

Tuzemští internetoví provideři stále více chtějí po dodavatelích obsahu platit za doručení dat uživatelům. O UPC jsme psali minule, teď je stále více aktivní T-Mobile a Deutsche Telekom.

21.  8.  2014  |  Sedlák Jan  |  21


DEJTE NÁM TIP NA ČLÁNEK



Aktuální číslo časopisu Computer
  • Testy nejnovějších produktů na českém trhu.
  • Informace ze světa internetu i bezpečnosti.
  • Plné verze programů zdarma pro všechny čtenáře.

Partnerská sekce pro IT profesionály
Microsoft TechNet/MSDN