Nová kniha: Internetový marketing

Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTube

Chcete svůj byznys prosadit také na webu a sociálních sítích? Pak právě pro vás vychází nová publikace Internetový marketing od Viktora Janoucha, konzultanta a lektora v oblasti internetového marketingu.

Kniha se na věc nedívá ekonomickým pohledem, ale z technického hlediska, a určena je všem tvůrcům, správcům a majitelům webových stránek či e-shopů, kteří se chtějí prosadit mezi dravou konkurencí na internetu. Podstatné informace v ní ovšem naleznou také manažeři, asistenti a konzultanti v oblasti marketingu, neboť těm už dnes zdaleka nestačí znalosti marketingu, ale stále více potřebují také slušné technické znalosti.

Zkušený lektor a vyučující vám v knize vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Věnuje se přitom jak optimalizaci stránek pro vyhledávače (SEO), tak marketingovým PPC kampaním ve vyhledávačích (například Seznam Sklik, Google Adwords, ETARGET, AdFox), ale také propagaci na sociálních sítích (jako je Facebook, Twitter nebo YouTube). Své internetové aktivity se naučíte též měřit a vyhodnocovat (například s Google Analytics).

TIP: Prohlédněte si obsah knihy a ukázkovou kapitolu.

Bonusové DVD s videi a sleva na 6 školení

„Nabušené“ DVD obsahuje videotutoriály, přednášky a školení v češtině, výukové materiály a přehledové studie, softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PCC kampaně a užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o internetovém marketingu.

Jako bonus mají možnost všichni čtenáři využít slevu 10 % na 6 školení společnosti Dobrý web z oblasti SEO, PPC reklamy, Google Analytics, copywritingu či marketingu pro e-shopy.

TIP: V e-shopu Computer Pressu do konce února se slevou 20 %!

Internetový marketingCo se naučíte

Autor se v knize věnuje například těmto tématům:

  • Jak marketing na Internetu funguje
  • Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)
  • Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)
  • Jak budovat zpětné odkazy
  • Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech
  • Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B
  • Jak se prosadit na sociálních sítích
  • Jak na virální marketing a e-mailing

Více informací, obsah i ukázkovou kapitolu najdete na webové stránce knihy.


Sledujte Živě na Facebooku

celkem 0

Poslední komentáře Komentáře


Další podobné články

Programujeme YQL: Vyrobil jsem si galerii z Google Drive

Programujeme YQL: Vyrobil jsem si galerii z Google Drive

Yahoo má svůj YQL – Yahoo Query Language. Programátorům řekne, jaké je počasí v Brně, jak je dlouhý Karlův most, ale analyzuje i složitější HTML kód. Využití je široké.

Před 9 hodinami  |  Čížek Jakub  |  2

Nový Twitter se otevírá všem uživatelům

Nový Twitter se otevírá všem uživatelům

Včera  |  Čížek Jakub  |  5
Brněnský Codasip získal investici tři miliony dolarů
TIP!

Brněnský Codasip získal investici tři miliony dolarů

Brněnský Codasip vyvíjející nástroje pro návrh designu procesorů získal od Credo Ventures a spoluzakladatelů Avastu a AVG Eduarda Kučery a Karla Obluka investici 2,8 milionů dolarů.

Včera  |  Sedlák Jan  |  1

Nike končí s náramkem FuelBand, ustoupí Applu a dalším

Nike končí s náramkem FuelBand, ustoupí Applu a dalším

Nike už nebude vyrábět další generaci fitness náramku FuelBand, který spustil éru moderních snímacích zařízení na tělo. Jakou má strategii?

Včera  |  Javůrek Karel  |  10


DEJTE NÁM TIP NA ČLÁNEK



Aktuální číslo časopisu Computer
  • Testy nejnovějších produktů na českém trhu.
  • Informace ze světa internetu i bezpečnosti.
  • Plné verze programů zdarma pro všechny čtenáře.

Partnerská sekce pro IT profesionály
Microsoft TechNet/MSDN