Nová kniha: Internetový marketing

Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTube

Chcete svůj byznys prosadit také na webu a sociálních sítích? Pak právě pro vás vychází nová publikace Internetový marketing od Viktora Janoucha, konzultanta a lektora v oblasti internetového marketingu.

Kniha se na věc nedívá ekonomickým pohledem, ale z technického hlediska, a určena je všem tvůrcům, správcům a majitelům webových stránek či e-shopů, kteří se chtějí prosadit mezi dravou konkurencí na internetu. Podstatné informace v ní ovšem naleznou také manažeři, asistenti a konzultanti v oblasti marketingu, neboť těm už dnes zdaleka nestačí znalosti marketingu, ale stále více potřebují také slušné technické znalosti.

Zkušený lektor a vyučující vám v knize vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Věnuje se přitom jak optimalizaci stránek pro vyhledávače (SEO), tak marketingovým PPC kampaním ve vyhledávačích (například Seznam Sklik, Google Adwords, ETARGET, AdFox), ale také propagaci na sociálních sítích (jako je Facebook, Twitter nebo YouTube). Své internetové aktivity se naučíte též měřit a vyhodnocovat (například s Google Analytics).

TIP: Prohlédněte si obsah knihy a ukázkovou kapitolu.

Bonusové DVD s videi a sleva na 6 školení

„Nabušené“ DVD obsahuje videotutoriály, přednášky a školení v češtině, výukové materiály a přehledové studie, softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PCC kampaně a užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o internetovém marketingu.

Jako bonus mají možnost všichni čtenáři využít slevu 10 % na 6 školení společnosti Dobrý web z oblasti SEO, PPC reklamy, Google Analytics, copywritingu či marketingu pro e-shopy.

TIP: V e-shopu Computer Pressu do konce února se slevou 20 %!

Internetový marketingCo se naučíte

Autor se v knize věnuje například těmto tématům:

  • Jak marketing na Internetu funguje
  • Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)
  • Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)
  • Jak budovat zpětné odkazy
  • Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech
  • Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B
  • Jak se prosadit na sociálních sítích
  • Jak na virální marketing a e-mailing

Více informací, obsah i ukázkovou kapitolu najdete na webové stránce knihy.


Sledujte Živě na Facebooku

celkem 0

Poslední komentáře Komentáře


Další podobné články

Tip: Jak být současně na Facebooku, Twitteru i Google+

Tip: Jak být současně na Facebooku, Twitteru i Google+

Chcete-li být aktivní na Google+, Facebooku, i Twitteru zároveň, můžete k tomu použít službu, která vám ulehčí práci a ušetří čas.

Před 7 hodinami  |  Polesný David  |  1

Red Hat v Česku investuje miliony do univerzitního výzkumu

Red Hat v Česku investuje miliony do univerzitního výzkumu

Red Hat v Brně rozšiřuje výzkumné a další aktivity s VUT a do aktivit investuje řádově miliony ročně. Spolupráce asi přinese i patenty. Red Hat by chtěl také do dalších škol.

Včera  |  Sedlák Jan  |  1

Meteorologové varují: Bezdrátový internet nám ruší radary

Meteorologové varují: Bezdrátový internet nám ruší radary

Nezbední operátoři bezdrátových sítí stále vysílají na špatných frekvencích, nedodržují pravidla a matou radary. ČHMÚ varuje, že je nahlásí ČTÚ a budou platit tučnou pokutu.

Včera  |  Čížek Jakub  |  9

Co dokáže jedno kilo JavaScriptu

Co dokáže jedno kilo JavaScriptu

24.  11.  2014  |  Holčík Tomáš  |  10
Samsung chce v USA zakázat prodej všech grafik od Nvidie

Samsung chce v USA zakázat prodej všech grafik od Nvidie

24.  11.  2014  |  Javůrek Karel  |  12
Samsung se dohodl s AMD, uvede 4K monitory s podporou FreeSync

Samsung se dohodl s AMD, uvede 4K monitory s podporou FreeSync

24.  11.  2014  |  Javůrek Karel  |  2



Aktuální číslo časopisu Computer
  • Testy nejnovějších produktů na českém trhu.
  • Informace ze světa internetu i bezpečnosti.
  • Plné verze programů zdarma pro všechny čtenáře.

Partnerská sekce pro IT profesionály
Microsoft TechNet/MSDN