Zrovna s tímto bych si nebyl vůbec jistý. Nezkoumal jsem to, ale tipoval bych přesný opak - tedy, že lze sledovat lidi, aniž by na tlačítko klikli. Pokud tlačítko funguje tak, že nenabízí kliknutí znovu na totéž tlačítko, tak jsou dvě možnosti, jak to může dělat:
a) pamatovat si to na počítači uživatele (cookies ale nejsou neomezeně velká, posílají se na server, local storage není podporováno všemi prohlížeči, co když přejdeš na jiný prohlížeč či počítač, smažeš cookies apod.) ... nevidím to moc pravděpodobně
b) posílá se vždy dotaz na Facebook, zda už uživatel toto tlačítko stisknul - a toto stačí logovatSamozřejmě když nemáš účet na FB nebo ses nepřihlásil, tak to nepůjde snadno spojit s konkrétní osobou (a bude to podobně anonymní jako třeba Google Analytics). I když teoreticky pokud vložít do své stránky nějaký cizí JavaScript, tak ten může dělat kde co ... ale u tak velké firmy je malá pravděpodobnost, že by dělal něco zjevně nekalého, protože by si toho někdo všimnul, zažaloval, ztráta "dobré" pověsti, ...