Jakmile skončí pracovní doba, vypínám služební číslo i e-mail. Opět jej zapínám až po příchodu do práce.Jestliže mi někdo nutně potřebuje mít možnost zavolat, tak OK, můžu být připravený na mobilu, střízlivý, v místě, kde je signál atd., ale chci za to minimálně pohotovostní příplatek 60 Kč/h za každou započatou hodinu takové pohotovosti. Většina firem je zvyklá lidem zavolat kdykoliv od 08 do 22 hod, takže v takovým případě by je taková možnost stála 840 Kč za den. Po dobu čtrnáctidenní dovolené tedy 11 760 Kč.Jestli to firma není ochotná platit, pak to zase tak moc nepotřebuje a mobil vypínám.Nechápu, že někdo v práci drží neustálé pohotovosti ZDARMA???!!! Mimochodem opravdu to není tak, že si to "nemůžete dovolit" a "vyhodili by Vás" a podobné kecy - naopak když se vyhazuje, tak kolegové, kteří byli úslužní až za roh, pracovali extra z domu, brali mobil o dovolené ihned i při souloži, tak šli jako první Takže opravdu nemá smysl v cizí firmě něco řešit o dovolené. Ve vlastní firmě řeším věci i o dovolené, protože to mám placené příjmem z domluveného businessu... Ale abych se stresoval ve svém volno pro peníze někoho jiného, z kterých nic neuvidím? HA HA!