NASA potřebovala obří displej, a tak si postavila Hyperwall-2

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 35

Názory k článku

15. 01. 2014 07:49

Teda nemůžu si pomoct, ale asi bych to dokázal poskládat lépe. Myslím mechanicky, po konstrukční stránce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 01. 2014 00:15

Přijde mi to především jako něčí frajeřina nebo dobrý kšeft. Jednak ty rámečky tam vyloženě ruší a jednak to rozlišení je úplně k ničemu protože z dálky to člověk neocení a zblízka zase nevnímá celek.
Pokud to chtěli na prezentační účely, mohli použít obrazovky s menším rozlišením a mnohem větší plochou, na prezentaci pro lidi co stojí pět metrů od toho to bohatě stačí. A pokud to chtěli na práci tak je to zase zbytečně velké, než přecházet mezi vzdáleností pět metrů od "monitoru" abych to viděl celé a těsně u "monitoru" abych viděl detaily je mnohem pohodlnější mít monitor jeden přímo před sebou a ovladač na interaktivní zoom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 01. 2014 19:15

Dal bych tam aspoň FullHD monitory a bez rámečku, anebo ten 4K projektor od Sony, co byl teď na CESu, nehledě na to, že jde udělat i 8K projekce na obrovskou plochu a ty detaily tam budou mít také a za míň peněz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 01. 2014 18:28

Veskere napady s velkolposnou obrazovkou anebo projektorem anebo maxi oled nemaji prakticky smysl...
Kdo koukal na video tak snad pochopil, ze skutecna sila tohoto "zobrazovadla" je ve vizualizaci ohromneho mnozstvi dat a to tak, ze vypocty jsou rozdeleny na segmenty odpovidajici prave monitorum (2x Opteron + GTX480 = 1 monitor)
Taky by mohli napojit 2 monitory na jednu GK a usetrili by polovinu pocitacu, ale tady jde o vykon celeho clusteru.
PS.: Parit na tomhle nejake hry by bylo asi trochu zcestne, pane Cizek? Nebylo by lepsi misto toho dodat vice tech infa? Treba ze simulace vesmiru na videu se pocitala ze 440TB dat atp? Neco si o tom vyhledat a udelat clanek zajimavejsi by jiste ocenil nejeden ctenar.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 01. 2014 18:23

zajímavé, že když do toho investují tolik peněz tak nemůžou koupit přímo od výrobce samotné panely (nebo jednoduše monitory rozmontovat a plastový rámeček vyhodit).
Samotný panel má obvykle kovový rámeček šířky 2-5mm zatímco celý monitor jde jen málo kdy šířkou rámečku pod centimetr. Ty obrovské mezery tam vypadají opravdu hloupě. Jako technologické demo je to hezké, ale to je tak vše.
(nehledě na to že kdyby chtěli být uplně profi, tak si udělají sadu podobného počtu projektorů pro zadní projekci, dají je blízko stěny a obrazy zkalibrují tak, aby na sebe přesně navazovaly. Pak tam nebude ani milimetrová mezera a dojem z něčeho takového bude zaručeně "wooooow!"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2014 16:54

Pokud vím tak se dá OLED displey udělat pomocí speciální tiskárny. Natiskne to jednotlivé body na folii,která se dá ohýbat a rolovat. Displey by měl tlouštku ani 1mm s rámečkem určitě víc. Je to nejlevnější výroba tychto technologií.Tady by to neuškodilo než takové rámečky přerušující obraz.Asi tahle technologie není moc rozšířená.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 01. 2014 15:35

Proč nepoužili ten diodový panel, jak je u silnice s reklamou? :D Ten se dá napojovat na sebe prakticky bez omezení a nemá rámeček ;)Akorát to rozlišení je nic-moc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2014 15:07

Proč to nemá tenký rámeček?
- V roce 2008 jich tolik nebylo.Co to je za monitory?
- NEC Multisync 4:3, nejspíše 1600×1200Jaké je to rozlišení?
- Monitorů je 16×8, tj. nejspíše 25600×9600.Je ta zpráva aktuální?
- Ne. Gizmodo má o tomto zprávu z 26. 6. 2008 a tehdy to bylo skutečně zajímavé a přínosné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (8)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 01. 2014 14:47

Jak uz bylo receno vyse... to nemohli sehnat LCD s micro rameckem ? nebo kdyby je vykuchali z toho plastu a pridelali primo tak by to taky usetrilo ~1cm roztece mezi jednotlivimy obrazovkami LCD

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 01. 2014 14:35

Nepaci sa mi to moc. Ked uz taka investicia tak poriadne. Preco je to zlozene z malych pqnelov.

Ak by boli podstatne vacsie, ako tv tak by bolo menej ramov medzinimi. A dalo by sa to spravit aj bez ramov, alebo len par mm hrubej mriezky v ktorej by boli zasadene jednotlive panely

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
14. 01. 2014 14:20

No super, a jaké to má vlastně rozlišení, typ panelu...?
U LCD je mi docela fuk, jaký je v tom processor a RAM...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 01. 2014 14:10

To potřebují taky vysoké rozlišení, že nevyužili projektory ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
14. 01. 2014 14:04

Nic není dokonalé. Pan na obrázku ukazuje na vadný pixel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 01. 2014 13:59

Hyperwall za tezke penize a nemohli si sehnat monitory s uzkym ci zadnym rameckem. Takto to vypada dost divne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor