Nádherná, ale extrémně náročná počítačová simulace vody

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 38

Názory k článku

16. 04. 2015 12:23

100% realne to nebude nikdy, pretoze to by museli simulovat kvantove interakcie kazdej molekuly vody v nadrzi. a to by sa trocha predrazilo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
16. 04. 2015 11:57

No nechtel by jsem to pocitat 12 hodin, na to kdyz si vemu ze NVidia to zvlada realtime navic diky nove technologii Nvidia Flex, kde se daji menit realtime I parametry jako viscosita a dalsi, a kdyz by clovek mel nejaky titany, tak takovouto vodu udela realtime, jeste to jen chce podporu v 3d aplikacich ktera nejak doposud chybi, to by se animavolo, ale stale to pocitat na cpu je blbost, a to uz takovou vodu by sem delal radeji pres realflow, nez pres cinema :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
16. 04. 2015 08:31

Asi jsem jedinej, ale kdyby nebylo napsaný, že to není reálná voda, tak to nepoznám. Ani bych se nedivil kdyby si vystřelili z lidí, natočili pravou vodu a čekají co na to "odborníci" :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 04. 2015 22:26

Není ten příkald od Nvidie v odkazu naprosto mimo mísu? Jelikož tam šlo podle všeho o realtime renderování, zatímco tady tohle trvalo těch zmíněných 12dní

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 04. 2015 21:16

Moc pěkné já bych udělal nějakou animaci jak mí bratranci jezdí v bmw pro invalidní důchody na úřady. To by bylo ale pracnější

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 04. 2015 20:34

hodte laptop do bazenu v Podoli a mate simulaci zadarmo

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 04. 2015 20:33

12 dní... To může nasrat když po dokončení zjistíte, že je tam nějaká chybka a musíte znovu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 04. 2015 20:05

No, ale už jsme velmi blízko :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 04. 2015 20:02

to su zase jedinej kdo má místo videa černej obdélník?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 04. 2015 18:53

tohle renderuji po večerech v realtimu na své kalkulačce... Ne, je to opravdu hodně dobrý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
15. 04. 2015 16:57

Mě to přijde super, lepší než originál
Jasně, písek se opravdu nenamáčí, ale to bude až ve verzi 2.0.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
15. 04. 2015 16:33

Již brzy v realtime ve vašem smartphonu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 04. 2015 16:16

na tomto HW to bolo robene :" Mac Pro (Late 2013)/6 cores/64GB dual AMD FirePro D300 "

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 04. 2015 16:04

Stále to není ono.
Ten pohyb vody je stále nějak divný, nedokážu přesně říci co je na tom špatně, ale něco mi tam nesedí.
A pak se mi vůbec nelíbí ty "okolní" povrchy, jako ten šutr a písčitá pláž. Jakmile z nich ta voda steče, tak jsou absolutně suché a to je špatně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
15. 04. 2015 16:03

No, zas tak velkej rozdíl oproti ukázce od nVidie tam neni. "Voda" se v obou případech pořád chová spíš jako nějakej gel, má moc nízkou viskozitu a smáčivost, jak podotknul již kolega

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 04. 2015 15:48

porad mi to prijde dost nerealne. jednak je to tedy cele takove malo dynamicke a jednak ta smacivost povrchu u kamenu mi chybi. Chovaji se jak napenetrovany necim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
15. 04. 2015 15:44

A furt je poznat, že je to jakési divné .)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor