MSI představí GeForce 9600 GT s 2 GB paměti

Diskuze čtenářů k článku

Karel  |  03. 03. 2008 11:43

Zajimalo by me, co to udela, kdyz budu mit 32bitovy system s 1GB RAM...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beertje  |  03. 03. 2008 11:53

Kupodivu to neudělá naprosto nic, protože hardwarová zařízení si rezervují paměť od konce adresního prostoru (pro 32 bitová Windows jsou to 4 GB), zatímco operační paměť od začátku (a nepředpokládám, že ostatní hardware si řekne o ten zbývající 1 GB adresního prostoru).

Jinými slovy systém bude mít přístup jak k celé operační paměti, tak k paměti na kartě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  03. 03. 2008 11:57

Mozna chtel napsat, co kdyz bude mit v system 2 ci 3 GB ram

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beertje  |  03. 03. 2008 12:08

Možná... a možná tomu jen nerozumí a někde si přečetl, že "paměť na grafické kartě ubírá z paměti operační! "

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azor..  |  03. 03. 2008 12:11

jsou případy kdy ano, viz hypermemory u NB

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honzsevcik  |  03. 03. 2008 15:13

pamět si může ubírat jen grafická karta, která má hyper memory paměť, naopak to nejde. to je pitomost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 03. 2008 17:57

Ono nevim jak vy, ale zatim na vsech pocitacich co jsem mel, byla RAM vetsi nez GPUmemory .... tudiz k 2GB karte bych pocital minimalne 4GB ram ... a tohle uz fakt nevim jak na 32bitech ROZUMNE naadresovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
respect  |  03. 03. 2008 23:05

podle me, ale klidne muze byt pamet na grafice i vetsi a podle me to do budoucna dava i smysl ... kdyz si clovek uvedomi, tak nejvice ve hrach 100% zabiraji textury, ktere mohou byt trvale umistene na grafice a RAM se muze pouzit jen k postupnemu preliti dat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Integrál  |  04. 03. 2008 08:40

Máš na mysli, že limit 32b je 4GB? Podle mě je to jedno, neboť CPU adresuje RAM a GPU adresuje paměť na grafice. CPU nepracuje s pamětí GPU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iggy  |  03. 03. 2008 10:35

Proč tam cpát 2GB paměti?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 03. 2008 10:37

Vždyť je to v článku napsáno, vždycky se někdo chytí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iggy  |  03. 03. 2008 10:37

MSI už taky nevím jak dál, tak zkouší oblbnout lidi ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stoural  |  03. 03. 2008 11:57

On nekdo kupuje ten nespolehlivy hardware od MSI?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iBE  |  03. 03. 2008 17:17

Rekl bych, ze toto je naprosto zbytecna poznamka neb ja mam z MSI vyborne zkusenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MSIhate  |  03. 03. 2008 18:39

No to nevím, kterou MSI máte na mysli. Musel jsem se smát, kamarád(nezkušený nákupem komponent) se nechtěl poradit o vhodném výberu a tak bral podle info na krabici. MSI na desce slibovala HDMI, DVI, 2 síťovky(čipset AMD 690G) + x1250 IGP. Že tam nebylo HDMI a druhá síťovka mě nepřekvapilo, ale že tam nebylo vyvedené DVI je v dnešní době skoro neuvěřitelné. Deska je to strašná, blbě řešená a BIOS dementní. Ale jinak vcelku spokojenost :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gloern  |  03. 03. 2008 11:21

tjn gigo uz je zbytecnost

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  03. 03. 2008 12:11

No, možná v SLI, by se, to využilo, ale možná, i ten asi 1 GigaBajt, Operační paměti DDR3-RAMky, na Frekvenci 1800 MHz, u téhle, Grafické Karty NVIDIA GeForce 9600 GT, i kdyby, se dala, do SLI, i tak, to, možná, bude, moc, prostě no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Integrál  |  04. 03. 2008 08:31

2GB využije asi málokdo. Řekl bych, že 3D modeláři tvořící ohromné scény, jenž obsahují složité drátěné modely a kvanta textur (někde jsem četl, že jedna scéna animovaného filmu má průměrně 1GB textur). Kdybych si měl vybrat kartu, radši se budu poohlížet po kartě se sběrnicí minimálně 256b. Ono je totiž pěkné, že se tam toho tolik vejde, ale pokud se s tím neumí rychle pracovat, je to zbytečné.

PS: Proč tam všude cpeš ty čárky? Tvé příspěvky čtu vždy s velikou obtíží.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rajo  |  04. 03. 2008 11:33

3D grafici pracují s úplně jinými kartami, třeba s Quadro od Nvidie, které sice z herního hlediska oproti těmto dělům vypadají jako ořezávátka, ale mají jiné schopnosti. Třeba osmičková řada GeForce nema rezim overlay, ktery je dost potrebny k praci s videem a 3D.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Integrál  |  04. 03. 2008 13:19

To byl jen návrh, čemu by se uživatel s takovou kartou mohl věnovat. Vím, že profíci sáhnou po kartách speciálně určených pro modelování, střih, DTP atd. Pointa byla v tomto: k čemu je běžnému uživateli 2GB na kartě, když to nikdy plně nevyužije?

Jen doufám že se s tímto výrokem nezařadím ke známému „Co by obyčejný člověk dělal s počítačem?“ nebo „640 kB RAM bude všem stačit navěky“.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
03. 03. 2008 11:22

Jako jediný "rozumný" důvod mi připadá QuadSLi, ale stejně..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor