reklama

Možná už žádné „Více se dozvíte na TN.cz“

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) začala vyšetřovat společnost CET21, provozovatele komerční televize Nova, kvůli často se vyskytujícím odkazům na bulvární portál TN.cz ve vysílání. Nova tak údajně dostatečně neodděluje komerční sdělení od klasického obsahu. Uvedl to odborný web M&M.

Někteří členové RRTV jsou toho názoru, že časté odkazy na obsah TN.cz mají být výrazně odděleny od klasického obsahu jako tomu bývá u klasické reklamy. Část rady však toto nařčení nesdílí a myslí si, že jde o vhodné doplnění vysílaného obsahu. Tím, že je veškerý obsah webu nabízen zdarma jako doplňková služba, má být vše v pořádku.

Podle mnohých však o reklamu jde a webový obsah prakticky není zdarma. Nova zde totiž prodává inzerci a nabízí ji i v rámci svých kompletních inzertních balíčků. Odkazy z vysílání si tak zvyšuje návštěvnost a profituje na internetové reklamě.

TIP: TN.cz postupně roste, ČT má nový web

Nova je v současné době dvojkou na tuzemském internetu hned po Seznamu. Samotné weby navštíví sice zhruba 1 milion a 200 tisíc unikátních uživatelů za měsíc, jako agregátor návštěvnosti však funguje akvizice s Jyxo.cz a Blog.cz uskutečněná minulý rok.

Zdroj: Marketing & Media

Témata článku: Byznys, Právo, Internet, Nova, ČT

35 komentářů

Nejnovější komentáře

  • J. M. 17. 3. 2009 22:55:08
    Ne "již nyní", ale "už teď". To je právě to, co mým nitroglycerinem...
  • Pegárna 17. 3. 2009 11:43:12
    Jsem si vzpoměl jak jsem byl u dědy a ukazoval mi jak kvůli digitalizaci...
  • Pegárna 17. 3. 2009 11:39:18
    Když tady tak čtu že na TN.CZ nikdo nechodí... Tak je asi i těžká otázka...
reklama
Určitě si přečtěte


reklama