Na clickbait jsou pravidla komunity, stačí když se jich bude GOOG držet. AFAIK na thumbnails už jsou (ne vždy, ne všude, ale jsou) docela ostří.Systém detekce autorsky chráněných skladeb dokáže generovat false alarmy, ale pokud si je člověk skutečně jistý, může začít diskutovat. Mám za sebou rozklad a následný protest asi v deseti případech a ve všech jsem uspěl. Co je na pikaču jsou třeba kompilace. Kompilátoři využívají toho, že malí tvůrci se nebrání že jim někdo něco obšlahne, protože to prostě neví (častokrát ani neví jak, někdy jsou dokonce happy že jsou v kompilaci.. :) a tlačí spam ve velkém. Kdyby GOOG skutečně dbal na autorská práva, půlka duplicitních videí by z YT zmizela jen to fikne. Jenomže kde není žalobce není ani soudce a Fail Army a spol prodají ale hafo reklamy a peníze nesmrdí.Co je ještě víc na pikaču je sociální (z hlediska sociálních sítí) rozměr či spíše nerozměr videí na YT. YT je v tomto ohledu sto let za opicemi. Diskuse, sdílení, design přehrávače, všechno vypadá staře a divně a nevýkonně.
Názor byl 1× upraven, naposled 27. 06. 2017 05:43