Mobilní aplikace CRM je ulehčením nejen pro manažery

IT společnost K2 Atmitec uvedla na trh mobilní aplikaci Informační systém K2, díky které se snadno dostanete do firemního systému CRM i ve chvíli, kdy právě nesedíte v práci u počítače.

O mobilní aplikaci

Aplikace IS K2 umožňuje díky propojení s ERP systémem nahlížet do klientské databáze v CRM (customer relationship management) prostřednictvím telefonu či tabletu. Dozvíte se tak potřebné informace, kdykoliv si vzpomenete. Komunikace je obousměrná. Ze systému můžete data jak získávat, tak je do něj jednoduše zadávat.

Chystáte se na schůzku s klientem a zapomněli jste jeho telefonní číslo? Systém CRM obsahuje kartu zákazníka, kde jsou všechny zadané informace přehledně uspořádány.Díky mobilní aplikaci není problém si číslo vyhledat a ihned zavolat. Také zjistíte zápisy z předchozích jednání nebo klientovy koníčky. Vše, co kdy bylo do systému zadáno, vám bude k dispozici i na cestách.

10. Activity detail.jpg 11. Contact person - 1. Page.jpg 13. Task.jpg 9. Partner's pages.jpg
 

Aplikaci IS K2 podporují mobilní telefony, které disponují operačními systémy Windows Phone nebo Android (podpora iOS zařízení je plánována na rok 2013).

Ještě něco navíc

CRM mobilní aplikace má hned několik výhod. Veškeré záznamy lze do systému zadávat za pochodu, takže se vám nestane, že si později na potřebné informace nevzpomenete nebo na zápis úplně zapomenete.

Plusem je i urychlování procesů. Odkudkoliv zadáte například žádost o zařazení objednávky do výroby nebo si vyžádáte fakturaci.

Veškerá data jsou navíc dokonale chráněna systémem přístupových zpráv. Máte tak jistotu, že se k nim nedostane neoprávněná osoba.

CRM systém

Základem opravdu úspěšného podniku, je dokonalá znalost zákazníků. Pomůže dobrý CRM systém, který řídí a eviduje poptávky, dává komplexní pohled na zákazníka a taktéž řídí komunikaci.

Systém CRM dokáže díky propojení s informačním systémem snadno hledat souvislosti mezi jednotlivými aktivitami nebo informacemi týkajícími se produktů a klientů. Díky tomu můžete snadno získat podklady pro zefektivnění procesu proměny zájemce o produkt v zákazníka či vyvolání opakované poptávky.

Uveďme na příkladu. Obchodní zástupce navštíví klienta a zanedlouho klient učiní objednávku. Zadá-li obchodní zástupce tyto informace do systému, systém tak může provést analýzu, ze které vyjde obchodní schůzka jako úspěšná. Pokud se nashromáždí více takových údajů, dají se z nich dělat statistiky a kvalitní prognózy.

Snadná je také tvorba reportů. V systému si můžete definovat sestavu informací podle určitého klíče. Systém nakonec vyhotoví report s takovými daty, která v danou chvíli skutečně potřebujete.

Kupříkladu získáte informace o zákaznících, kteří nakupují kontaktní čočky přes internet v akčních slevách, jejich e-mailové adresy a datum posledního nákupu. Veškeré informace získáte lusknutím prstu a neprosedíte nad tím celou noc.

Nevýhodou takového systému je snad jenom lidský faktor. Nedůslednost v zadávání informací může konečná data zkreslit. Avšak užívání mobilní aplikace IS K2 tento problém významně eliminuje.

Další článek: Youtube Capture: jak rychle dostat video z iPhonu na sociální sítě

Témata článku: , , , , , , , , , ,