Tohle by byla dobrá věc, kdyby těch 39 Kč, šlo Mironetu a ne zprostředkovateli.
Nejde mně ani o tu zpožděnou platbu, jako spíš o aspoň nějakou kompenzaci prodejci, když jim nějakou věc vrátím - je mně fakt blbé jim po čase něco donést zpátky a jakože se nic neděje.Jinak s tím vracením peněz mám zkušenost takovou, že čím větší společnost, tím menší problémy.
Všechno brněnské pobočky a řešeno osobně:Alza - vždy v pohodě, jednou si naúčtovali oprávněně něco málo za opotřebeníAlfa (stará) - už je to jedno, ale komplikace, dlouho to trvalo a prudiliT.S. Bohemia (Alfa nová) - víceméně v pohodě, trvalo to týden, peníze hotově. Kdysi dávno vracen monitor, tehdy dokonce na počkání.1.m (1. mobilní) - vrácení peněz po podepsání protokolu (musíte vytisknout PDF a oskenované poslat zpět), pouze na účet (přitom platit lze na pobočce jen hotově), na opravném dokumentu mají splatnost 30 dnů (dle zákona je 14), ale peníze ve skutečnosti přišly druhý den. Jednou jsem tam něco vracel a jednou složitě reklamoval a u bych tam nekoupil ani tkaničky do bot :(Mironet - nevybavuju si, že bych tam něco vracel (pokud ano, bylo to naprosto bez problémů, protože problémy bych si pamatoval), ale při reklamaci neměli problém s doplacením na větší disk nebo paměťovou kartuCZC.cz - jak zmatkují s dodáním zboží, tak vracení do 14 dnů u nich nikdy nebyl problémSony centrum (Brno, Olympia) - vrácená věc 14. den se známkami používání (nepodařilo se mně vyčistit řemínek hodinek), přede mnou vyčistili, trvalo to sice asi 30 minut a tvářili se trochu kysele, ale peníze vrátili na počkání v plné výši (to jsem fakt čekal tak 20% dolů za známky používání)Sunnysoft - jednou jsem měnil mobil za jiný (dááávno tomu) s řečmi, relativně nedávno jsem něco vracel asi po 4 dnech a naprosto v pohodě, peníze na počkání hotověMegapixel - zboží vráceno druhý den, peníze v hotovosti na počkáníMůže to vypadat, že si neustále něco "půjčuju", ale ne, kupuju něco poměrně často a občas něco nesedne, nikdy jsem nic nekupoval už s myšlenkou, že to vrátím, ale když už se zadaří, nikdy jsem neměl problémy.
Osobně považuju za podraz to, že prodejce musí vracet i poštovné a ocenil bych, kdyby možnost vrácení šla nějak kompenzovat.