reklama

Ministerstvo vnitra už zná kandidáty na „digitálního šampiona“

Před několika týdny Ministerstvo vnitra vyhlásilo výběrové řízení na digitálního šampiona, který by měl být mediální tváří internetizace české společnosti. Měl by to být v podstatě evangelista, který skrze své renomé přiláká k internetu co nejvíce Čechu a svou činnost bude koordinovat s ostatními šampiony v Evropě. Úřad šampiona je čestný a tedy bez nároku na mzdu.

Do výběrového řízení se přihlásilo deset Čechů, mezi kterými nechybí ani známá jména. Šampionem by chtěla být třeba šéfka českého Googlu Taťána le Moigne, výkonný ředitel CZ.NIC Ondřej Filip nebo filmový kritik a majitel homosexuálních psů František Fuxoft Fuka.

Úředníci ministerstva se teď s nominanty setkají a vyberou vítěze. Kompletní seznam najdete na webu Česká média.

Témata článku: Právo, Internet, LE

17 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Powlcz 20. 3. 2012 21:37:52
    ku*va kvůli tý pojebaný reklamě na raiffku přes celej web co se posouvá s...
  • Minatory 20. 3. 2012 20:45:35
    Aspoň teď víme, kdo vede český Google
  • Petr Havel 20. 3. 2012 20:35:21
    KECY digitální šampión jsem Já
reklama
Určitě si přečtěte

Facebook o nás ví vše. Díky dobře skrytému vyhledávači se to dozví i ostatní

Facebook o nás ví vše. Díky dobře skrytému vyhledávači se to dozví i ostatní

** Facebook o nás ví vše, protože mu to sami řekneme ** V jeho nitru se skrývá mocný vyhledávač ** Mohou jej zneužít stalkeři, sociální inženýři a další nezbedníci

16.  2.  2017 | Jakub Čížek | 72

Nevyznáte se ve značení procesorů Intelu? Tady máte tahák

Nevyznáte se ve značení procesorů Intelu? Tady máte tahák

** Z označení procesorů Intelu se toho dá mnoho vyčíst ** Ze čtyř čísel se dozvíte něco o výkonu i grafickém jádru ** Poradíme, jak číst číselné označení i písmena na konci

13.  2.  2017 | Stanislav Janů | 37


Aktuální číslo časopisu Computer

Stavba 3D tiskárny

Výbava domácí elektrodílničky

Budoucnost 5G sítí

Velké testy microSD karet a vodních chladičů

Přehled mobilních tarifů

reklama
reklama