Microsoft zřejmě skončil se svou kontroverzní kampaní plivající na Google

Kampaň Scroogled, kterou Microsoft ostře pomlouvá Google a jeho služby či produkty, nejspíš spěje ke svému konci. Je dokonce dost možné, že již byla v tichosti ukončena. Poslední příspěvek na Twitteru kampaně pochází z 20. března, a ačkoliv mu předcházela čilá aktivita s několika tweety denně, již měsíc @Scroogled mlčí.

Klepněte pro větší obrázek
Microsoft šel tak daleko, že prodával i výrobky s logem Googlu

Web Scroogled a e-shop s celou řadou proti Google zaměřených výrobků však stále funguje. Ale Derrick Connell, viceprezident Microsoftu zodpovědný za Bing, v nedávném rozhovoru naznačil, že Microsoft s touto akcí skončil.

Akce byla podle Connella zaměřená primárně na to, ukázat aktivity Googlu, které se Microsoftu nezdají správné. Connell zmínil například skenování e-mailů za účelem prodeje reklamy. Osvětu už firma vyhodnotila za odstatečnou a nyní se chce ve svých marketingových aktivitách posunout dál. Scroogled tedy pravděpodobně končí, nicméně definitivně to nikdo z Microsoftu nepotvrdil. Je tedy možné, že jen utichne, ale po čase se opět oživí. 

Kampaň byla paradoxní zejména v tom, že se často obracela proti samotnému Microsoftu. Když kritizoval skenování e-mailů v Gmailu, musel pak sám vysvětlovat, že i on obsah e-mailů skenuje, byť ne za účelem přiřazení kontextové reklamy. Spoty kritizující Chromebooky pak mnohým neznalým uživatelům ukázaly, že vůbec existuje něco nového s operačním systémem od Googlu. 

Témata článku: Microsoft, Google

26 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Garfield73 18. 4. 2014 21:25:43
    To je škoda... MS se něčeho bojí tak moc, že utrácí mraky peněz za...
  • Petko Kotov 18. 4. 2014 18:42:45
    cicak, plivaji pomlouvaji. toto je slovnik trotla.
  • r4in 18. 4. 2014 18:37:36
    Evidentně má nové vedení MS pocit, že peníze lze vynaložit účelněji. Což...
Určitě si přečtěte