No M$ vi kulove )) tak ja napisi svoji vizi vazeni.Herni konzole jsou za PC pozadu, to vime vsichni, hlavne graficky, zdrazuje to vyvoj, zato se hure kopiruje, to je sitauce dnes, lide co maji konzole je maji proto, ze je pripoji k TV a hraji, neresi OS a PCA ted budoucnost, lide maji dost hype her a vraceji se ke klasikam, zacnou pribyvat herni Android zarizeni s klasikou v novem havu, klasika na odreagovani ale i tam pujdou hrat 3D ... tohle vse treba zkombinuji s chytrou TV, mozna ze casem bude android bezne v TV i kdyz kdo vi, kdyz rozjedete na androidu tvheadend, nahle 1 tuner umi zaroven nahravat i sledovat cely 1 multiplex, ukladane programy se nesifruji, umi to veci o kterych se smarTV jen sni, je jen otazka, zda to vyrobci TV chteji, takze bud budou externi krabicky, nebo to bude primo v TV, ale Android zazije herni BOOM v Android base konzolich.2) buum budou nehlucne PC a hry, ktere budou hratelne jak na PC, tak na konzoli, nebot to bude jedna platforma, to ovsem prinese asi to, ze budou jak gamepady, tak klavesnice pro hrace, klasicke konzole zacnou mit problem, je jen otazka, jaky OS se zvoli, bud windows a pak konzole mozna preziji, nebo linux a to bude smrt pro zbytek .... co to udela s windows, kdo vi, to zalezi na podilu.
Vyrobci her tedy nahradi konzole a jejich OS jinym OS, jednim, ktery jiz nebude zavisly na jednom HW, bude proste jen etalon, ktery treba prave Valve urci. Je otazka, zda je to dobre nacasovano, je v zajmu Valve zacit masivne podporovat Wayland, nastupce X.org, ktery posouva linux co se her tyce uplne nekde jinde, dokonce na jiny vykonnostni level, vezmeme si, ze ted jsou na tom obe platformy +/- stejne, co se vykonu akcelerace tyce a ted si vezmete, ze jeden na stejnem HW zrychli 3x ... WOW ... bude obdobna situace jako v serverech, slabe windows a silny linux, bavim se o vykonu, ne o zastoupeni.
Do toho, linux ma velkou vyhodu, veci v nem funguji a dokonce je prenositelny na jine platformy, kdyz nappisete hru v OpenGL a SDL*, neni problem ji pak prenest do windows, o integraci s Direct* se postara SDL* a vyvojar jiz nic dalsiho neresi .... to ve window nelze, jsou uzavrene a kompletni implementace win32 nikde jinde nefunguje.Takze Valve vi co dela, kdyz podporuje linux, zvlaste z pozice vyvojaru, nebot windows8 jsou jine, win32api se meni, temer vse se zahodi a zacne se znova, zahodi se bordel z minulosti a zacinaji se tlacit pomale veci jako .NET a je videt, ze se nahrazuje stare win32api a prechazi se na nove nahrady ....
A ted co dal, zase vse prepsat, nebo to napsat pro neco, co zde ma desitky let stabilni POSIX API ? ....