Microsoft prodal agenturu Razorfish za půl miliardy dolarů

Microsoft se zbavil reklamní agentury Razorfish. Za 530 milionů amerických dolarů jí koupila francouzská agentura Publicis Groupe SA, která se tak stává novým majitelem jedné ze součástí aQuantive – společnosti, jenž redmondský moloch koupil za více než 6 miliard dolarů. Razorfish stojí například za tvorbou loga Bing a stará se o velkou část internetové reklamy Microsoftu.

I pod novým kupcem bude Razorfish figurovat pod svým jménem a nadále se bude starat o internetovou reklamu Microsoftu. Agentura, která se mimo jiné stará o reklamu firem jako Nike, Dell nebo Disney, byla součástí balíku koupeného v roce 2007. Microsoft tehdy koupil aQuantive především s cílem, aby se lépe uchytil na trhu internetové reklamy.

Prodej a náhlý přísun hotovosti pozitivně zahýbal s hodnotou akcií Microsoftu. Ta se aktuálně pohybuje na hodnotě téměř 24 dolarů.

Témata článku: Microsoft, Byznys, Nike, Disney

Určitě si přečtěte

Nebuďte jako Emma Watson. Poradíme, jak nepřijít o hanbaté fotky

Nebuďte jako Emma Watson. Poradíme, jak nepřijít o hanbaté fotky

** Pokud už choulostivé snímky vyfotíte, dbejte na jejich zabezpečení ** Útočníci je nejčastěji získají z cloudového úložiště ** Pozor si dejte i na phishing a řádné zabezpečení telefonu

25.  3.  2017 | Stanislav Janů | 52

Špičkoví hackeři útočili na prohlížeče. Chrome odolal, ale Edge je tragédie

Špičkoví hackeři útočili na prohlížeče. Chrome odolal, ale Edge je tragédie

** Do Vancouveru se sjeli hackeři ** Soutěžili v útocích na prohlížeče ** Chrome odolal, ale Edge to projel na celé čáře

22.  3.  2017 | Jakub Čížek | 79


Aktuální číslo časopisu Computer

První test AMD Ryzen

Velké testy: 22 powerbank a 8 bezdrátových setů

Radíme s koupí Wi-Fi routeru

Inteligentní domy