Microsoft představil Kinect for Windows 1.5

Microsoft představil oficiální vývojové nástroje pro Kinect for Windows ve verzi 1.5. Nyní si tedy každý majitel senzoru může stáhnout nový balíček a vyvíjet aplikace pro bezdotykové ovládání v jazycích C++, C# a Visual Basic. Vývojářské nástroje obsahují všechny potřebné knihovny včetně podpory režime Near Mode, kdy se Kinect snaží rozeznávat objekty i ve vzdálenosti okolo 40 centimetrů – tedy už skutečně před displejem.

Klepněte pro větší obrázek
Zařízení pro bezdotykové ovládání počítače Kinect

Microsoft také rozšířil seznam zemí, kde se certifikovaný Kinect for Windows prodává. Česká republika na seznamu zatím chybí. Rozdíl mezi Kinect for Windows a Kinect for Xbox je hlavně v certifikaci a záruce, obě zařízení jsou nyní ale prakticky identická. V dalších verzích se to už ale může měnit, verze pro Windows se totiž bude striktně orientovat hlavně na ovládání zblízka, zatímco verze pro herní konzoli bude mít větší závěr a ovládání ze vzdálenosti v řádu metrů.

Vývojářské nástroje z projektu KfW nejsou jediné, jsou ale oficiální, pokročilejší a vývoj je mnohem snazší než při programování konzole skrze některý z neoficiálních SDK balíčků.

Více informací najdete na webu kinectforwindows.org.

Témata článku: Hardware, Microsoft, Technologie, Kinect, Visual Basic

16 komentářů

Nejnovější komentáře

  • vacicak 28. 5. 2012 12:24:23
    Nechci vědět, jak funguje virtuální sex :-D:-D:-D
  • portapro 22. 5. 2012 18:16:31
    Přípomíná mi to Iron Mana,jak tam ta holka roztahovala tu chemii...
  • silverkeeper 22. 5. 2012 12:59:17
    LOL, jak tam hrajou na klavír a hlavně na čelo. Musel jsem si to pustit 2×...
Určitě si přečtěte