> nekonečné zástupy koupěchtivých dělají "wow" efekt jako
> žádná reklama a budí zdání vyjímečného produktuJo jasně. A *přesně proto* si Microsoft v den uvedení do prodeje postavil přenosný obchod na Time Square, aby pak mohli tvrdit "koukejte, kolik je kolem lidí". Už jaksi zapomněli zmínit, že na Time Square je takový nával pořád a co mají lidi dělat jiného, než tvořit fronty, když chtějí projít, ale někdo jim postavil do cesty na chodník obchod :)Stačí se podívat na fotky a přečíst si pár článku z launch day v Microsoft obchodech. Jak polovinu lidí ve frontách tvořili MS zaměstnanci, jak venku před obchodem stály (krátké) fronty, protože přestože bylo v obchodě spousta volných zaměstnanců. zákazníky tam pouštěli postupně po jednom, ...Ale MS prodejní čísla nezveřejní, protože "nejsou tak zajímavá" - už to by mělo každému napovědět. Prodejním číslům se věřit dá, problém je v tom, že jen málokdo mimo Apple je skutečně zveřejňuje.> Nechci vyvolávat flame nebo vymýšlet konspirační teorie, ale co by se asi stalo,
> kdyby Apple místo reálně špatných prodejních čísel zveřejnil tradiční povinné
> "Nejrychleji prodaný milion", "Nejvíce prodaných za víkend",
> "Nejdříve rozebraný předprodej" a blábláblá.Myslíš všechna ta čísla, která Apple již tradičně uvádí obvykle hned během prvního týdne po zahájení prodeje? Ta čísla, která jsou snem každého výrobce a ve kterých se nikdo Applu nedokáže zatím ani přiblížit? Ta čísla?Achich...