Fádní nudné logo bez sebemenší kreativity a nápadu je pro mě zklamáním. Krásný a originální font předchozího nápisu Microsoft a symbol tančícího (nebo chcete-li vlnícího ) okna bylo symbolem dřívější výrazné image, kreativity, preciznosti a inovací této firmy, která výrazně kdysi rozhýbala celosvětový trh s počítači a zasloužila se o to, že počítač, v jakékoliv formě je dnes běžnou součástí našich životů. Mám ale silný pocit, že Microsoft už dávno není tou hnací silou určující nové trendy ! Uý jsou tady lepší a kreativnější společnosti, které lépe reagují na potřeby nebo přání lidí - viz. dotykové telefony, rozmach tabletů a ultrabooků. Počítačové společnosti chrlí desítky nových výrobků, nasazují čtyřjádrové procesory v tabletech a smartphonech, u Microsoftu byl poslední roky blažený klid a jediný výrazný úspěch bylo uvedení Windows 7 a po dlouhé odmlce přichází jeden tablet Surface jakýsi hybrid mezi tabletem a utrabookem, celkem hloupý, ale hlavně že bude nabízen snad ve 20 barvách a místo nějaké opravdu revoluční změny v kvalitě, tak Microsoft vidí revoluci v barevných kachlích, upatlané obrazovce a v hranatém, spartanském designu nových oken. A místo, aby grafici vymysleli alespoň nějaké designově originální a pěkné logo, tak příjdou se čtyřma triviálníma kostičkama a jednoduchým tuctovým nápisem Microsoft, jako kdyby studnice nových nápadů v této společnosti nějak vyschla.